تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816399775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفي دنيزلي: يك قهرماني به پرسپوليس بدهكار هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مصطفي دنيزلي: يك قهرماني به پرسپوليس بدهكار هستم
سرمربي پرسپوليس گفت: مي خواهم پرسپوليسي بسازم كه همه از ديدن فوتبالش لذت ببرند.
به گزارش فارس، مصطفي دنيزلي گفت: 10 روز است كارمان را آغاز كرده ا يم و قصد ما از اين نشست اين بود كه قبل از بازي با ملوان هم به رسانه ها و هم به طرفداران پرسپوليس اطلاع رساني كرده باشيم.
وي افزود: در اين مدت براي آنكه تيم را بيشتر بشناسم سعي كردم از رسانه ها كمي دور باشم ولي باز تكرار مي كنم از اينكه در ايران و پرسپوليس هستم خوشحالم. براي رسيدن به موفقيت وظايف سنگيني را محول كرده ايم كه بايد انجام شود.
سرمربي پرسپوليس در خصوص شرايط تيمش قبل از ديدار با ملوان اظهار داشت: مي خواهيم شروع خوبي با ملوان داشته باشيم. مي خواهم پرسپوليسي بسازم كه هم طرفداران و هم دوستداران اين تيم از ديدن فوتبالش لذت ببرند اما براي اينكه اين كار را انجام دهيم نياز به كمك همه داريم. دنيزلي در پاسخ به اين سوال در خصوص اينكه تا چه زماني تمرينات پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار مي شود، گفت: فكر مي كنم به احتمال فراوان در هفته هاي آينده به جز دو تمرين آخر و قبل از بازي مي توانيد تمرينات را پوشش خبري دهيد.
وي در خصوص تقويت نقاط ضعف پرسپوليس گفت: در چند پست نياز به تقويت داريم و كارهايي صورت گرفته كه اگر بازيكنان جديد به ما اضافه شوند، خوشحال مي شويم و اگر آنها نتوانند بيايند از داخل خودمان مشكلات را حل خواهيم كرد.
دنيزلي تاكيد كرد: تا به حالا با پرسپوليس قهرمان نشده ام اما با اين وجود طرفداران هنوز من را دوست دارند و اين نشان مي دهد در سال هاي گذشته تيم خوبي داشتيم و آنها از ما رضايت كافي داشتند. حالا هم مي گويم من يك قهرماني به طرفداران پرسپوليس بدهكارم ولي وضعيت ما در جدول به گونه اي است كه حالا در جايگاه نهم هستيم و هدف اول ما اين است كه در جدول به رتبه اي برسيم كه سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشيم.
مصطفي دنيزلي در ادامه در خصوص حمايت علي دايي گفت: اولين هدف من در فوتبال ايران اين است كه جواب توقعات را بدهم. من از علي دايي به خاطر تفكرات حرفه اي اش تشكر مي كنم. خيلي ها مثل دايي فكر مي كنند كه من مي توانم به پرسپوليس كمك كنم و خيلي ديگر هم هستند كه اين فكر را نمي كنند كه از آنها هم تشكر مي كنم. تمام نظرات، درست يا نادرست پس از عملكرد كلي من مشخص مي شود.
دنيزلي در پاسخ سوالي در خصوص انتخاب دستيارانش و شكست پرسپوليس در 4 دربي گذشته گفت: در روزهاي آينده يك مربي دروازه بان ها به ما اضافه مي شود. اگر زمان بيشتري بود دوست داشتم كادر فني وسيعي داشته باشم اما زمان كم است و من دوست دارم خودم با تيم همه كار را انجام دهم. در حال حاضر كادر فني موجود كاري را كه ما مي خواهيم انجام مي دهد و رضايت بخش است اما اگر در هفته هاي آينده نياز باشد كادر فني را وسعت مي دهيم.
دنيزلي اظهار داشت: در چند مدت گذشته در ايران نبودم اما نتايج دربي ها را دنبال مي كردم. هنوز پس از 4 باخت در دربي هاي گذشته در دربي پنجم به ميدان نرفتيم ولي در دربي بعدي نتايج قبلي تكرار نخواهد شد.
وي افزود: در مورد كاپيتاني هم من تصميم مي گيرم اما تصميمي از گذشته گرفته شده و الان قصد ندارم اين تصميم را عوض كنم.
مصطفي دنيزلي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه در ابتداي حضورتان با پيوستن مهدوي كيا به تيم مخالفت كرديد اما در ادامه راه او را به خدمت گرفتيد. تصريح كرد: بعد از اينكه به تيم آمدم فقط يك جلسه با رويانيان برگزار كردم. همان جا نظراتم را به ايشان گفتم و اعلام كردم هيچ اظهارنظري در مورد تيم نمي توانم انجام دهم; نه در مورد مهدوي كيا بلكه در مورد تمام بازيكنان چون بايد وضعيت تيم را بسنجم.
از اينكه مهدوي كيا، كريمي و هاشميان در تيم ما حضور دارند و اين بازيكنان مي توانند تجربه اروپايي شان را براي پرسپوليس خرج كنند خوشحال هستم.
در ادامه خبرنگاري پرسيد شما در سال 85 استيلي را از كادر فني كنار گذاشتيد و حالا جايگزين او در پرسپوليس شده ايد از اين بابت چه احساسي داريد كه دنيزلي گفت: اين مسئله فقط يك تغيير مسئوليت بود و ممكن است من بروم و استيلي بيايد و استيلي برود و من بيايم. اين مسائل طبيعي است و او نيز سعي خودش را انجام داد تا كارش به بهترين شكل انجام شود. جا دارد از زحمات او هم تشكر كنم

دروازه بان شهرداري ياسوج پرسپوليسي شد

مديرعامل باشگاه شهرداري ياسوج از قطعي شدن حضور دروازه بان اين تيم در پرسپوليس خبر داد.
به گزارش فارس، حسين هوشيار، دروازه بان تيم فوتبال شهرداري ياسوج پس از ديدار نيمه نهايي جام حذفي مقابل استقلال با پيشنهاد پرسپوليسي ها مواجه شد. قباد نگين تاجي، شهردار ياسوج و مديرعامل باشگاه شهرداري با اعلام اينكه حضور اين دروازه بان در پرسپوليس قطعي شده گفت: برخلاف ميل باطني و با اينكه ناراضي بوديم مجبور شديم با انتقال هوشيار به پرسپوليس موافقت كنيم. مردم ياسوج خواستار هوشيار بودند اما در نهايت راهي براي مخالفت با جدايي اين دروازه بان وجود نداشت. حدود 150 ميليون براي رضايتنامه اين بازيكن از پرسپوليسي ها پول گرفتيم اما اينكه با خود اين بازيكن چه مبلغي را توافق كرده اند، خبر ندارم.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن