تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار زنجان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار زنجان:
خبرگزاري فارس: استاندار زنجان با بيان اينكه دهه فجر خيزش‌هاي مردم منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامي گره خورده است، گفت: طي يك سال گذشته دولت‌هاي اسلامي به جاي دولت‌هاي استبدادي شكل گرفته‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، محمد رئوفي‌نژاد سه‌شنبه شب در نخستين جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان زنجان، با تبريك آغاز ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامي، اظهار داشت: امروز شاهد ابعاد جهان شمول انقلاب اسلامي در سراسر جهان هستيم.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي در مقايسه با ساير انقلاب‌هايي كه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي به وقوع پيوسته پايداري بيشتري داشته و امروز همه ابعاد آن در جهان ديده مي‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به انقلاب‌هايي نظير انقلاب الجزاير بيان داشت: اگر چه براي تشكيل اين انقلاب جانفشاني‌هاي بي‌شماري شده است، اما هرگز به پاي انقلاب اسلامي نرسيده و امروز نامي از اين انقلاب در جهان وجود ندارد.
وي با بيان اينكه همه انقلاب‌هايي كه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در جهان روي داده‌اند به نوعي شكست خورده و آثاري از آنان مشاهده نمي‌شود، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي به دليل دينداري، اسلامي، ولايت و اعتقادات بلند امام خميني (ره) همچنان بر تارك جهان مي‌درخشد و در ورود به دهه چهارم خود با اقتدار پله‌هاي پيشرفت و ترقي را مي‌پيمايد.
رئوفي‌نژاد مردمي بودن نظام جمهوري اسلامي را دليل پايداري آن عنوان كرد و افزود: طي 33 سال گذشته نه تنها آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كمرنگ نشده است، بلكه هر روز بر عظمت‌، اقتدار و پر رنگ شدن آرمان‌هاي آن افزوده مي‌شود.
وي يادآور شد: در دفاع از فريادها، شعارها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي طي 33 سال گذشته هيچ تغييري مشاهده نشده بلكه هر روز كه از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مي‌گذرد، اين انقلاب پايدارتر به راه خود ادامه مي‌دهد.
استاندار زنجان با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌هاي مختلف طي 33 سال گذشته بر نظام جمهوري اسلامي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي با وجود همه توطئه‌ها، با صلابت و آمادگي كامل رو به جلو حركت مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه ابعاد فرهنگي، ديني، اعتقادي و اسلامي انقلاب اسلامي همچنان پيشرو است، افزود: اين امر موجب رشد و بالندگي ابعاد اقتصادي و سياسي شده به گونه‌اي كه در حال حاضر ملت‌هاي منطقه با تاسي از انقلاب اسلامي راه خود را از نظام‌هاي استبدادي جدا كرده‌اند.
رئوفي‌نژاد ولايت‌پذيري را عامل اصلي همه پيشرفت‌هاي كشور برشمرد و خاطرنشان كرد: از هر زاويه‌اي كه به پيشرفت‌هاي انقلاب نگاه مي‌شود، اين پيشرفت‌ها چشمگير بوده و الگوي مناسبي را از يك انقلاب ديني و اسلامي به جامعه ارائه كرده است.
وي با بيان اينكه در حالي انقلاب اسلامي دهه چهارم فعاليت‌هاي خود را آغاز مي‌كند كه اتفاقات بزرگي در جهان روي داده است، افزود: پيش‌بيني‌ها و نگاه‌هاي بلند امام در حال حاضر جهان را به حيرت وادار كرده است.
استاندار زنجان خاطرنشان كرد: اگر آن روز امام صداي خرد شدن دولت‌هاي كمونيست را در جهان مي‌شنيد، امروز هم مقام معظم رهبري با تحليل‌هاي درست اتفاقات جهان، ديدگاه امام را تكميل مي‌كند.
وي با اشاره به رخدادهاي دهه چهارم انقلاب اسلامي بيان داشت: انقلاب اسلامي موجب تغيير ساختارهاي سياسي جهان شده و تعادل و توازن قدرت در جهان به بركت پيروزي انقلاب اسلامي برهم خورده است.
رئوفي‌نژاد يادآور شد: در حال حاضر دولت‌هاي استبدادي و استكباري جاي خود را به دولت‌هاي مردمي داده و حكومت‌هاي مردمي يكي پس از ديگري بر جهان حاكم مي‌شوند.
وي حركت‌هاي منطقه خاورميانه را متاثر از انقلاب اسلامي عنوان كرد و افزود: دهه فجر خيزش‌هاي مردم منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامي گره خورده است و دولت‌هاي اسلامي به جاي دولت‌هاي استبدادي در طي يك سال گذشته شكل گرفته‌اند.
استاندار زنجان تصريح كرد: امروز افتخار مي‌كنيم كه بعد از 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي پيام امام به حقيقت پيوسته و نتيجه داده است.
وي نگاه و حركت انقلاب اسلامي را محور حركت‌هاي جهان برشمرد و افزود: آثار و بركات مديريت فتنه‌ها و توطئه‌ها عليه نظام با تدبير امام راحل و مقام معظم رهبري موجب عبور از گردنه‌هاي پرمخاطره براي رسيدن به سر منزل مقصود شده است.
رئوفي‌نژاد با اشاره به برجستگي‌هاي نظام در طي 33 سال گذشته بيان داشت: اين دستاوردها و پيشرفت‌ها بر كسي پوشيده نيست و استفاده از تهديدهاي دشمنان و تبديل آن به فرصت موجب پيروزي انقلاب در عرصه‌هاي مختلف شده است.
وي يادآور شد: مديريت بحران‌ها از سوي مقام معظم رهبري و اطاعت مردم از مقام معظم رهبري موجب پيشرفت جامعه شده تا آنجايي كه عزت و سربلندي كشور را به دنبال داشته است.
استاندار زنجان انقلاب اسلامي را الگوي مهمي براي جهانيان دانست و افزود: انقلاب اسلامي الگويي الهي و ديني را به جهان معرفي كرده كه هميشه در تاريخ باقي مي‌ماند.
وي بر ضرورت همبستگي و اتحاد مسلمانان جهان تاكيد كرد و افزود: حركت‌هاي استقلال‌طلبانه كشورهاي خاورميانه موجب نزديكي حكومت‌هاي اسلامي به يكديگر و تشكيل امت واحد اسلامي مي‌شود.
رئوفي‌نژاد بر ضرورت برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر به صورت مردمي تاكيد كرد و يادآور شد: بايد مردم در همه برنامه‌هاي اين دهه حضور داشته باشند.
وي با بيان اينكه بايد از همه ظرفيت‌ها براي برگزاري مطلوب برنامه‌هاي دهه فجر استفاده شود، خاطرنشان كرد: بايد همه برنامه‌ها رنگ و بوي مردمي داشته باشد.
انتهاي پيام/و۱۰

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن