تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815040209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب در اصفهان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب در اصفهان گشايش يافت
اصفهان- پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تأسيسات آب و فاضلاب با مشاركت 90 مؤسسه و شركت معتبر فعال در اصفهان گشايش يافت.


به گزارش روز پنجشنبه ايرنا،نمايشگاه مزبور ميزبان استانهاي تهران، اصفهان، البرز، قم، فارس و نمايندگان كشورهاي آلمان و سوريه است.

شركتهاي حاضر در اين نمايشگاه در زمينه لوله و اتصالات چدني،فلزي و پلي اتيلن، سيستم هاي تصفيه آب و فاضلاب، آب شيرين كن و مواد شيميايي مرتبط، مشاوره و پيمانكاري پروژه هاي سد و نيروگاه هاي برق آبي، تونل هاي آبرساني، سيستم هاي پمپاژ، ‌انتقال و آبرساني، شبكه هاي توزيع، سيستم هاي جمع آوري فاضلاب و تصفيه خانه، سيستمهاي آبياري و زهكشي، آبياري قطره اي، سيستم هاي آزمايشگاهي، تحقيقات و آموزش، انواع شير آلات صنعتي، پمپ هاي صنعتي و اتصالات،‌فيلترهاي صنعتي و مخازن فعالند.

انجمن لوله و اتصالات پي وي سي، ماهنامه "مهر آب"، نشريه "سرو لاله زار"، ماهنامه "عمران آب" و ماهنامه "مهندسي آب" از اين نمايشگاه حمايت كرده اند.

اين نمايشگاه در دو سالن"نقش جهان" و "ميرداماد" و در مساحتي بالغ بر شش هزار متر مربع داير شد.

پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب اصفهان از 14 الي 17 ديماه در محل برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان در جوار پل تاريخي "شهرستان" در حال برگزاري است.

7143/1042

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30748849

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن