تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815527709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جالب اينكه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: جالب اينكه
هتلهايي برفراز امواج
در دهه هاي اخير ساخت و بهره برداري از هتلهاي معلق يا شناور، به يكي از جذاب ترين خواسته هاي مردم تبديل شده ، كه نام 10 هتل در اينجا آمده است:

* لوژ امپراتور اقيانوس، بريتيش كلمبيا، كانادا
اين هتل روي يك شناور بزرگ ساخته شده و ميهمانانش قادرند حيات وحش دست نخورده دريا را بدون نياز به لوازم غواصي و در رفاه و آسايش هتلي پنج ستاره ببينند. ميهمانان اين هتل براي رسيدن به اتاقشان بايد سوار هواپيماي اختصاصي شوند. اين هتل شناور از ماه مي تا اكتبر پذيراي ميهمانان خود بر گستره آبي اقيانوس خواهد بود.
*هتل صخره بزرگ، استراليا
اين هتل كه هنوز در مرحله طراحي هاي اوليه است، اما با اين وجود اعتراضهاي بسياري را در خصوص ضررهاي احتمالي ساخت در پي داشته است. اين هتل كه زاييده تخيل يك مهندس بريتانيايي است مجهز به امكانات مختلفي از جمله چشمه هاي آب معدني، هشت اتاق خواب زيردريايي و حمامهايي با ديوارهاي شيشه اي خواهد بود.
* اوبروي اودويلا، هند
اين هتل كه هم اكنون روي درياچه پيچولا شناور است و يكي از هتلهاي فعال شناور جهان به شمار مي رود، امكانات يك هتل پنج ستاره زميني را داراست.
سبك ساختماني آن بر گرفته از معماري سنتي و قديمي كاخ ها و دربارهاي هند بوده و چكيده اي از چشمه ها و باغهاي تزيين شده رنگارنگ اين شبه قاره را به تصوير مي كشد.
* هتل هوايي- همه جا
اين هتل كه اثر يك معمار روس تبار به نام الكساندر آسادوف است، همچون هتلي هوايي روي درياها به پرواز درآمده است. ويژگي هايي همچون باغهاي معلق، كافه و رستورانهاي هوايي از جمله امكاناتي است كه در فضاي بين اين هتل با دريا پذيراي ميهمانان خواهند بود.
* هتل برج دوار و معلق دبي، امارات
سازندگان اين برج از بناي يك هتل 25 طبقه اي در ساحل خليج دبي خبر داده اند، هتلي كه تمام مراحل ساخت خود را در بستر دريا مي گذراند اين هتل يكصد متر ارتفاع داشته و اسكلت آن از فولاد و نماي آن تماماً از شيشه خواهد بود.
* هتل معلق اژدها، مالزي
اين هتل كه روي دريا ساخته شده است اتاقهايي با پايه هاي چوبي داشته و آلاچيق هاي معلق خود را با برگ نخل مسقف كرده است. طراحي منحصر به فرد آن تجربه زندگي در محيطي روستايي را براي مسافران به وجود مي آورد.
* تفرجگاه و چشمه آب معدني مرداب بورابورا، پلي نزي فرانسه
اين هتل كه در يك مايلي جزيره اصلي بورا بورا ساخته شده است، از 44 سوئيت آبي تشكيل شده كه به همراه يك ساحل شني و باغي رنگارنگ چهره اي زيبا و خاطره انگيز گرفته است. هتلي كه نمي توان به هيچ وجه آن را با مرداب ترسناك بورا بورا مقايسه كرد.
* هتل پونتا كاراكول، پاناما
اين هتل با برخورداري از شش لوژ خانوادگي ساده با پايه ها و ديوارهاي چوبي و سقفي پوشيده از برگ نخل بر روي درياي كارائيب شناور است. هتلي كه امكان مشاهده هر لحظه پرش دلفينها، سفر به جنگلهاي باراني آمازون و ماهيگري و غواصي را در اختيار ميهمانان خود قرار مي دهد.
* هتل حسهاي ششگانه، مالديو
اين هتل كه روي يكي از بزرگترين مردابها يا تالابهاي مالديو قرار دارد، مكاني خلوت و به نوعي گوشه گير از جمعيت پرازدحام شهري است كه تحمل سپري كردن 15 دقيقه اي راهي آبي را براي دسترسي به خود بر دوش علاقه مندانش مي گذارد. با سوئيتهايي معلق روي آب و تجربه ديدن هميشه طلوع و غروب خورشيد مكاني زيبا براي مسافران به وجود آورده است

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 446]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن