تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صادرات يك‌ونيم ميليون يورويي شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:ايران اکونوميست: صادرات يك‌ونيم ميليون يورويي شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو
ايران اكونوميست: به رغم اعمال تحريم هاي غرب عليه ملت ايران، ايران خودرو مي گويد شركت قالب‌هاي صنعتي اين شركت، در سال جاري يك و نيم ميليون يورو قرارداد صادراتي را اجرا و براي سال آتي ، براي صادرات پنج ميليون يورويي با شركت هاي آلماني و ترك در حال مذاكره است.

به گزارش فرارو به نقل از روابط عمومي ايران خودرو، غلامرضا علوي مدير عامل شركت قالب هاي صنعتي ايران خودرو، با بيان اين مطلب، ارزش كل قراردادهاي صادراتي اين شركت در سال‌هاي 89 و 90 را نزديك به دو ميليون يورو ذكر كرد كه يك و نيم ميليون آن به سال جاري مربوط مي شود.
وي افزود: اولين سري قالب‌هاي توليد شده براي فورد ترانزيت در آذر ماه سال جاري و قالب هاي پروژه‌ رنو ايكس 62 نيز در هفته اول دي ماه، به مشتريان بازار جهاني تحويل شده است.
علوي گفت: قرارداد ساخت قالب‌هاي سپر حرارتي (Heat Shield) خودروي فورد ترانزيت با شركت Siebenwurst آلمان بسته و در مدت پنج ماه به اجرا در آمده و قالب هاي ياد شده به شركت Elringklinger سوييس تحويل داده شده است.
مدير عامل شركت قالب هاي صنعتي ايران خودرو، ساخت قالب هاي سپر حرارتي را يك رويداد بي سابقه در ايران توصيف كرد كه توسط اين شركت به انجام رسيده و گفت: اين قطعات شامل سه لايه ورق Elotherm و Alominize است كه در قالب به شكل يك‌پارچه در مي آيد.
وي درب خارجي خودروي ون را نيز از جمله قطعات صادراتي پروژه رنو X62 ذكر كرد كه از لحاظ هندسي و ظاهري اهميت زيادي دارد و اولين قطعه صادراتي رويه خودرو محسوب مي‌شود و افزود: قرارداد X62 با شركت Coškunoz تركيه بسته شده و قالب هاي مربوطه در مدت شش ماه ساخته و به رنوي برزيل تحويل داده مي شود.
علوي، مجموع ظرفيت توليد شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو را 1500 تُن انواع قالب‌هاي بدنه خودرو و پلاستيك ذكر كرد و گفت: قالب هاي خطوط توليدي دنا منطبق با برنامه زمان بندي، تا كنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و در نيمه نخست سال 91 به مرحله آزمون مي رسد. قالب‌هاي خطوط توليد رانا نيز در مرحله تست نهايي و تحويل‌براي شروع فاز توليد انبوه است.
مدير عامل شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو، ارزش كلي طراحي و ساخت قالب‌هاي G1، G2 و G3 براي محصولات جديد ايران خودرو را 20 ميليارد تومان ذكر كرد كه نسبت به تامين اين قالب ها از خارج، نزديك به پانزده ميليون يورو صرفه جويي ارزي در پي داشته است.
وي به كارگيري فناوري روز جهاني را از اهداف بزرگ شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو دانست و گفت: صادرات، زمينه ارتباط با شركت‌هاي پيشروي جهاني مانند فورد و رنو و دست يابي به استانداردها و روش‌هاي نوين طراحي و ساخت قالب هاي ساليد ( Solid ) در اين شركت را امكان پذير ساخته است.
علوي، صادرات سه ميليون يورو و ساخت قالب هاي سپر استايل جديد پارس و 405 و قالب‌هاي سورس دوم 206 را از مهم ترين برنامه هاي سال آينده شركت دانست و گفت: با واگذاري كامل قالب‌هاي بدنه رانا و دنا به شركت قالب هاي صنعتي توسط مديريت ارشد ايران خودرو، براي اولين بار كل قالب‌هاي بدنه خودرو در داخل كشور ساخته شد.
بنا بر اين گزارش، شركت قالب‌هاي صنعتي ايران خودرو در اولين مميزي انجام شده از سوي شركت دي. كيو. اس. ( DQS ) آلمان، موفق شد گواهي نامه‌هاي استاندارد ايزو 14001 و اوهساس (OHSAS) 18001 را دريافت كند و سيستم يكپارچه مديريت IMS را مستقر سازد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران اکونوميست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن