تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805480928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو؛ ويژه‌هاي نوروزي دو شبكه‌ي صدا اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو؛ ويژه‌هاي نوروزي دو شبكه‌ي صدا اعلام شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو سلامت در ايام نوروز ‌٨٨

ـ موج زندگي

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، عنوان برنامه اي است از گروه عصرگاهي راديو سلامت كه در ايام عيد نوروز از اين شبكه راديويي پخش مي شود. مسابقه، نمايش، گفت‌وگو با كارشناسان آگاه در حوزه بهداشت و سلامت چون دكتر باريك بين متخصص پوست و مو و دكتر ابراهيمي مقدم روانشناس، بررسي موضوعات مرتبط با حوزه سلامت در ايام نوروز از بخش هاي مختلف اين برنامه است. اين برنامه در ايام نوروز هرروز از ساعت‌١٠/ ‌١٦ تا ‌١٧/٥٠ پخش مي‌شود. سحر جولايي تهيه‌كننده و بهناز شفيعي گوينده اين برنامه هستند.

ـ ديد و بازديد

عنوان برنامه‌اي است از گروه صبحگاهي كه به موضوع آداب ديد و بازديد و صله رحم و آثار آن بر بهداشت روان افراد مي‌پردازد. اين برنامه در ايام نوروز هر روز از ساعت ‌٧/٥٠ به مدت ده دقيقه از راديو سلامت پخش مي‌شود. متين پار سا سردبير و جمالي تهيه كننده اين برنامه است.

ـ بهار آمد

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي كه با قالب تركيبي و نمايش در ايام نوروز پخش مي شود. اين برنامه دربرگيرنده موضوعات مختلفي چون روانشناسي، بهداشت تغذيه،‌ بهداشت رواني ، بهداشت فردي ، بهداشت محيط ، بهداشت تغذيه ، ايمني در سفر، حكايات ادبي درباره نوروز و بهار و شعر و ترانه است. همچنين اين برنامه شامل آيتم هاي نمايش، مسابقه، گزارش مردمي و كارشناسي مي باشد. اين برنامه در ايام نوروز هر روز از ساعت ‌٨/٣٠ تا ‌٩/٤٥ از راديو سلامت پخش مي شود. شايسته جعفريان و جمالي سردبير و تهيه كننده اين برنامه هستند.

ـ اينجا بهار است

عنوان برنامه اي است از گروه نيمروزي راديو سلامت كه به موضوع گذراندن اوقات شاد و مفرح در ايام تعطيل نوروز و بيان سنتها و آيين ها مي پردازد. كارشناس اين برنامه پروفسور هنري است. اين برنامه در قالب تركيبي نمايشي به سردبير بهروزي در ايام نوروز به مدت ‌٥٠ دقيقه از ساعت ‌١٠/٥ از راديو سلامت پخش مي شود.

ـ سيمرغ

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه به موضوع سلامت و پزشكي در ادبيات كهن ايران زمين چون شاهنامه ، مثنوي و گلستان مي پردازد. اين برنامه در ايام نوروز هر روز به مدت ‌١٥ دقيقه از ساعت ‌٦/١٥ از راديو سلامت پخش مي شود. فرشته حسني سردبير و سارا شريفي تهيه كننده اين برنامه است.

ـ پيك بهاري

عنوان برنامه اي است از گروه نيمروزي راديو سلامت كه به موضوع تغذيه در ايام نوروز و همچنين اطلاع رساني درخصوص وضعيت جاده ها مي پردازد. اين برنامه با به سردبير خانم غياثي در ايام نوروز به مدت ‌٣٠ دقيقه از ساعت ‌١٢/٣٠ از راديو سلامت پخش مي شود.

ـ فراسو

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه در قالب تركيبي ساده به موضوعات پزشكي با تاكيد برجنبه هاي پيشگيري از قبيل آلرژي، كمردرد، تخم مرغ، دندانپزشكي، كودكان، جراحي زيبايي بيني، ورزش درماني، فشارخون، ارتودنسي، داروهاي پرفشاري خون، تداخل دارو و غذا، آلزايمر و مصرف آنتي بيوتيك ها مي پردازد. اين برنامه در ايام نوروز هر روز به مدت ‌٢٥ دقيقه از ساعت ‌٦/٣٠ از راديو سلامت پخش مي شود. آقاي جمالي و شايسته جعفريان سردبير و تهيه كننده اين برنامه هستند.

ـ روايت سلامت

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي كه به روايت داستانهاي مهيج و شنيدني پرداخته و در پايان داستان كارشناس برنامه به تحليل و روابط شخصيتهاي داستان مي پردازد. اين برنامه در قالب تركيبي ساده با موضوع روانشناسي و تاكيد بر مهارت هاي اجتماعي و تاثير آن بر بهداشت روان تهيه و پخش مي شود. در ايام نوروز اين برنامه ميزبان آثاري از بروس كار ميشل، مارك هانسن، جك كانفليد، دايان كيتون، روت پيل و ... مي باشد. اين برنامه در ايام نوروز هر روز به مدت ‌٣٠ دقيقه از ساعت ‌٧ صبح راديو سلامت پخش مي شود. متين پارسا سردبير و شريفي تهيه كننده اين برنامه است.

ـ بشنويد و برانيد

عنوان برنامه اي است از گروه صبحگاهي كه به موضوع ترافيك، ايمني و حوادث رانندگي در ايام نوروز ميپردازد. اين برنامه هر روز به مدت ‌١٥ دقيقه از ساعت ‌٧/٣٥ از راديو سلامت پخش مي شود.

ـ سلام سلام سلامتي

عنوان برنامه اي است از گروه نيمروزي راديو سلامت كه به موضوع استفاده صحيح و منطقي از اوقات فراغت و تاكيد بر سلامت روان كودك و نوجوان مي پردازد. اين برنامه در قالب تركيبي نمايشي به سردبيري ذباح در ايام نوروز به مدت ‌٣٠ دقيقه از ساعت ‌١٣ پخش مي شود.

ـ سفر بخير

عنوان برنامه اي است از گروه نيمروزي راديو سلامت كه به بيان نكات بهداشتي و تغذيه اي در هنگام سفر و اطلاع رساني در ارتباط با حوادث جاده اي مي پردازد. اين برنامه با به سردبيري كشميري در ايام نوروز به مدت ‌٣٠ دقيقه از ساعت ‌١٣/٣٠از راديو سلامت پخش مي شود.

*** راديو تجارت

ـ با مسؤولان ؛ جاي خالي بسته هاي حمايتي در اقتصاد ايران را بررسي مي كند

برنامه با مسؤولان با هدف برقراري پل ارتباطي بين مردم و مسئولان در جهت تحقق اهداف بلند مدت اقتصادي طراحي شده است . در طي برنامه هاي گذشته با دعوت از افراد ذيربط و كارشناس در مسائل مختلف سعي كرده است با موشكافي در مسائل و مشكلات جاري كشور را هكارهاي لازم را نيز براي رفع آنها ارائه كند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه با مسؤولان يك برنامه زنده از راديو تجارت است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از ساعت ‌١٢ تا ‌١٤ روي موج اف ام رديف ‌١٠٢/٥ و ‌١٠٧/٢ ارائه مي شود . در برنامه اين هفته جاي خالي بسته هاي حمايتي در اقتصاد ايران به بحث و بررسي گذاشته مي شود . ميهمان برنامه آلاسحاق رئيس اتاق بازرگاني تهران است .

ـ يك حركت ، هزار بركت با كار آفرين متعهد

برنامه يك حركت ، هزار بركت با هدف كار آفريني و دادن انگيزه و راهكارهاي لازم به جوانان ارائه مي شود و باعث اشتغالزايي در جامعه است . در اين برنامه زنده از صحبت هاي كارشناسي استفاده مي شود .. يك كار آفرين نمونه معرفي و از تجربه هاي مثبت آن الگو برداري مي شود . گزارش مردمي و معرفي كتاب و آخرين اخبار كار آفرينان نيز از بخش هاي ديگر برنامه است . در روز دوشنبه دوازدهم اسفند ماه موضوع برنامه بررسي كار آفريني و رابطه آن با تعهد و اخلاق است . ميهمان برنامه غلامرضا عسگرس كار آفرين نمونه است . برنامه يك حركت ، هزار بركت روزهاي زوج هفته از ساعت ‌١٦ تا ‌١٧ از راديو تجارت پخش مي شود . تلفن برنامه ‌٢٢١٦٤١٤٠ و پيامك آن ‌٣٠٠٠٠٣٦٣٧ است . كارشناس مجري برنامه بيات و گوينده آن عابدي است.

ـ عصر تجارت غذاي حلال را بررسي مي كند

برنامه عصر تجارت كاري از گروه دانش و تجارت است كه هر روز هفته در ساعت ‌١٥:15 تا ‌١٦ به صورت روتين پخش مي‌شود. در اين برنامه با حضور كارشناسان و استادان دانشگاه موضوعات خاص تجاري به بحث و شور گذاشته مي‌شود. در برنامه فردا قرار است با توجه به برگزاري نمايشگاه غذاي حلال اين موضوع به بحث گذاشته شود. فرزاد هاشمي عضو هيئت علمي دانشگاه ، ومسئولاني از اين نمايشگاه حضور دارند .علاقمندان مسائل تجاري را به شنيدن اين برنامه دعوت مي كنيم . سردبير برنامه بنائي است

ـ مدار تجارت با تكنولوژي صنعت نساجي

برنامه مدار تجارت با هدف بررسي نقش فناوري و علوم در افزايش توليد صنايع و ورود كالاهاي ايراني به بازار تجارت جهاني ارائه مي شود . كاري از گروه ايران و تجارت است كه روزهاي دوشنبه هر هفته ار ساعت ‌١٤ تا ‌١٥ از راديو تجارت پخش مي شود . در اين هفته تكنولوژي صنعت نساجي ايران ، روند پيشرفت آن بررسي مي شود . دكتر فريد زاد و مهندس صديقي كارشناسان برنامه در اين باره توضيحات لازم را ارائه مي‌دهند. سردبير برنامه آرمان ستوده و تهيه كننده ان سراب است گويندگي برنامه با سعيد توكلي است .

*** راديو فرهنگ

ـ مهندس صوفي، معاون صدا :

شبكه فرهنگ، مي تواند تراز و معياربرنامه هاي ساير شبكه ها باشد.

مهندس صوفي معاون صدا با حضور در شبكه راديويي فرهنگ از بخشهاي مختلف اين شبكه بازديد كرد واز نزديك با روند تهيه و توليد برنامه در اين شبكه آشنا شد.

به گزارش ايسنا روابط عمومي شبكه فرهنگ اين بازديد كه روز شنبه مورخ ‌١٠ اسفند ماه و با حضور مدير شبكه فرهنگ دكتر سعيدي كياسري و جمعي از همكاران و مديران اين شبكه انجام شد، صوفي با حضور در واحدهاي مختلف اين شبكه ضمن ديدار با مديران گروهها و آشنايي با برنامه هاي اين شبكه، نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه هاي اين شبكه ارائه داد.

وي با تاكيد براينكه شبكه فرهنگ ،شبكه هويت ايراني است اشاره كرد: اين شبكه از سويي با قشر فرهيخته جامعه سرو كار دارد و بايد برنامه هائي را متناسب فرهنگ غني ايراني اسلامي پخش كند تا رضايت اين قشر را فراهم كند وازسوي ديگر به لحاظ سراسري بودن بايد بتواند برنامه هاي فاخر فرهنگي با زبان عامه در آميزد و بيان كند كه كاري دشوار است. اما با برنامه ريزي ،تحقيق و بررسي ميتوان پاسخگوي هر دو حوزه بود.

وي افزود: از آنجائيكه شبكه فرهنگ شبكه تاريخ و فرهنگ و تمدن ماست بنابراين شبكه هاي ديگر ميتوانند با مقايسه برنامه هاي خود نسبت به شبكه فرهنگ، جايگاه خود را بسنجند.

تراز در نويسندگي، گويندگي، توليد نمايش، گزارش و حتي طنز ميتواند در شبكه فرهنگ اعمال شده و بعنوان الگوي كامل به ساير شبكه ها تسري يابد.

صوفي با تاكيد برتخصصي شدن شبكه و بالطبع با لا رفتن سطح توقع مخاطب از شبكه يادآورشد: شبكه فرهنگ به لحاظ اينكه كل كشور را پوشش ميدهد و همچنين با مقوله فرهنگ سرو كار دارد، حوزه كارش بسيار وسيع و در عين حال حساس است. از همين رو لازم است مدلي متناسب با فرهنگ غني كشورمان ارائه دهد و بايد در جهت پاسداشت و تقويت زبان فارسي گام بردارد.

وي تصريح كرد: تكريم زبان فارسي بعنوان زبان معيار بايد جزو اساسي ترين كارهاي شبكه باشد و با توجه به گستردگي و رقابت شبكه ها، بايد نگاه به نوآوري و خلاقيت در راس امور قرار گيرد.

معاون صدا با اشاره براينكه ما همواره به مديران تحول آفرين در حوزه رسانه نيازمنديم ياد آور شد: شبكه ها دوره توسعه كمي را گذرانده اند و در حال حاضر اولويت اصلي، ارتقاي كيفي برنامه هاست و بايد توجه بيشتري به بار ارزشي برنامه ها داشته باشيم. نوشته هاي ما بايد متانت، ادب و نجابت داشته باشد. در غير اينصورت در حق ادبيات و فرهنگ كشورمان ظلم كرده ايم .

در ابتداي اين نشست دكتر سعيدي كياسري نيزبا ارائه گزارشي از روند تهيه و توليد برنامه هاي اين شبكه ياد آور شد: تاكيد بر استفاده از موسيقي فاخر ايراني، همچون برنامه شبستانه، توجه ويژه بر فرهنگ عامه و استفاده از دانش اساتيد پژوهشي در اين حوزه و نيز عنايت خاص برجايگاه مباني نظري فرهنگها و بررسي تقابل آن در ملل مختلف از مسائل قابل تامل در شبكه فرهنگ است.

***

ـ راديو بهار در ايام نوروز مي آيد

راديو بهار ويژه برنامه گروه صبحگاهي شبكه راديويي تهران با جمعي از طنز پردازان جوان در ايام نوروز پخش مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، رضا ساكي يكي از نويسندگان اين برنامه گفت: راديو بهار با اجرا و نويسندگي جلال سميعي، مجيد رحمتي و طوفان مهرداديان از اول بهار تا سيزدهم به روي آنتن مي رود كه در قالب طنز فضاي مفرحي را در عصرهاي نوروزي از ساعت ‌١٧ تا ‌١٩ ايجاد مي كند.

وي در باره آيتمهاي راديو بهار گفت: بهار تاريخ مرور خاطرات شيرين و تلخ نوروزي از زبان مردم است اخبار نوروزي وقايع نوروز را در قالب طنز بيان مي كند كه در پيش بيني ‌٨٨ رويدادهاي سال جديد در حوزه هاي مختلف اجتماعي اقتصادي و شهري تحليل مي شود.

همچنين آيتم دهكده رويايي نيز پلي به گذشته نوروز در ايران زده است كه همه در قالب طنز و اجراي خودماني به روي آنتن مي رود.

گفتني است : برنامه هاي تهران تعطيلات نيز يكي ديگر از برنامه هاي گروه صبحگاهي است كه با تهيه كنندگي و سردبيري احمد برمر صبح ها ساعت ‌٧ پخش مي شود كه ضمن اطلاع رساني از مكانهاي ديدني تهران گفت‌وگويي با تهران شناسان در خصوص چگونگي گذران اوقات فراغت نوروزي مردم در تهران قديم و تهران جديد دارد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن