تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگسراي جهاددانشگاهي يكي از قطب هاي فرهنگي و هنري برجسته شهر مقدس مشهد است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: فرهنگسراي جهاددانشگاهي يكي از قطب هاي فرهنگي و هنري برجسته شهر مقدس مشهد است
خبرگزاري موج - مدير فرهنگسراي جهاددانشگاهي واحد مشهد گفت:فرهنگسراي جهاددانشگاهي به عنوان يكي از قطب‌هاي فرهنگي و هنري برجسته شهر مشهد محسوب مي شود.
به گزارش موج به نقل از روابط‌عمومي جهاددانشگاهي واحد مشهد،مرتضي عطاريان مدير فرهنگسراي اين واحد با بيان اينكه فرهنگسرا توانسته است به عنوان يكي از قطب هاي فرهنگي و هنري برجسته شهر محسوب گردد، اظهار داشت:از آغاز تاسيس جهاددانشگاهي مشهد در سال 1359 مركز فعاليت‌هاي فوق برنامه جايگاهي براي حضور و تلاش دانشجويان در امور فرهنگي و هنري بود.
وي تصريح كرد:پس از دو دهه تلاش مستمر در سال 1380 با استقرار در مجتمع دكتر علي شريعتي، اين مركز تحت عنوان «فرهنگسراي جهاددانشگاهي مشهد» فصل نوين فعاليت‌هاي خود را آغاز نمود.
وي ابراز داشت:فرهنگسرا توانسته است با برگزاري همايش‌ها، جلسات پژوهشي، نمايشگاه‌هاي هنري (داخلي و خارجي)، اجراي تئاترهاي فلسفي-عرفاني، نمايش و نقد فيلم‌هاي برتر سينماي ايران و جهان، اجراي برنامه موسيقي و دعوت از مفاخر فرهنگي و هنري از جمله استاد اميرخاني، استاد حسين دهلوي، آيدين آغداشلو، خسرو سينايي، دكتر منصور فلامكي، كامبيز روشن‌روان، داريوش ارجمند، مرحوم حاج قربان سليماني و ... براي سخنراني و استفاده از دانش و تجارب هنري آنان به تعميق هر چه بيشتر شناخت هنري مخاطبان كمك نمايد.
وي تاكيد كرد: اكنون ضمن تداوم برگزاري برنامه‌هاي ياد شده، آموزش هنر در زمينه هنرهاي تجسمي شامل خوشنويسي، طراحي، نقاشي، ميناتور، تذهيب، عكاسي و موسيقي مشغول است.
عطاريان خاطرنشان كرد: كانون صوتي و تصويري و كتابخانه تخصصي هنر به عنوان بخش هاي مكمل و غني‌ساز فرهنگسرا محسوب مي گردند. در بخش كانون صوتي و تصويري فرهنگسرا با مجموعه ارزشمند و متنوع شامل پنج هزار و 700 عنوان نواركاست، هزار و 250 عنوان لوح فشرده صوتي، هزار و 800 عنوان لوح فشرده تصويري و هزار و 600 عنوان كاست ويدئويي با موضوع قرآن، سخنراني، آموزش زبان هاي خارجي، موسيقي، فيلم‌هاي برتر سينماي ايران و جهان، تئاتر و مجموعه‌هاي مستند براي استفاده اعضا قابل استفاده مي باشد.
وي افزود: كتابخانه تخصصي هنر با هدف ارتقاء شناخت هنري در بين هنرجويان و استفاده محققان، اساتيد و گروه‌هاي آموزشي فرهنگسرا با موضوعات ادبيات، تئاتر، سينما، موسيقي، نقاشي، گرافيك، كاريكاتور، خوشنويسي، عكاسي، معماري، صنايع دستي و تعداد قابل توجه مجله و فصلنامه مشغول فعاليت مي‌باشد.
عطاريان اظهار داشت: فرهنگسرا با بهره مندي از اساتيد و مدرسين مجرب در سطح استان، كادر پرسنلي علاقه‌مند و پرتلاش، فضاي مطلوب آموزش، تجهيزات و امكانات مناسب و با حمايت مجموعه مديريتي جهاددانشگاهي كه نهادي معتبر و مجموعه‌اي قابل اعتماد براي شهروندان است، از پشتوانه‌اي محكم براي فعاليت‌ها برخوردار بوده و در اذهان اهالي فرهنگ و هنر نيز به عنوان يكي از مراكز برجسته فرهنگي و هنري استان محسوب شود.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن