تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمر بني‌هاشم:بايد فضاي جامعه همواره به ياد و راه شهدا عطرآگين باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمر بني‌هاشم:بايد فضاي جامعه همواره به ياد و راه شهدا عطرآگين باشد
خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه قمر بني‌هاشم گفت: عطر‌آگين كردن فضاي جامعه به ياد و راه شهيدان و انتقال ارزش‌هاي والاي شهادت رسالت امروز همه ما و از جمله همرزمان و خانواده معظم شهدا است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حجت‌الاسلام حسنعلي موذني عصر امروز در مراسم يادواره شهداي شهر سودجان با اشاره به ابعاد مختلف قيام حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و حماسه عاشورا افزود: ظلم‌ستيزي، حق‌طلبي، پيام‌رساني بازماندگان عاشورا، اهتمام امامان معصوم به بيان اين حماسه و زنده نگه داشتن آن و برگزاري مجالس روضه از مهم‌ترين عوامل كه سبب زنده و پويا ماندن عاشورا در تاريخ شده است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي كربلا و انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي افزود: شهدا ستارگاني بودند كه به فرمان ولي امر و مقتداي خود امام راحل (ره) شهاب آسا در آسمان نبرد عليه ظلمت تاختند و دست نامحرمان و استكبار را از خطه پاك ايران اسلامي كوتاه و عزت و آزادگي و روشني را با ايثار جان پاس داشتند.
به گفته وي، شهدا دليراني بودند كه در نهايت گمنامي و مظلوميت به اسوه‌هاي شهادت، حماسه و مقاومت روزگار تبديل شده و چون مولايشان خامس آل عبا، جهاد و اخلاق و عرفان را با هم آميختند و در برابر چشمان مبهوت دنياي متحد زر و تزوير، صحنه‌هاي غرور‌آفرين بدر و خيبر را تكرار كردند.
وي افزود: در پرتو اين مقاومت و پايداري بود كه توانستند دشمن را زمينگير و از خاك ميهن بيرون كنند و در خانه خودش به زانو در آورند.
وي تاكيد كرد: ذكر نام و ياد شهدا با برگزاري اين يادواره‌ها مي‌تواند آيينه‌اي براي دل‌هاي تابناك باشد تا نسل امروز و فردا بدانند چگونه با ايثار جان و مال از دستاوردهاي اين نام‌آوران عرصه جهاد و شهادت كه همانا حفاظت از انقلاب و كيان جمهوري اسلامي است، پاسداري كنند.
انتهاي پيام/ش20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن