تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816404968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقابله با جنگ نرم، عزم راسخ كانون هاي فرهنگي مساجد را مي طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقابله با جنگ نرم، عزم راسخ كانون هاي فرهنگي مساجد را مي طلبد
تهران - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، توجه به نقش مهم مساجد در ايجاد تحولات عظيم در جامعه را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در موقعيت حساس فعلي كشور و در مقابله با جنگ نرم فكري دشمنان، نيازمند عزم راسخ كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد هستيم.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، "سيدمحمد حسيني" روز سه شنبه در گردهمايي مسوولان ستادي و استاني كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كه در حسينيه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، فعاليت‌هاي متنوع و گسترده‌اي را انجام مي دهد و بايد فعال ترين، پاك‌ ترين و بهترين فعاليت‌ها در بخش‌هاي مختلف اين وزارتخانه صورت گيرد كه نتيجه و حاصل آن در جامعه تاثيرگذار شود و تجلي يابد.

وي با بيان آنكه ايستايي و توقف در فعاليت‌هاي وزارت ارشاد وجود ندارد، از حضور نيروهاي با نشاط، خودجوش كه از روحيه جهادي برخوردارند بعنوان يك سرمايه عظيم براي اين وزارتخانه ياد كرد.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان آنكه بايد در كنار هر مسجد، يك كانون فعال فرهنگي و هنري نيز وجود داشته باشد، بر استفاده از جوانان متعهد و توانمند در اين كانون‌ها تاكيد كرد.

حسيني افزايش تعداد كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد را ضروري دانست و افزود: اكنون دشمنان، تلاش‌ها و فعاليت هاي فراواني را عليه كشور انجام مي‌دهند و بصورت حساب شده و با هدف و خيلي تخصصي، بر روي قوميت‌ها و مذاهب براي جذب افراد كار مي‌كنند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين با بيان آنكه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد رشد كمي و كيفي داشته اند، گفت:‌ مساجد بايد روزبروز پوياتر و فعال‌تر باشند و صرفا براي خواندن نماز از آنها استفاده نشود.

وي نقش مساجد را در پيروزي انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس و در مقابله با جنگ نرم نا برابر فكري بسيار مهم و تأثيرگذار توصيف كرد و گفت: از مساجد انتظارات فراواني وجود دارد. بايد در اين برهه حساس، با انجام فعاليت هاي مضاعف و نافع، روز به روز بر جاذبه اين مكان هاي مقدس افزوده شود تا جوانان بيشتري را جذب كنند.

عضو كابينه دولت دهم، راه‌اندازي كانو‌ن‌هاي فرهنگي و هنري در روستاها و مناطق عشايري را از جمله بهترين اقدامات عنوان كرد و افزود: اين كانون ها بايد شبكه‌اي وسيع در كل كشور باشند و محصولات فرهنگي و هنري را توليد و در كشور توزيع كنند.

به گفته حسيني، كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد نبايد صرفا مصرف‌ كننده باشند.

وي افزود: اين كانون‌ها بايد كارهاي جديد، كارشناسي شده و تخصصي توليد كرده و ارايه دهند و در سايه يك آموزش خوب، نيروهاي جوان و مستعد و توانمند را جذب و تربيت كنند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بحث حضور كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در كنار مصلاها و كانون هاي دانشگاهي بويژه در تهران كه به گفته وي بايد از دانشجويان در آنها استفاده شود را باعث تبادل تجربيات، مشاركت و تعامل افراد و تقويت ارتباطات موثر و مفيد بين كانون ها و افراد دانست.

در ادامه اين مراسم با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد از دو كتاب "نقاب" و "تهاجم خاموش" رونمايي شد.

فراهنگ ** 1355 ** 1071

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30746568

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن