تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816993134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
كيومرث هاشمي :
رشته‌هاي ورزشي در پايه‌هاي مختلف تحصيلي تخصصي مي‌شود

ايران ورزشي - كيو مرث هاشمي قائم مقام وزير و رييس مركز تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش از سياست دنبال كردن تخصصي رشته‌هاي متنوع ورزشي در پايه‌هاي مختلف تحصيلي خبر داد. هاشمي با حضور در گردهمايي روساي تربيت بدني ادارات كل آموزش و پرورش استان‌هاي كشور در باشگاه فرهنگيان تهران اجراي نظام 3-3-6 را اولين گام در راستاي تحول بنيادين وزارت آموزش و پرورش مي‌داند و در اين باره مي‌گويد : «تحقق سند تحول بنيادين آموزش و پرورش نيازمند همكاري فرهنگيان، دانش آموزان و خانواده‌هاست.» هاشمي با اشاره به اهميت امر ورزش دانش آموزي ادامه مي‌دهد: «استفاده از ظرفيت درس تربيت بدني مهمترين گام در پيشگيري از بروز ناهنجاري‌ها در جامعه‌ است.»

شروع اردوي تيم ملي جودوي نابينايان در تهران

ايران ورزشي- پنجمين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي جودو براي شركت در بازي‌هاي پارالمپيك لندن از 16 دي ماه در تهران آغاز مي‌شود. در اين اردوي 10 روزه ورزشكاراني چون ميثم بني تبار، سعيد رحمتي، محمد علي شناني، حمزه ندري، حامد عليزاده، رضا غلامي، عباس حيدري، جواد سالخورده، سيد امير مير حسن نتاج، محمد جواد خاتوني، هاني عساكره، مجتبي شاهي دعوت شدند تا كار خود را زير نظر خسرو گلكار به‌عنوان سرمربي پشت سر بگذارند.

پيرواني مدير فني تيم فوتبال ناشنوايان شد

ايران ورزشي- غلامحسين پيرواني مدير فني تيم ملي فوتبال ناشنوايان و مشاور فرهنگي فدراسيون ورزش‌هاي ناشنوايان شد. پيرواني كه در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو سرمربي تيم اميد ايران بود، سابقه سال‌ها سرمربيگري در تيم‌هاي برق شيراز، فجرسپاسي و صنعت نفت آبادان را هم دارد. تيم ملي فوتبال ناشنوايان ايران بازي‌هاي آسيا - اقيانوسيه كه بهار سال آينده در كره جنوبي برگزار مي‌شود را در پيش دارد.

مسابقات تنيس اوكلند
رضايي فصل 2012 را با پيروزي آغاز كرد

ايران ورزشي- تنيسور ايراني‌الاصل فرانسه با پيروزي مقابل حريف چيني كار خود را در رقابت‌هاي اوكلند فصل 2012 آغاز كرد. ارغوان رضايي با نتيجه 4-6، 6-3 و 6-4 بر پنگ شواي چيني غلبه كرد و به دور دوم راه يافت. پنگ مشكلات زيادي در ست اول مقابل رضايي داشت و با تكرار اين اشتباهات نتيجه را به تنيسور ايراني‌الاصل فرانسه واگذار كرد.

فولاد ماهان صدر نشين ليگ واترپلو شد

ايران ورزشي- تيم فولاد ماهان سپاهان با غلبه بر هيات شناي زنجان صدرنشين رقابت‌هاي ليگ برتر واترپلو شد. در ديدار معوقه هفته سوم بيست ويكمين دوه ليگ برتر واترپلو تيم‌هاي فولاد ماهان سپاهان و هيات شناي زنجان كه پيش از آن با 10 امتياز در صدر جدول رقابت‌هاي ليگ برتر قرار داشتند در اصفهان به مصاف يكديگر رفتند كه در نهايت تيم فولاد ماهان سپاهان موفق شد در يك ديدار يكطرفه 11-يك هيات شناي زنجان را با شكستي سنگين بدرقه كند و صدرنشين ليگ برتر شود. در ديگر ديدار معوقه هفته نخست هم نفت وگاز اميديه 12-6 نفت وگاز گچساران را از پيش رو برداشت و جايگاه سوم خود را در جدول رده بندي تثبيت كرد.

جدال تيم‌هاي صدرجدول در ليگ دسته يك واليبال

ايران ورزشي- دومين هفته دور برگشت رقابت‌هاي واليبال ليگ دسته يك مردان باشگاه‌هاي كشور امروز با برگزاري شش ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري مي‌شود. اين رقابت‌ها از ساعت 16 به طور همزمان آغاز مي‌شود كه در مهمترين ديدار گل گهر كه با اختلاف يك امتياز در رده دوم جدول رده بندي گروه قرار دارد، در سيرجان ميزبان راه و ترابري اصفهان صدر نشين است. در ساير ديدارها هم صالحين مازندران با كاله جوان، شركت پالاش گاز هاشمي نژاد سرخس با بازرگاني جواهري گنبد، شهرك‌هاي صنعتي خراسان شمالي با عصر چوب زنجان، شيروان با هلال احمر قم و شفق اردكان با شهرداري زاهدان مسابقه مي‌دهند.

خردمندي قهرمان بدمينتون كشور شد

ايران ورزشي- مسابقات قهرماني كشور بدمينتون مردان با معرفي نفرات و تيم‌هاي برتر به كار خود پايان داد. در رقابت‌هاي يكنفره مردان، محمدرضا خردمندي بدمينتون‌باز گيلاني توانست صاحب مدال طلا شود. او در ديدار نهايي علي شاه‌حسيني را 2- صفر شكست داد.
غلامرضا باقري و سروش اسكندري هم به طور مشترك سوم شدند. در بخش دونفره مردان مدال طلا به تيم دوبل برادران كرمي از اصفهان رسيد. دوبل سينا بيات، جلال اسكندري از زنجان دوم شدند. عرفان شاه حسيني، اشكان فصاحتي به همراه سروش كوهستاني، نيما دارين هر دو از تهران سوم مشترك شدند. در بخش تيمي هم تهران اول شد و زنجان به مقام دوم رسيد. كرمانشاه و گيلان هم به طور مشترك بر سكوي سوم ايستادند.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن