تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815743049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويديچ: منچستريونايتد يك خانواده بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: ويديچ: منچستريونايتد يك خانواده بزرگ است
نمانيا ويديچ بازيكن صرب منچستريونايتد يكى از بهترين مدافعان جزيره و اروپا محسوب مى شود. او سال ۲۰۰۵ به اولدترافورد آمد تا همراه با شياطين سرخ افتخارات زيادى كسب كند. نمانيا در مصاحبه اى با وب سايت فيفا از راز موفقيت خود مى گويد. اين مدافع ارزنده دوست دارد همراه با تيم ملى كشورش به مسابقات جام جهانى ۲۰۱۰ كه در آفريقاى جنوبى برگزار خواهد شد راه يابد.
• آيا از زمانى كه در كودكى با برادر خود «دوشان» فوتبال بازى مى كرديد در نقش يك مدافع ظاهر مى شويد؟
- نه. درست مثل هر كودكى دوست داشتم در همه پست ها بازى كنم اما هميشه سمت راست را ترجيح مى دادم. تا ۱۳ سالگى يك مهاجم بودم سپس به عنوان يك مدافع راست شروع به فعاليت كردم و بعد به مركز خط دفاعى منتقل شدم.
• زمانى كه ستاره سرخ بلگراد خواست با شما قرارداد امضا كند هيجان زده شديد؟
- بسيار خوشحال بودم. در تمام دوران كودكى طرفدار اين تيم بودم. در آن زمان ستاره سرخ يك تيم اروپايى و قهرمان جهان بود بنابراين پوشيدن لباس آنها آرزوى بيشتر بچه هاى بلگراد بود.
•مهمترين درسى كه در آن جا ياد گرفتيد چه بود؟
- روحيه قهرمانى پيدا كردم. قبل از آن براى باشگاه هاى كوچكتر بازى مى كردم و توقعات بسيار پايين بود اما در ستاره سرخ همه چيز فرق داشت در هر بازى فشار زيادى را احساس مى كردم. من با قبول اين شرايط اين روحيه را حفظ كردم. فاكتور روحيه در منچستريونايتد بسيار مهم است.
• سال ۲۰۰۰ به طور قرضى به اسپارتاك سايوتيكا رفتيد اين دوره چه تأثيرى در كار شما داشت؟
- يك تجربه جديد بود بازى در يك باشگاه كوچكتر از من يك حرفه اى ساخت و باعث شد تا متوجه شوم كه در چه باشگاه بزرگى بازى مى كردم. تجارب جديد به دست آوردم كه مهارت و شخصيت را بهبود بخشيد.
• آيا ترك صربستان به قصد مسكو سخت بود؟
- كار دشوارى نبود چون تعدادى بازيكن صرب در تركيب اسپارتاك حضور داشتند كه به من كمك زيادى كردند. خاطرات خوبى در مسكو دارم كه برايم بسيار ارزشمند هستند.
•چه ويژگى هايى داشتيد كه سران منچستريونايتد شما را جذب كردند؟
- من يك مدافع خوب بودم. طى چند سال به خوبى براى اسپارتاك و تيم ملى بازى كردم به طورى كه در ۱۰ مسابقه مقدماتى يورو ۲۰۰۴ تنها يك گل خورديم. آنها مدت ها عملكرد مرا تحت نظر داشتند و سرانجام به اولدترافورد رفتم. بايد از سران يونايتد سؤال كنيد كه چه ويژگى در من ديده اند. بسيار خوشحال هستم كه فرصت آن را پيدا كردم تا در چنين تيم بزرگى بازى كنم.
• زمانى كه به منچستريونايتد رفتيد استرس داشتيد؟
- بايد بگويم ابتدا شگفت زده شدم كه با من قرارداد امضا كردند اما در عين حال خيلى خوشحال بودم. مى دانستم منچستريونايتد چه باشگاه بزرگى است آنها بازيكنان زيادى داشتند فقط سرم را پايين انداخته و به سختى تلاش مى كردم. عصبى نبودم اما هر كسى در پاره اى از اوقات عصبى مى شود.
•تأثير ساير بازيكنان در كمك به شما براى زندگى در انگلستان چقدر بود؟
- همتيمى هايم فوق العاده بودند و كمك زيادى به من كردند در ابتدا جا افتادن در انگلستان برايم دشوار بود اما همه اعضاى باشگاه كارى كردند كه احساس راحتى كنم. از روز اول به تقويت زبان انگليسى پرداختم و حالا مى توانم از اعضاى منچستريونايتد تشكر كنم.
• در داخل زمين با ريو فرديناند رابطه خوبى داريد آيا اين رابطه در خارج از زمين نيز برقرار است؟
- بله. زمان زيادى را با هم سپرى مى كنيم. حين مسابقه، تمرين، مسافرت، صرف غذا و ساير كارها. به همين دليل در خارج از زمين نيز رابطه بسيار خوبى داريم.
• به نظر مى رسد بازيكنان منچستريونايتد بسيار نزديك به يكديگر هستند اين رابطه روى عملكرد آنها در داخل زمين تأثير دارد؟
- تنها در صورتى مى توانيد نتيجه بگيريد كه جوخوبى بر تيم حكمفرما باشد. اين يك حقيقت در تمام باشگاه ها مى باشد اما نكته مهم آن است كه جو نبايد ساختگى باشد و همه بايد به هم اعتماد كنند. روحيه تيم بسيار بالاست و طبيعتاً با توجه به اين شرايط و اين بازيكنان به خوبى نتيجه مى گيريم.
• راز آمار خوب خط دفاعى منچستريونايتد در فصل جارى چيست؟
- هيچ رازى وجود ندارد طى هفته هاى اخير بازيكنانى كه نيمكت نشين بودند به تركيب اصلى راه يافتند و درخشيدند. ما يك تيم قدرتمند در اختيار داريم.
• به عنوان يك مدافع شما از يك برد يك بر صفر بيشتر خشنود خواهيد شد يا يك پيروزى ۳ بر يك؟
- فرقى نمى كند. همه پيروزى ها شبيه هم هستند ۳ امتياز، ۳ امتياز است و هيچ فرقى نمى كند البته دريافت نكردن گل براى مدافعان و دروازه بان بسيار مهم است اما تا زمانى كه به روند پيروزى هاى خود ادامه مى دهيم خوشحال هستم.
• اينكه شما بخشى از قهرمانى جهان، اروپا و جزيره هستيد چه حسى دارد؟
- فوق العاده است. افتخار مى كنم كه بخشى از اين تيم هستم. جام هاى مختلف را يكى پس از ديگرى درو مى كنيم و همانند يك خانواده بزرگ و خوشحال هستيم اما هيچ گاه فرصت كافى براى جشن گرفتن نداشتيم. اهداف جديدى داريم و هواداران مى خواهند همه جام ها را تصاحب كنيم.
• به صربستان باز مى گرديم آيا در بازى مقابل ايتاليا هيجان زده بوديد؟
- خاطرات زيادى از آن مسابقه دارم. اين مسابقه يكى از مهمترين لحظات دوران بازيگرى ام بود. از آن زمان به بعد اوج گرفتم و مردم مرا شناختند. گل پردراگ مياتوويچ را به ياد مى آورم بازى با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.
• براى شما چقدر اهميت دارد كه نماينده كشورتان باشيد؟
- مسئوليت هاى زيادى دارم كه بسيار مهم هستند. طى سال هاى اخير كشور ما وجهه خوبى نداشت اما آن را تغيير داديم. در حال انجام دادن امور خيريه اى هستيم و سعى داريم تمركز خود را حفظ كنيم. كم كم نظر مردم در مورد صربستان عوض خواهد شد و اين مطلب مهمى است.
• وقتى جام جهانى ۲۰۱۰ را از دست داديد چه احساسى داشتيد؟ آيا به خاطر اين امر سعى داريد براى جام جهانى ۲۰۱۰ واجد شرايط شويد؟
- در آخرين مسابقه مقدماتى مقابل بوسنى هرزگوين اوضاع بسيار بد پيش رفت و من اخراج شدم. سپس مصدوم شدم و جام جهانى را از دست دادم اما حالا تيم بهترى در اختيار داريم و براى حضور در آفريقاى جنوبى هر كارى مى كنيم.
• با وجود فرانسه، اتريش و رومانى در گروه دشوارى قرار داريد آيا از شروع خود راضى هستيد؟
- شروع اميدواركننده اى داشتيم اما اين فقط يك شروع است بايد دچار غرور نشده و در هر بازى پيروز شويم. در ۲۸ مارس بايد يك ديدار حساس مقابل رومانى انجام دهيم نسبت به آينده خوشبين هستم و فكر مى كنم مى توانيم به جام جهانى راه يابيم.
• نقطه قوت صربستان چيست؟
- جوانى. اين نسل از فوتبال صربستان حداقل تا ۵ سال آينده مى تواند فوتبال اين كشور را تضمين كنند. فكر مى كنم توانايى و شرايط لازم براى موفقيت را داريم اما اگر مى خواهيم به مراتب بالاتر برسيم بايد بيشتر تلاش كنيم.
• آيا هيچ شباهتى بين صربستان و منچستريونايتد وجود دارد؟
- مقايسه آنها سخت است. از نظر من هيچ گاه نمى توان ۲ باشگاه يا تيم را با هم مقايسه كرد. ما در صربستان قصد داريم تيمى استثنايى بنا كنيم. كيفيت لازم براى انجام بازى هاى زيبا، جذاب، تهاجمى را داريم. اميدوارم مردم اين موضوع را با چشم ببينند.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن