تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامزدهاي جايزه شهيد غني پور در بخش رمان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نامزدهاي جايزه شهيد غني پور در بخش رمان معرفي شدند
خبرگزاري موج - هشتمين جايزه ادبي شهيد حبيب غني پور نامزدهاي دريافت جوايز برترين رمان هاي منتشر شده در سال ‪ ۱۳۸۶‬را اعلام كرد.
به گزارش موج ،رمان‌هاي -قرباني باد موافق> نوشته محمد طلوعي، -مفيد آقا> تاليف مرتضي كربلايي لو، -قائده بازي> كاري از فيروز زنوزي جلالي، -انجمن مخفي> نوشته احمد شاكري و -كافه پيانو> نوشته فرهاد جعفري نامزدهاي دريافت جوايز برترين رمان منتشر شده در سال ‪ ۸۶‬شدند.
احمد بيگدلي، محمدرضا بايرامي و فرخنده حق شناس داوري آثار داستاني و رمان رسيده به هشتمين دوره از اين جايزه را در دو بخش بزرگ سال با موضوع آزاد و دفاع مقدس بر عهده داشتند و عليرضا متولي، خسرو باباخاني و طاهره ايبد نيز در بخش نوجوان آثار ارسالي را داوري كرده اند.
سال گذشته درهفتمين دوره برگزاري اين جايزه و در بخش بزرگسال با موضوع دفاع مقدس، كتاب -با جام‌هاي شوكران> نوشته عبدالمجيد نجفي به عنوان اثر برگزيده انتخاب شد؟ در بخش زندگي نامه داستاني با موضوع دفاع مقدس نيز كتاب‌هاي -شب جايي كه من بودم> نوشته شهرام شفيعي، -خانه ابدي> نوشته داوود بختياري دانش فر و -بابا محمد> نوشته حسين فتاحي به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند.
درهفتمين دوره اين جايزه و در بخش رمان و داستان بزرگسال با موضوع آزاد، كتاب -ديلماج> نوشته حميدرضا شاه آبادي به عنوان اثر برگزيده معرفي شد و در بخش نوجوان با موضوع آزاد نيز كتاب -چرا دريا عصباني شد؟> نوشته جعفر توزنده جاني به عنوان اثر برگزيده انتخاب شد.
همچنين -لاك پشت فيلي> نوشته جمشيد خانيان و كتاب -پيامبر> نوشته نقي سليماني حائز رتبه برتر شدند.
هشتمين دوره جايزه ادبي شهيد حبيب غني پور روز دوشنبه ‪۱۲‬اسفند ماه ، از ساعت ‪ ۱۶:۳۰‬در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي برگزار مي‌شود.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن