تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تندر 90 آپشن ايران خودرو رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تندر 90 آپشن ايران خودرو رونمايي شد
تندر 90 آپشن ايران خودرو با قيمت پايه يك ميليون بيشتر از قيمت خودرو روز يكشنبه رونمايي شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، مديرعامل شركت ساپكو، با بيان اين مطلب، افزود:
خودروي تندر90 (فول آپشن) توسط شركت خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) توليد و سه ماه دوم سال آينده وارد بازار خواهد شد.
"محسن پورسعيدي" تصريح كرد: با توجه به استقبال مردم از خودروهاي سفارشي ايران خودرو، اين شركت در صدد كسب سهم مناسبي از بازار خودروهاي سفارشي است.
وي بابيان اينكه قيمت پايه تندر 90 سفارشي حداقل يك ميليون تومان است، اظهار داشت:
اين قيمت براي تغييرات ظاهري بيروني دريافت مي شود اما مي توان لوازم جانبي ديگري بر روي اين خودرو نصب كرد.
وي زمان توليد انبوه اين خودرو را مرداد ماه سال آينده اعلام كرد و افزود: هرگونه تغيير قيمت
در اين محصول تابع شركت توليدكننده خودرو يعني ايران خودرو است ولي به طور كلي با توجه به اينكه قيمت ها براساس پيش بيني هاي سال آينده صورت گرفته احتمال تغيير قيمت قطعات جانبي و آپشن هاي مختلف اين خودرو ضعيف است.
به گفته مديرعامل شركت آپكو، كشورهاي سوريه و تركيه به عنوان بازارهاي هدف صادرات اين محصول تعيين شده اما در زمينه صادرات قطعات و لوازم جانبي فعاليت گسترده تري صورت
خواهد گرفت.
وي در ادامه تاكيد كرد: محصول بعدي اين شركت ايجاد تيونينگ، آپشن هاي جديد و اسپرت خودروي پژو پارس است كه بزودي مراحل تحقيقاتي آن آغاز خواهد شد.
پورسعيدي همچنين از آغاز مذاكرات با شركت هاي خارجي جهت توليد تقويت كننده هاي موتور خبر داد و گفت: قرارداد ساخت كيت تقويت كننده خودرو پژو 206 با يك شركت خارجي منعقد شده و در صورت تاييد مراجع ذيصلاح بزودي وارد بازار خواهد شد.
وي با بيان آنكه اين شركت در سال جاري 5 هزار دستگاه خودروي سفارشي وارد بازار كرد، افزود: در سال آينده اين رقم با پنج برابر افزايش به 25 هزار دستگاه خواهد رسيد.
مديرعامل ساپكو در اختيار گرفتن 10 درصد محصولات ايران خودرو به صورت سفارشي و كسب بيش از 30 درصد بازار قطعات جانبي و آپشن خودرو ظرف پنچ سال را از اهداف اين شركت برشمرد.
وي با اشاره به اينكه خودروي تندر90 ايران خودرو براساس استانداردهاي روز كيفي توليد مي شود، اضافه كرد: براساس نتايج تحقيقات بازاريابي اين خودرو به گونه اي طراحي شده است كه امكان نصب آپشن هاي مختلف براي آن فراهم شده است.
مديرعامل شركت آپكو گفت: جهت ورود خودروي تندر90 به بازار و تجاري سازي آن مجوزها و تاييديه هاي لازم از مراجع ذيصلاح در حال دريافت است و مشكلي براي توليد و عرضه آن وجود ندارد.
سعيدي به فرآيند توليد اين خودرو اشاره كرد و گفت: اين خودرو براساس سفارش گذاري شركت آپكو در ايران خودرو توليد و سپس در سايت آپكو قطعات موردنظر مشتري نصب خواهد شد.
وي با اشاره به تغييرات انجام شده در خودروي تندر 90 ، گفت: اين خودرو با بيش از 90آپشن عرضه خواهد شد كه مي توان به نصب سپر جلوي جديد، جلو پنجره جديد با زه كروم، در صندوق عقب برقي، چراغ هاي مه شكن، ركاب هاي جانبي، چراغ پلاك هاي جديد، اسپويلر با چراغ سوم قرمز، سيستم صوتي و تصويري با هشت بلندگو و آمپلي فاير، جا پلاك جديد روي در صندوق عقب و غيره اشاره كرد.
پور سعيدي توسعه شبكه فروش اين شركت را از برنامه هاي سال آينده دانست و افزود: همزمان با ورود تندر90 شبكه گسترده سيمرغ با همكاري 100 نمايندگي برتر ايران خودرو در سراسر كشور افتتاح خواهد شد و خودروهاي سفارشي ايران خودرو از اين طريق به فروش خواهد رسيد.
اقتصام ** 1958 ** 1558

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن