تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از تخلفات فوتبال آگاه هستيم !


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: از تخلفات فوتبال آگاه هستيم !
از تخلفات فوتبال آگاه هستيم !
نايب‌ رئيس فدراسيون فوتبال گفت: 68 پرونده از دلالي و تخلفات فوتبال در دست داريم كه از اين ميان 43 پرونده قابليت پيگيري‌هاي حقوقي دارند كه مي‌تواند به منع فعاليت خاطيان در فوتبال و محروميت‌هايي از اين دست منجر شود.
مهدي تاج اظهار كرد: در سراسر كشور سالانه هزاران مسابقه فوتبال و فوتسال در تمامي ليگ‌هاي دسته‌بندي شده و رده‌هاي سني مختلف برگزار مي‌شود كه ممكن است در جريان برگزاري اين همه بازي، ناهنجاري‌هايي در فوتبال وجود داشته باشد.
معتقدم ناهنجاري‌ها بيشترازخود فوتبال نيست، هرچند بايد تلاش كنيم آن را به حداقل برسانيم.وي افزود: واقعيت همين بوده و ممكن است دلالي‌ هم در اين فوتبال باشد.
طبيعي است كه هرجايي پول باشد، دلالي‌ هم هست، هرچند در فوتبال بحث آژانس‌هاي قانوني نقل و انتقالات در فيفا هم به رسميت شناخته شده است. دلالي‌ سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته اما اخيرا بيشترنمايان شده است كه در اين رابطه بايد از صدا و سيما هم تشكر كنيم. اين نمايان شدن به منظور هشدار دادن به مردم و خانواده‌هاست كه بيشتر مراقب فرزندان‌شان باشند.
رئيس ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي با بيان اينكه تقريبا از تمامي تخلفات فوتبال آگاه هستيم، اظهار كرد: ما معمولا در جريان تخلفات فوتبال هستيم.
بخشي از اين اطلاعات را فعالين ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي كه عليپور هم آنجاست به ما ارائه مي‌كنند، بخشي از آن را حراست فدراسيون به ما اطلاع مي‌دهد و بخشي را هم حراست استان‌ها به فدراسيون انتقال مي‌دهند.
با در نظر گرفتن تمامي اسناد و اطلاعات احساس مي‌كنم ميزان آن نسبت به كل فوتبال خيلي زياد نيست.وي با اشاره به اينكه در تمام بخش‌هاي جامعه هم ناهنجاري‌ها ديده مي‌شود، ادامه داد: ناهنجاري‌ها در تمامي بخش‌هاي جامعه ما وجود دارد و به طور مثال ممكن است در جامعه پزشكي هم به عناوين گوناگون وجود داشته باشد اما در فوتبال چون همه مي‌خواهند ناهنجاري‌ها را به تصوير بكشند، بيشتر ديده مي‌شود.
كار كردن در فوتبال مثل كار كردن در اتاق شيشه‌اي است كه از همه طرف درون آن پيداست. ما به قراردادهايي رسيديم كه آنچه ثبت شده با آنچه بازيكن دريافت كرده مغايرت داشته است و ما در كميته مربوطه به همه آنها رسيدگي خواهيم كرد.
البته در بحث رسانه‌اي شدن موارد مختلف بايد بدانيم كه اشاعه فساد هم معصيت است اما كار تلويزيون در نشان دادن بعضي از ناهنجاري‌ها تنها با هدف هشدار دادن به مردم بوده و قابل تقدير است.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن