تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816427485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
معاون وزير مسكن:
ساخت واحدهاي مسكن مهر سه سال طول مي كشد

معاون وزير مسكن اظهار كرد كه انبوه سازان يكي از مهمترين بازوهاي تحقق سياست هاي وزارت مسكن و شهرسازي در توليد مسكن هستند. منوچهر خواجه دلويي در گفت وگو با ايسنا، درباره نقش انبوه سازان در ساخت وساز ها اظهار كرد: توليد حرفه اي مسكن برعهده انبوه سازان است زيرا مي توانند در استفاده از فناوري هاي نوين، تغيير روش ساخت و ساز با استفاده از ابزارهاي مالي و گسترش بازار سرمايه موثر باشند و بازار را توسعه بخشند. وي افزود: قصد داريم به سمتي حركت كنيم كه كليه واحدهاي مسكوني مورد نياز در كشور توسط انبوه سازان ساخته شود.
معاون وزير مسكن و شهرسازي در امور مسكن و ساختمان با بيان اينكه تعداد محدودي از واحدهاي مسكن مهر تحويل داده شده است، تصريح كرد: تحويل و آماده سازي زمين از سال گذشته آغاز شده اما ساخت واحدها حدود سه سال به طول مي انجامد بنابراين برنامه سال جاري تحويل واحدهاي مسكوني مسكن مهر نيست و تعداد واحدهاي تحويل داده شده توسط پيشگامان مسكن مهر ساخته شده است. خواجه دلويي درباره تسهيلات مسكن مهر، تصريح كرد: دولت خط اعتباري را از منابع بانكي براي مسكن مهر در نظر گرفته است تا تسهيلات بدون مشكل پرداخت شود. وي گفت: طرح مسكن مهر مي تواند در تامين كمبود مسكن كشورمان موثر باشد زيرا با اجراي طرح 1/5 ميليون واحد به نيازمندان تحويل داده مي شود.

وزير اقتصاد: لايحه هدفمند كردن يارانه ها را از مجلس پس نمي گيريم

وزير امور اقتصادي و دارايي با تاكيد بر اينكه دولت لايحه هدفمند كردن يارانه ها را از مجلس پس نخواهد گرفت، گفت: از نمايندگان مجلس درخواست داريم كه اين لايحه و لايحه بودجه سال 88 را با هم و كامل به پيش ببرند. به گزارش مهر، سيدشمس الدين حسيني با تاكيد بر اينكه پيشنهاد دولت در لايحه هدفمندكردن يارانه حذف يارانه نبوده است، گفت: پيشنهاد دولت اصلاح ضروري قيمت ها در بخش حامل هاي انرژي كه اقدام اصولي و مكمل آن نيز جبران آثار اجراي آن بر روي هزينه خانوارها، بنگاه ها و بودجه دولت است. به گفته وي بر خلاف گمانه زني هاي اوليه مبني بر اينكه دولت لايحه هدفمند كردن يارانه ها را براي تامين كسري بودجه پيشنهاد داده اما براساس نامه رييس جمهور به رييس مجلس عنوان شده كه اگر قرار است هدفمند كردن يارانه مترادف با تامين كسري بودجه باشد ما درخواست مي كنيم لايحه بودجه اصلاح شود و بر همين اساس نيز اصلاحيه لايحه بودجه ارائه شد. حسيني با تاكيد بر اينكه دولت به هيچ وجه به دنبال پس گرفتن لايحه هدفمند كردن يارانه نيست، گفت: لايحه هدفمند كردن يارانه ها يك اقدام ضروري براي كشور است. وزير امور اقتصادي و دارايي به كسب راي فوريت لايحه و كليات آن در مجلس اشاره و بيان كرد: تا امروز با كميسيون ويژه بر روي اصول هدفمند كردن يارانه به تفاهم رسيده ايم.

كاهش تعرفه گوشي تلفن همراه هنوز اعمال نشده است!

در حالي كه حدود سه هفته از تصويب كاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه به كشور در كميسيون ماده يك مي گذرد، هنوز اين كاهش تعرفه براي اجرا ابلاغ نشده است. به گزارش ايسنا، كميسيون ماده يك اواخر بهمن امسال در اقدامي تقريبا غيرمنتظره تعرفه واردات CBU انواع گوشي تلفن همراه به كشور را از 25 به 10 درصد كاهش داد. اگرچه اين كاهش تعرفه فقط در حد كارشناسي در كميسيون ماده يك به تصويب رسيده و هنوز وزيران حاضر در كميسيون آن را امضا نكرده اند، اما انتشار همين خبر نيز كافي بود تا يك بار ديگر استراتژي توليد گوشي تلفن همراه در كشور زير سوال برود. به طور معمول كاهش يا افزايش هرگونه تعرفه در كميسيون ماده يك بايد در ابتدا به امضاي اكثر وزيران حاضر در اين كميسيون رسيده و سپس تغيير تعرفه توسط معاون اول رييس جمهور براي اجرا ابلاغ مي شود، اما در شرايطي كه وزارت صنايع و معادن پرچمدار اصلي طرح توليد گوشي تلفن همراه در كشور بوده است، به نظر مي رسد كه چندان با كاهش تعرفه واردات گوشي تلفن همراه به كشور موافق نباشد. اين در حالي است كه به نظر مي رسد موافقت وزارت بازرگاني با كاهش تعرفه تلفن همراه، قاچاق گسترده آن به كشور با توجه به كمبود توان سازندگان ايراني براي جوابگويي به نياز داخل باشد.

بانك ملت در فهرست 10 شركت برتر ايران

بر اساس اعلام سازمان مديريت صنعتي، بانك ملت در ميان 10 شركت برتر ايران در سال 1386 قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، سازمان مديريت صنعتي، هر سال فهرست 100 شركت برتر كشور را در سال ماقبل اعلام مي كند كه بر اساس اعلام اين سازمان، بانك ملت باز هم در جمع برترين شركت هاي ايران جاي گرفت. بر اساس اين گزارش، بانك ملت با فروشي معادل 27 هزار و 740 ميليارد و 100 ميليون ريال، جايگاه دهم شركت هاي برتر ايران را در سال 86 به خود اختصاص داده است كه اين رقم در سال 85 معادل 21 هزار و 829 ميليارد و 900 ميليون ريال بوده است. بر اين اساس، بانك ملت در اين فهرست از لحاظ ميزان دارايي ها هم با داشتن 390 هزار و 850 ميليارد ريال دارايي، رتبه دوم را از آن خود كرده است.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن