تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814881581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته پاياني دور رفت ليگ بر‌تر واترپلو؛ ماهاني‌ها در انديشه قهرماني نيم فصل


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: هفته پاياني دور رفت ليگ بر‌تر واترپلو؛ ماهاني‌ها در انديشه قهرماني نيم فصل
تيم گچساران كه با دو پيروزي و يك تساوي ۵ امتيازي است در اين ديدار خانگي براي كسب نتيجه‌اي غير منتظره برابر صدرنشين جديد ليگ انگيزه‌هاي متفاوتي دارد.


ايلنا: هفته هفتم و پاياني دور رفت بيست و يكمين دوره رقابت‌هاي ليگ بر‌تر واترپلو باشگاه‌هاي كشور روز جمعه با برگزاري ۴ ديدار پيگيري مي‌شود كه در مهم‌ترين ديدار‌ها تيم فولاد ماهان سپاهان براي كسب عنوان قهرماني نيم فصل به مصاف تيم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

به گزارش ايلنا، تيم فولاد ماهان سپاهان كه با پيروزي غير منتظره برابر هيات شناي زنجان در فاصله يك هفته به پايان دور رفت مسابقات ليگ بر‌تر واترپلو به صدر جدول ليگ بر‌تر صعود كرد اين هفته در گچساران مي‌ه‌مان نفت و گاز اين شهر خواهد بود و در صورت پيروزي در اين مسابقه بيرون از خانه عنوان قهرماني نيم فصل را به خود اختصاص خواهد داد. تيم گچساران كه با دو پيروزي و يك تساوي ۵ امتيازي است در اين ديدار خانگي براي كسب نتيجه‌اي غير منتظره برابر صدر نشين جديد ليگ انگيزه‌هاي متفاوتي دارد.

در همين چارچوب تيم‌هاي هيات شناي زنجان و نفت اميديه نيز در ديداري حساس را برگزار خواهند كرد، ديداري كه در صورت لغزش تيم فولاد ماهان در كسب پيروزي برابر نفت و گاز گچساران مي‌تواند عنوان قهرماني نيم فصل را از نماينده اصفهان به زنجان دست به دست كند.

تيم هيات شناي زنجان با ۱۰ امتياز در رده دوم جدول قرار دارد و در صورت پيروزي مقابل تيم نفت و گاز اميديه كه با ۷ امتياز در جاي سوم ايستاده، مي‌تواند نيم نگاهي نيز به صدر جدول داشته باشد. تيم هيات شناي زنجان پس از شكست ناباورانه برابر فولاد ماهان سپاهان اميدوار است تا اين شكست شوك لازم را براي ايجاد انگيزه بين ملي پوشان اين تيم براي حضور قدرتمند در ادامه مسابقات ليگ بر‌تر واترپلو ايجاد كرده باشد.

در هفته هفتم همچنين در اهواز تيم هيات شناي خوزستان پذيراي هيات شناي گيلان خواهد بود، دو تيمي كه با ۵ امتياز در كمرشكن جدول قرار گرفته‌اند و پيروزي هر يك از اين دو تيم مي‌تواند تيم برنده را در جمع تيم‌هاي بالاي جدول قرار دهد. در چهارمين ديگر ديدار هفته هفتم دو تيم قعرنشين هيات شناي خراسان و خانه شناگران اصفهان به مصاف هم خواهند رفت تا حداقل در هفته پاياني دور رفت يكي از اين دو تيم روي برد را به خود ببيند.

در پايان هفته ششم رقابت‌هاي ليگ بر‌تر واترپلو تيم فولاد ماهان سپاهان با ۱۲ امتياز از ۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد، تيم هيات شناي زنجان با همين تعداد مسابقه و كسب ۱۰ امتياز دوم است و تيم نفت و گاز اميديه با ۹ امتياز در مكان سوم جدول ايستاده است.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن