تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مانور بزرگ امداد و نجات در اهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مانور بزرگ امداد و نجات در اهر برگزار شد
مانور يكروزه امداد و نجات آذربايجان شرقي با پيش فرض وقوع زلزله در منطقه عمومي"وينق" شهرستان اهر برگزار شد.


به گزارش ايرنا،در اين مانور نيروهاي امداد و نجات هلال احمر شهرستانهاي اهر ، ورزقان، كليبر ، هريس و خداآفرين و نيروهاي 24 ارگان دولتي،نظامي ، انتظامي و خدماتي شهرستان اهر مشاركت داشتند.
اين مانور با طرح فرضي وقوع زلزله اي با قدرت 5/6 درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) در روستاي وينق اجرا شد كه طي آن 20 واحد مسكوني اين روستا با 60 درصد تخريب مواجه شدند.
به دنبال اين زلزله فرضي،حوادث ديگري نظير نشست گاز، سقوط دكل برق، قطع آب و برق و تلفن،آتش سوزي،حوادث ترافيكي و مسدود شدن مسير اتفاق افتاد كه با حضور به موقع نيروهاي شركت كننده در مانور ، اين مشكلات مرتفع و از آسيب هاي احتمالي پيشگيري شد.
همچنين در اين مانور،نيروهاي امدادي20 خانوار آسيب ديده،30 مجروح و پنج كشته فرضي حادثه را ساماندهي كردند و بيش از يكصد بي خانمان را در چادرهاي هلال احمر اسكان دادند.
دبير ستاد حوادث غيرمترقبه آذربايجان شرقي ، هدف از اجراي اين مانور را ايجاد آمادگي بيشتر در مقابله با سوانح و مديريت آنها ذكر كرد.
"علي ساعي"همچنين مشخص كردن نقاط ضعف و قوت احتمالي ستاد حوادث و سوانح شهرستان و سازمانهاي عمل كننده و هشدار اهميت سوانح و حوادث به مردم و ارتقاي آگاهي هاي همگاني را از ديگر اهداف مانور اعلام كرد.
وي گفت:تمرين مهارت هاي امداد و نجات توسط سازمان هاي عمل كننده،ارتباط مردم با ستاد حوادث و سوانح، مشاركت عمومي و تمرين پاسخگويي ستاد به انواع سوانح در يك زمان از نتايج پيش بيني شده در مانور بود كه محقق شد.
بيش از500 نفر از سازمانهاي امدادي، شهرداري، آب و فاضلاب ، شركت گاز ، مخابرات،برق ، اورژانس ، شبكه بهداشت و درمان ، نيروي انتظامي ، بسيج ، فرمانداري و بخشداري در برگزاري اين مانور حضور داشتند.
ك/2 7225/518/586/543 شماره 220 ساعت 11:54 تمام

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن