تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815154005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شجاعي در همايش دعوت از خاتمي: نقش زنان در به قدرت رسيدن خاتمي غيرقابل انكار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شجاعي در همايش دعوت از خاتمي: نقش زنان در به قدرت رسيدن خاتمي غيرقابل انكار است
خبرگزاري فارس: رييس مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: در دوره قبل رسانه ها گفتند زنان و جوانان خاتمي را به قدرت رساندند و از اين رو بي ترديد نقش زنان در اين امر قابل انكار نيست.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، زهرا شجاعي رييس مجمع زنان اصلاح‌طلب در همايش كمپين پويش دعوت از خاتمي با اشاره به حمايت زنان از خاتمي در انتخابات سال 76 گفت: احترامي كه خاتمي به زنان قائل بود اين جذبه را ايجاد كرد تا زنان به او در انتخابات راي بدهند.
وي افزود: درحالي كه 20 سال از انقلاب مي‌گذشت كابينه‌هاي تشكيل شده در اين مدت همچنان مردانه بود و زماني كه خاتمي وارد عرصه اجرايي كشور شد اين سد را شكسته و دو زن را وارد كابينه خود كرد.
رييس مجمع زنان اصلاح‌طلب در ادامه تصريح كرد: با ورود اين دو زن در كابينه بود كه 4 وزير كابينه نيز، 4 معاون زن براي خود برگزيدند و در استان‌ها زنان به فعاليت‌ پرداختند.
شجاعي خاطرنشان كرد: گسترش بخش ورزشي و توسعه سازمان هاي غير دولتي زنان ديگر محصولات نوع نگرش خاتمي به نقش زن در جامعه بود.
وي در پايان اظهار داشت: در دوره قبل رسانه ها گفتند زنان و جوانان خاتمي را به قدرت رساندند از اين رو بي ترديد نقش زنان در اين امر قابل انكار نيست.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن