تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805558511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس با موشك و مصطفي در انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: پرسپوليس با موشك و مصطفي در انزلي
به گزارش فارس، نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتبال، بعد از ۱۷ روز تعطيلي از فردا(پنجشنبه) آغاز مي‌شود. در نيم فصل اتفاق‌هاي زيادي رخ داد. مصطفي دنيزلي مربي تركيه‌اي بار ديگر به فوتبال ايران بازگشت و هدايت پرسپوليس را برعهده گرفت. فرهاد مجيدي هم از استقلال رفت و بازيكناني زيادي تيم‌هاي خود را تغيير دادند.

* ملوان انزلي - پرسپوليس؛ عبور از بندر انزلي با موشك و مصطفي پاشا

ملوان انزلي در نيم فصل اول برابر پرسپوليس بازي خوبي ارايه كرد و يك امتياز در تهران گرفت. پرسپوليس نيم فصل دوم اما به هيچ عنوان با تيم دور رفت قابل مقايسه نيست. حالا مصطفي دنيزلي هدايت سرخپوشان را برعهده دارد؛ مربي‌اي كه برعكس حميد استيلي نزد هواداران پرسپوليس بسيار محبوب است.

پرسپوليس در اين بازي كاپيتان علي كريمي و رضا نورمحمدي به دليل محروميت را در اختيار ندارند. ضمن اينكه شيث رضايي و محمد نصرتي هم نيستند. با اين حال مهدي مهدوي‌كيا با پرسپوليس است و همه مي‌خواهند ببينند پرسپوليس با موشك و مربي تركيه‌اي چقدر تغيير كرده و چگونه بازي مي‌كند.

حريف پرسپوليس در روز پنج‌شنبه اول از همه زمين ناهموار انزلي خواهد بود. به ويژه اگر بازي در زير بارش باران برگزار شود. فرهاد پورغلامي تنها مربي ناكام نيم فصل اول است كه همچنان در سمتش باقي مانده است. پورغلامي هم مي‌داند كه اگر در نيم فصل دوم نتيجه نگيرد وضعيت ملوان به خطر مي‌افتد. بنابراين او تلاش مي‌كند در اين بازي پيروز شود. ملوان هميشه حريف سرسختي براي پرسپوليس بوده و مصطفي پاشا در گام اول بايد از اين حريف سخت و مانع بلند به سلامت عبور كند تا هواداران پرسپوليس از نگراني خارج شوند.

* شهرداري تبريز - مس كرمان؛ مديرروستا رودرروي چيرو

همان روزي كه يسيچ براي هدايت شهرداري تبريز انتخاب شد، كارشناسان او را انتخاب بدي دانستند. آن زمان مسئولان باشگاه از انتخاب خود دفاع كردند ولي در نيم فصل علي اصغر مديرروستا را جانشين يسيچ كردند تا مديرروستا فردا با بلاژويچ مبارزه كند. چيرو اين روزها حال و روز خوشي در كرمان ندارد و گفته مي‌شود فقط دو بازي ديگر فرصت دارد و اگر نتواند در اين دو مسابقه پيروز شود مانند صمد مرفاوي از اين تيم مي‌رود.
وضعيت مس خوب نيست در آن سوي ميدان مديرروستا با انگيزه فراوان مي‌خواهد بازگشتش به ليگ برتر را با يك برد جشن بگيرد. شكست مس چيرو را يك قدم ديگر به اخراج نزديك مي‌كند.

*ذوب آهن - راه آهن؛ آقاي تساوي در نصف جهان

علي دايي با ۱۳ مساوي و يك برد در نيم فصل اول سلطان تساوي‌هاي نيم فصل لقب گرفته و اكنون نيز بايد به مصاف نايب قهرمان سابق آسيا برود. تيمي كه ديگر كمتر نشاني از آن تيم مقتدر دارد. بازيكنان ذوب آهن از بي‌پولي گلايه دارند و حتي شجاعي سرپرست اين تيم هم به خاطر مشكلات مالي استعفا كرد.

با اين حال ابراهيم‌زاده تلاش مي‌كند ذوب آهن را با همين حال و اوضاع نابسامان نيز آماده به ميدان بفرستد. ضمن اينكه راه آهني‌ها نيز مثل ذوبي‌ها شرايط مالي‌شان مناسب نيست. مساوي براي راه آهن عادت، برد شگفتي و شكست هم ضايعه‌ محسوب مي‌شود اما براي ذوب آهن مساوي هم حكم يك شكست خفيف را دارد. بايد ديد ابراهيم‌زاده مي‌تواند دايي را ترك عادت بدهد و از او سه امتياز بگيرد يا اينكه دايي در هفته هجدهم خالق شگفتي مي‌شود.

*نفت تهران - فجرسپاسي؛ نبرد فركي و ياوري

نفت تهران در نيم فصل اول در گام آخر كم آورد و نتوانست از استقلال امتياز بگيرد تا نايب قهرماني‌ نيم فصل را با سومي عوض كند. هرچند حسين فركي در نيم فصل اول خالق شگفتي شد ولي او دوست دارد روند رو به رشد تيمش را ادامه بدهد به همين دليل تلاش مي‌كند در اولين بازي دور برگشت پيروز شود. حريف او فجر سپاسي تيم پانزدهم جدول است كه با محمود ياوري اميدوار به بقا در ليگ برتر است. نبرد فركي و ياوري دو مربي باتجربه فوتبال ديدني خواهد بود.

*نفت آبادان - داماش گيلان؛ پيروزي ناپذير در خانه!

نفت با كاستا سرمربي پرتغالي اش به دنبال رسيدن به رده‌هاي بالاتر جدول است. البته دستيار كي‌روش در هفته آخر نيم فصل اول شكست سنگيني را در خانه تجربه كرد تا نفت همچنان در آبادان پيروز ناپذير به نظر برسد. كاستا كه سابقه حضور در جام جهاني را هم در كنار كي‌روش دارد بايد مقابل يك مربي جوان ايراني توانايي‌هاي فني خود را نشان بدهد و مهدي‌ تارتار را شكست بدهد اما اگر داماش در آبادان از نفت امتياز بگيرد بعيد نيست طرفداران دو آتشه نفت كه بارها عليه پيرواني شعار سردادند عليه اين مربي پرتغالي نيز شعار بدهند. تارتار در اولين تجربه مربيگري‌اش در داماش به دنبال كسب امتياز است.

*شاهين بوشهر - فولاد خوزستان؛ فيناليست مقابل فولاد

شاهين بوشهر با وجود تمام مشكلات مالي توانست در جام حذفي موفق عمل كند و فيناليست شود. بوشهري‌ها اكنون خود را در يك قدمي آسيا مي‌بينند و به همين دليل قطعا روز جمعه براي حمايت بيشتر تيم شهرشان به ورزشگاه خواهند آمد و مجيد جلالي روز سختي را تجربه خواهد كرد.

*مس سرچشمه - سايپا؛ تنها در خانه!

مس سرچشمه در دور برگشت هم مجوز ميزباني در شهر خود را دريافت نكرده و همچنان بايد در كرمان و دور از خانه به مصاف حريفان برود. مسي‌ها سه بازيكن خارجي و يك بازيكن ايراني جذب كرده‌اند و اميدوارند با اين ۴ بازيكن نقاط ضعف تيم‌شان ترميم شده باشد. اصغر شرفي در نيم فصل اول مدام از بازيكنان تيمش انتقاد كرد و آنها را بازيكناني شكستني دانست و در نهايت نيز ۹ بازيكن را در نيم فصل جواب كرد. حالا بايد ديد تيم او چگونه برابر سايپا بازي مي‌كند يا خير؛ سايپايي كه در نيم فصل به دور از حاشيه‌ بود و اردويي در تركيه هم برگزار كرد. بايد ديد نارنجي‌پوشان البرز در ديدار با ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ چگونه عمل مي‌كنند و آيا مجيد صالح مي‌تواند از مس طلا بگيرد يا شرفي در نيم فصل واقعا مس سرچشمه را متحول كرده است.

*صباي قم - تراكتورسازي تبريز؛ امير پاشا به دنبال انتقام از گوراديولا

ديدار تيم‌هاي چهارم و پنجم جدول ليگ مسابقه‌اي شش امتيازي محسوب مي‌شود. نتايج صبا و تراكتورسازي كاملا مشابه است آن هم در حالي كه صباي قم فقط يك ستاره نام آشنا به نام رضا عنايتي دارد اما تراكتورسازي جمعي از بهترين و مشهورترين بازيكنان را دور هم جمع كرده است. روز اول ليگ كه صبا در تبريز تراكتورسازي را شكست داد همه آن را يك پيروزي اتفاقي مي‌دانستند اما اكنون عبدالله ويسي با جوانان جوياي نامش بالاتر از تيم‌هايي مثل ذوب آهن قرار گرفته است. قلعه‌نويي قطعا مي‌خواهد انتقام شكست دور رفت را از گوارديولاي ايراني بگيرد. ويسي هم اميدوار است در نيم فصل دوم هم مثل نيم فصل اول فوتبال ايران را شگفت‌زده كند.

* استقلال - سپاهان؛ فرار بزرگ يا توقف در آزادي؟

استقلال كهكشاني در ديدار با سپاهان چند مهره كليدي و كارسازش را در اختيار ندارد. كيانوش رحمتي به دليل محروميت و آندرانيك تيموريان به دليل مصدوميت در اين بازي غايبند و حضور خسرو حيدري هم در ابهام است. بنابراين آبي‌پوشان در اين بازي در خط هافبك مشكلات فراواني خواهند داشت. ضمن اينكه كاپيتان فرهاد مجيدي هم از استقلال جدا شده است. با اين حال استقلال در نيم فصل اول يك تيم خوب و قدرتمند نشان داده كه اگر بتواند سپاهان را شكست دهد با ۹ امتياز فرار بزرگي را به سوي قهرماني ليگ يازدهم انجام داده است اما اگر كرانچار و سپاهان بتوانند از استقلال امتياز بگيرند يا آبي‌پوشان را شكست دهند در آن صورت اميدوارنه‌تر ليگ را ادامه خواهد داد.

برنامه هفته هجدهم ليگ برتر

پنجشنبه ۱۵ دي ماه، ساعت ۱۵

ملوان - پرسپوليس

شهرداري تبريز - مس كرمان

ذوب آهن اصفهان راه آهن

جمعه ۱۶ دي ماه، ساعت ۱۵

نفت آبادان - داماش گيلان

نفت تهران - فجرسپاسي

شاهين بوشهر - فولاد خوزستان

مس سرچشمه - سايپا

صباي قم - تراكتورسازي تبريز

استقلال - سپاهان، ساعت ۱۶:۱۵

جدول رده بندي:

۱- استقلال ۳۶ امتياز
۲- سپاهان ۳۰ امتياز
۳-نفت تهران ۳۰ امتياز
۴-تراكتورسازي تبريز ۲۹ امتياز
۵- صباي قم ۲۹ امتياز
۶-ذوب آهن اصفهان ۲۴ امتياز
۷-داماش گيلان ۲۴ امتياز
۸-نفت آبادان ۲۳ امتياز
۹-پرسپوليس ۲۲ امتياز
۱۰- سايپا ۲۱ امتياز
۱۱-فولاد ۲۱ امتياز
۱۲-شاهين بوشهر ۲۰ امتياز
۱۳-شهرداري تبريز ۲۰ امتياز
۱۴-راه آهن ۱۶ امتياز
۱۵-فجرسپاسي ۱۶ امتياز
۱۶-مس كرمان ۱۶ امتياز
۱۷-ملوان ۱۵ امتياز
۱۸-مس سرچشمه ۱۲ امتياز

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن