تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود محروميت يكساله؛ خداداد عزيزي مدير فني استقلال اهواز شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: با وجود محروميت يكساله؛ خداداد عزيزي مدير فني استقلال اهواز شد
خداداد عزيزي به عنوان مدير فني تيم فوتبال استقلال اهواز منصوب شد.
كريم بوستاني سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال اهواز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت : اكبر ميثاقيان از باشگاه استقلال اهواز اخراج نشده است و پس از چند روز استراحت درباره وي تصميم گرفته خواهد شد .

سرمربي استقلال اهواز ادامه داد :اكنون هدايت تيم به عهده من است و پس از حل مشكل اكبر ميثاقيان وضع كادر فني تيم هم مشخص خواهد شد .

كريم بوستاني گفت : در جلسه اي با مدير عامل باشگاه ؛ قرار شد خداداد عزيزي هم به عنوان سرمربي با استقلال اهواز همكاري كند زيرا وي مي تواند كمك زيادي به فوتبال اهواز داشته باشد .

وي گفت : هفته آينده با پاس همدان بازي داريم و پاس هم وضعي مانند ما در جدول رده بندي دارد و با توجه به اين كه دو تيم وضع خوبي در جدول رده بندي ندارند بايد سعي كنيم برنده اين بازي باشيم.

سرمربي استقلال اهواز درباره محروميت خداداد عزيزي هم گفت : عزيزي به علت محروميت نمي تواند روي نيمكت بنشيند و فقط مي تواند در كنار تيم باشد و در تمرينات به تيم كمك كند .

بوستاني افزود : در روز بازي هم عزيزي مي تواند در استاديوم حضور داشته باشد و نظرات خود را به تيم انتقال دهد .

وي گفت : قرارداد خداداد عزيزي به ثبت نخواهد رسيد ولي با توافق با باشگاه استقلال اهواز يك قرارداد داخلي با اين باشگاه به امضاء خواهد رساند .

سرمربي استقلال اهواز ادامه داد : وضع مرخصي ميثاقيان تا دو سه روز آينده مشخص خواهد و پس از اين مدت يا به استقلال اهواز باز مي گردد،يا تصميم ديگري درباره كادر فني گرفته خواهد شد .

بوستاني تاكيد كرد : وضع استقلال اهواز خيلي هم بد نيست ولي همچنان در معرض سقوط قرار داريم و بايد با برد در چند بازي آخر ليگ برتر اين روند تغيير كند .

وي گفت : ميثاقيان در اهواز نيست و شب پس از بازي مقابل ذوب آهن ،اهواز را ترك كرد و به تهران رفت و تا وقتي تكليف وي مشخص نشده است به تيم بازي نمي گردد .

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن