تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815231334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيزينس مونيتور گزارش داد:مكزيك نقطه اميد خودروسازان غربي براي رهايي از بحران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيزينس مونيتور گزارش داد:مكزيك نقطه اميد خودروسازان غربي براي رهايي از بحران
خبرگزاري فارس : خودروسازان اروپاپي براي رهايي از بحران اقتصادي متوجه بازار مكزيك شده اند كه انتظار مي رود نسبت به ساير بازار ها ، سريعتر بازيابي و رشد داشته باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از بيزينس مونيتور ، رييس شركت خودروسازي رنوي فرانسه ، كارلوس گوسن، استراتژي شركت رنو را براي گسترش شعبه مكزيك و ساختن مدلهاي بيشتر در آينده در اين كشور ، اعلام كرد.
اين تصميم گوسن به حمايت از نگاه مثبت شركت در مورد بازار مكزيك است.انتظار مي رود اين بازار نسبت به ساير بازار ها ، سريعتر بازيابي و رشد داشته باشد.
اتحاديه مشترك شركتهاي نيسان و رنو در حال حاضر 20 در صد بازار مكزيك را مشتركا در اختيار دارند، در حالي كه فقط يك مدل به صورت محلي در كارخانه مونتاژ نيسان در آگاسكانتينز ، توليد مي كنند.
بر طبق تخمين سازمان خودروسازي مكزيك ، اتحاديه رنو-نيسان ، 391535 دستگاه خودرو طي 10 ماه نخست 2008 توليد كردند كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل 3/8 درصد كاهش داشته است .
بر اساس اين گزارش ، به اين دليل شركت رنو ، براي توليد حداقل 3 مدل پايه اي و گسترش وارداتش در مكزيك ، برنامه ريزي نموده است. گوسن ، خاطر نشان كرد كه اكثر وسايل نقليه اي كه به دنبال توليد محلي آن هستند ، از دسته مردم پسند و عمومي هستند در حاليكه ، در آينده به دنبال وارد كردن وسايل نقليه بيشتري از رنج و طبقه بالاتر مي باشند.
سازمان خودروسازي مكزيك تخمين مي زند كه اين شركت 172847 دستگاه خودروي نيسان فروخته (با رشد 3 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل ) و فقط 12051 دستگاه خودروي رنو فروخته است (كاهش تا 14.8 درصد) كه مجموع فروشش بيشتر از مرز 1.8 درصد در 10 ماهه اول سال 2008 مي باشد .
مكزيك به خاطر پتانسيل اش براي ظرفيت توليد زياد ، به خود مي بالد. جذابيتي كه كار در مكزيك براي سازندگان خودرو دارد ، بر همه كس واضح است و باعث شده است كه بين اين كشور و ايالات متحده از لحاظ توليد خودرو ، روابط نزديك و بادوامي ، شكل بگيرد. اين صنعت به عنوان يك پايگاه صادراتي قوي در حال ظهور است زيرا در مقايسه با ايالت متحده و يك صنعت اتومبيل سازي مجتمع رو به رشد ، هزينه هاي ساخت كمتري را شامل مي شود.
سازندگاني مثل فولكس واگن ، فورد و جنرال موتورز ، به طور قابل ملاحظه اي ، ظرفيت خودشان را در كنار تهيه كنندگان جديدي مثل بريجستون و شافلر ، در مكزيك ، گسترش داده اند.
انتهاي پيام /

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن