تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816491872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي وزارت خارجه: هيئتي از مقام هاي آژانس به زودي به ايران مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: سخنگوي وزارت خارجه: هيئتي از مقام هاي آژانس به زودي به ايران مي آيند
دانش پور- سخنگوي وزارت خارجه اعلام كرد كه هيئتي از مقامات آژانس به دعوت جمهوري اسلامي ايران به زودي به كشورمان سفر خواهند كرد.رامين مهمان پرست روز گذشته در نشست اين هفته خود با خبرنگاران در واكنش به امضاي تحريم بانك مركزي توسط باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا با بيان اين كه اقدامي كه توسط مقامات آمريكايي براي اعمال فشار به ملت ما دنبال مي شود، نمي تواند تاثيري بر اراده ملت بزرگ ما در دسترسي به اهداف و حقوق اساسي اش داشته باشد، خاطرنشان كرد: اگرچه ما مبادلات بانكي و تبادل تجاري خاصي با آمريكا نداشتيم اما اين اقدام بيشتر در قالب يك نوع فشار سياسي و تبليغاتي صورت مي گيرد. وي ادامه داد: كشورهايي كه تحت فشار آمريكا در اين مسير قدم برمي دارند منافع ملي خود را در قبال فشارهاي سياسي آمريكا و اهداف سياسي نامشروع اين كشور از دست مي دهند. وي در مورد آخرين خبر از وضعيت هفت تكنسين ايراني ربوده شده در سوريه، با بيان اين كه ما با همه امكانات به دنبال آزادي هرچه سريع تر اتباع كشورمان هستيم، افزود: طبق آخرين اخبار همه آن ها در سلامت كامل هستند و تلاش مي كنيم هرچه سريع تر آزاد شوند.

منتظر پيشنهاد تاريخ و مكان مذاكره با ۱+۵ هستيم

سخنگوي دستگاه ديپلماسي كشورمان همچنين با بيان اين كه پاسخ نامه كاترين اشتون براي ادامه گفت وگوها با «۱+۵» و ايران داده شده است گفت: ما در حال حاضر منتظر هستيم تا تاريخ و مكان پيشنهادي نشست بعدي توسط خانم اشتون ارائه شود. پس از اين كه زمان و مكان بعدي اين گفت وگوها اعلام شد، آقاي جليلي و تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان نقطه نظرات خود را در اين باره اعلام خواهند كرد و با تماس هايي كه بين آن ها برقرار خواهد بود به توافق نهايي خواهند رسيد.وي همچنين افزود: علاوه بر اين ايران از هيئتي از مقامات آژانس دعوت كرده است تا به سرپرستي معاون دبير كل آژانس به ايران سفر داشته باشند. اين سفر در چارچوب همكاري هايي است كه پيش از اين به صورت مستمر انجام شده است و ادامه دارد. اين دعوت ابتدا از سوي كشور ما صورت گرفت كه نشان دهنده حسن نيت ما و شفافيت عملكرد ما در برنامه هاي هسته اي صلح آميز است. درباره تاريخ دقيق آن در حال رايزني هستيم. فكر مي كنم به زودي شاهد حضور اين هيئت از آژانس در ايران باشيم.سخنگوي وزارت خارجه تاكيد كرد: ما همكاري بسيار خوبي با آژانس داريم و همه فعاليت هاي ما به صورت شفاف با اطلاع مقامات آژانس صورت مي گيرد. قبل از نشست شوراي حكام داوطلبانه هيئتي را به ايران دعوت كرديم كه سفري به تهران داشت. دعوت دوباره ما نشان دهنده آمادگي ما براي همكاري است. مقامات آژانس بايد از اين فرصت بهره برداري كنند. اميدواريم آژانس به موقعيت حساس خود بيشتر توجه كند و مسئله خلع سلاح را به صورت جدي در دستور كار خود قرار دهد كه در اين رابطه حتما ايران بيشترين سهم را در همكاري خواهد داشت.

ايران و انگليس قطع رابطه نكرده اند

وضعيت روابط ايران و انگليس سوال ديگري بود كه مهمانپرست درباره آن اظهار داشت: در همان زمان نيز اعلام كرديم اقدام انگليس در خروج ديپلمات هايش و نيز خروج ديپلمات هاي ايراني از اين كشور اقدامي شتابزده و نسنجيده بود.وي افزود: بين ايران و انگليس قطع رابطه صورت نگرفته اما فعاليت سفارتخانه هاي دو كشور به حالت تعطيل درآمده است.وي در مورد موضوع حفاظت از منافع در روابط ايران و انگليس نيز گفت: موضوع حفاظت از منافع زماني مطرح مي شود كه قطعي رابطه كوتاه مدت يا بلندمدت اتفاق افتاده باشد و يا پيشنهادي در اين خصوص مطرح شود. در حالي كه در موضوع انگليس اين مسائل مطرح نشده است.

سخنگوي اشتون:براي آغاز مذاكرات، ايران بايد ابتدا به نامه اشتون پاسخ دهد

از سوي ديگر سخنگوي كاترين اشتون روز سه شنبه اعلام كرد براي آن كه مذاكرات بتواند از سر گرفته شود، ايران بايد به نامه اتحاديه اروپا پاسخ دهد.به گزارش ايسنا، مايكل مان -سخنگوي كاترين اشتون (رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا)- در اين باره به خبرگزاري فرانسه گفت: به ترتيب اولويت آن ها بايد ابتدا به اين نامه (كاترين اشتون به سعيد جليلي- دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران- كه ازسرگيري بدون پيش شرط مذاكرات را خواستار شده بود) پاسخ دهند.در همين حال به گزارش مهر وزير خارجه فرانسه در تداوم خصومت ورزي عليه ملت ايران اعلام كرد كه اتحاديه اروپا بايد تا پايان ماه جاري ميلادي بر تحريم تهران توافق كند.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن