تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيرواني در گفتگو با مهر:قول پيروزي بر پرسپوليس را نمي دهم/ از شكست دادن تيم افشين ناراحت نمي شوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيرواني در گفتگو با مهر:قول پيروزي بر پرسپوليس را نمي دهم/ از شكست دادن تيم افشين ناراحت نمي شوم
سرمربي تيم فوتبال مقاوت سپاسي شيراز ضمن مناسب ارزيابي كردن وضعيت تيم خود گفت: ما براي موفقيت به تهران مي آئيم اما قول پيروزي برابر پرسپوليس را به هيچ كس نمي دهم.

غلامحسين پيرواني درگفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت تيمش گفت: روز جمعه برابر سايپا عملكرد خوبي داشتيم و اگر از فرصت ها بهتر استفاده مي كرديم، مي توانستيم در آن ديدارهم پيروز شويم و اين نشان دهنده شرايط خوب تيم ماست.

وي ادامه داد: همانطوري كه برابر استقلال بازي خوبي را از خود ارائه داديم، مقابل پرسپوليس هم با تمام توان به ميدان مي رويم تا ضمن ارائه يك بازي زيبا و تماشاگر پسند، نتيجه خوبي را هم كسب كنيم. البته درست است ما براي موفقيت به تهران مي آئيم اما قول پيروزي برابر پرسپوليس را به هيچ كس نمي دهم زيرا نتايج مسابقات ليگ غير قابل پيش بيني است.

سرمربي تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز خاطرنشان كرد: فشردگي مسابقات باعث خستگي تمام بازيكنان شده است اما اين خستگي براي همه وجود دارد و ما سعي مي كنيم با در نظر گرفتن برنامه تمريني مناسب، بازيكنان را براي ديدار با پرسپوليس به آمادگي كامل برسانيم.

وي در مورد غيبت بازيكنان كليدي پرسپوليس در اين مسابقه اظهار داشت: تمام بازيكنان پرسپوليس از شرايط مطلوبي برخوردارند و فكر نمي كنم غيبت يكي - دو بازيكن بتواند در روند حركت آنها تاثير زيادي داشته باشد.

پيرواني در مورد رويارويي اش با افشين پيرواني - برادر كوچكترش - در اين ديدار تاكيد كرد: اين جزو قوانين فوتبال است و نه من و نه افشين از شكست دادن تيم هاي همديگر ناراحت نمي شويم زيرا در آن روز بايد به خاطر تعهدات اخلاقي كه به باشگاه هاي خود داريم، براي موفقيت تيم خود تلاش كنيم.

وي در مورد هدفگذاري مقاومت سپاسي تا پايان رقابت هاي هشتمين دوره ليگ برتر تصريح كرد: هدف ما اين است كه تيم را در ميانه جدول حفظ كنيم و در بازي هاي آينده هم براي رسيدن به اين مهم تلاش مي كنيم.

سرمربي تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز با تاكيد بر اينكه از بين تيم هاي استقلال و ذوب آهن، يك تيم قهرمان ليگ برتر مي شود، در مورد وضعيت تيم برق شيراز اضافه كرد: كار اين تيم براي بقا در ليگ برتر سخت است اما اميدوارم با تلاش مديران، مربيان و بازيكنان، اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر باقي بماند.

وي در مورد تيم فوتبال اميد هم تصريح كرد: طبق برنامه ريزي اعلام شده تمرينات خود را پيگيري مي كنيم، ما تيم خوبي را در اختيار داريم ولي براي موفقيت بايد مورد حمايت قرار بگيريم.

پيرواني در پايان در مورد دعوت تيم اميد به تورنمنت 8 جانبه ويتنام گفت: در هر تورنمنتي كه تيم هاي خوبي در آن حضور داشته باشند و شركت در آن به موفقيت و رشد تيم اميد كمك كند، با قدرت حضور خواهيم يافت.

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس تهران و مقاومت سپاسي شيراز در چارچوب هفته سي ام رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور ساعت 16:15 روز سيزدهم اسفندماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن