تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816494847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم اختتاميه ليگ بدمينتون برگزار شد هاشمي: اين توجه به ورزش كافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مراسم اختتاميه ليگ بدمينتون برگزار شد هاشمي: اين توجه به ورزش كافي نيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مراسم اختتاميه ليگ برتر، دسته يك و دسته دو بدمينتون مردان و زنان ايران صبح شنبه در محل هتل البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه با حضور كيومرث هاشمي، معاون توسعه ورز‌ش‌هاي حرفه‌اي و قهرماني، رباب شهريان مديركل امور ورزش زنان و مهدي كرباسيان رييس فدراسيون بدمينتون برگزار شد، هاشمي گفت: فدراسيون بدمينتون طي سال‌هاي اخير فعاليت خوبي از خود نشان داده و اين اتفاق ميسر نشده است مگر با همدلي و وحدت خانواده‌ي بدمينتون.

وي درخصوص نگاه سازمان تربيت بدني به مقوله‌ي باشگاه داري تصريح كرد: قهرمانان ما محصول تلاش باشگاه‌ها، فدراسيون‌ها و هيات‌هاي ورزشي هستند. اگر قهرمان را به مثابه‌ي يك ميوه‌ي رسيده بدانيم، مي‌توانيم از آن بهره‌برداري كنيم. ميوه زماني در دسترس و قابل استفاده براي سال‌هاي متمادي است كه هسته‌ي آن را مانند بذر در همه جا بكاريم. مقوله‌ي باشگاه و باشگاه داري به منزله‌ي همان هسته‌ي ميوه است.

وي افزود: اگر توجه كافي داشته باشيم ورزش به معناي واقعي توسعه خواهد يافت. البته هم اكنون نيز مورد توجه است ولي اين توجه كافي نيست.

معاون سازمان تربيت بدني با تقدير از فدراسيون بدمينتون براي تجليل از قهرمانان ليگ برتر، دسته اول و دسته دوم بدمينتون يادآور شد: بسيار خوشحالم كه در رشته‌ي ورزشي كه شايد كمترين توجه رسانه‌ها به آن مي‌شود، در رده‌هاي مختلف شاهد برگزاري ليگ هستيم. همچنين تجليل از قهرمانان حركت زيبايي است كه از مسوولان بدمينتون ديديم.

وي افزود: سازمان تربيت بدني به بحث باشگاهداري اهميت بسيار زيادي مي‌دهد و از برگزاري مسابقات در رده‌هاي مختلف حمايت و پشتيباني مي‌كند. شما مي‌بينيد امروز فوتبال ايران به جايي رسيده كه ليگ ما مورد توجه آسياست و در واقع در حكم يكي از بهترين‌ ليگ‌هاي آسيا به شمار مي‌رود.

رييس مركز توسعه‌ي ورزش‌هاي قهرماني و حرفه‌اي سازمان تربيت بدني با بيان اينكه تخصيص فضاهاي ورزشي براي رشته‌هاي ورزشي مختلف هميشه با مشكل مواجه بوده است، يادآور شد: اگر بخواهيم به معناي واقعي به ورزش قهرماني توجه كنيم، بايد رشته‌هاي ورزشي مختلف سالن اختصاصي داشته باشند كه اين مهم نيز توجه سازمان تربيت بدني را مي‌طلبد. كرباسيان در نشستي كه با رييس سازمان تربيت بدني داشت، عنوان كرد كه از سالن‌هاي بدمينتون استفاده‌ي چند منظوره مي‌شود. در اين زمينه ما به هيات‌هاي استاني كاري نداريم و با فدراسيون مستقيما وارد عمل مي‌شويم. ما به طور جدي اين مسايل را دنبال مي‌كنيم.

سرپرست كاروان ايران در باز‌ي‌هاي آسيايي نوجوانان ادامه داد: تاكنون هميشه المپيك در رده‌ي سني بزرگسالان برگزار مي‌شد. با تغيير رويكرد كميته‌ي بين‌المللي المپيك اين بار در رده‌ي نوجوانان برگزار خواهد شد. قطعا براي اينكه از اين غافله عقب نمانيم بايد به رده‌ي سني نوجوانان توجه كنيم. كميته‌ي ملي المپيك برنامه‌ريزي كرده تا پيش از مسابقات المپيك نوجوانان در مسابقات آسيايي سنگاپور شركت كنيم. اگر رده‌ي سني نوجوانان كه به عنوان آينده‌سازان ورزش محسوب مي‌شوند، موفق باشد پشتوانه‌هاي خوبي براي تيم‌هاي ملي جوانان، اميد و بزرگسالان خواهيم داشت.

وي اضافه كرد: حركت خوبي است كه انجام شده است. كميته‌ي ملي المپيك به صورت جدي همراه با توجه خاص سازمان تربيت بدني به اين بخش در حال آماده‌سازي نوجوانان براي شركت در مسابقات آسيايي و المپيك نوجوانان است.

مهدي كرباسيان نيز طي سخناني گفت: برگزاري مسابقات باشگاهي به دليل محدوديت‌هاي منابع مالي در رشته‌هايي چون بدمينتون بسيار دشوار است. چرا كه پوشش خبري اندك را به خود اختصاص مي‌دهند و سازمان‌هاي دولتي نيز كمتر در اين زمينه تيمداري مي‌كند.

وي اضافه كرد: ورزش قهرماني و گرفتن مدال براي بدمينتون بازان توسط باشگاه‌ها رقم مي‌خورد. اگر به باشگاه‌ها توجه كنيم و آنها را تقويت نماييم، مي‌توانيم به ورزش قهرماني رونق بخشيم. فدراسيون بدمينتون طي چند سال گذشته به طور منظم ليگ‌هاي مختلف را برگزار كرده است و بدون گذاشتن هيچ تفاوتي بين مردان و زنان عملكرد موفقي داشته است.

وي ادامه داد: سازمان ليگ بدمينتون با نظر باشگاه‌ها شرايطي را براي زنان ايجاد كرده است كه بازي‌هاي مرحله‌ي مقدماتي را به صورت دوره‌اي و بازي‌هاي مرحله‌ي بعدي را به صورت پلي‌آف انجام دهند تا شرايط رفت و آمد آنها مطلوب‌تر باشد.

رييس فدراسيون بدمينتون متذكر شد: با حمايت سازمان تربيت بدني و توجه شخص علي‌آبادي مي‌توانيم شاهد تحول خوبي در بدمينتون باشيم. خوشبختانه با تدابير سازمان تربيت بدني در بخش‌هاي مختلف از جمله توجه بر روي ورزشكاران رده‌ي پايه براي آينده سرمايه‌گذاري خوبي خواهد شد.

وي افزود: در سال 87 سياست فدراسيون بدمينتون توسعه يافته است. تعدادي از مربيان جوان را به گروه آسيايي و بين‌المللي وارد كرديم. براين اساس آنها را به دوره‌هاي مختلف كه در كنفدراسيون بدمينتون آسيا برگزار مي‌شود اعزام مي‌كنيم تا سطح آموزشي آنها نيز افزايش پيدا كند.

در پايان اين مراسم از تيم‌هاي برتر ليگ‌هاي برتر، دسته اول و دوم بانوان و مردان در سال‌هاي 86 و 87، سرمربيان تيم‌هاي ملي و مربياني كه بازيكنان آنها در دومين دوره بازي‌هاي المپياد ورزشي ايرانيان مدال كسب كرده بودند، تقدير شد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن