تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه امروز مطرح شد؛پاسخ شورا به اعتراض فرمانداري/تشريح لايحه ساماندهي مشاغل پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه امروز مطرح شد؛پاسخ شورا به اعتراض فرمانداري/تشريح لايحه ساماندهي مشاغل پايتخت
پاسخ شورا به اعتراض فرمانداري/تشريح لايحه ساماندهي مشاغل پايتخت
پاسخ شورا به اعتراض فرمانداري در خصوص استفاده از ظرفيت شهرداري در كاهش آسيبهاي اجتماعي، بررسي لايحه ساماندهي صنوف و مشاغل شهر تهران و تاكيد بر اجرايي شدن هر چه سريعتر پروژه بزرگراه آزادگان از محورهاي مطرح شده در جلسه امروز شوراي شهر تهران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا دبير عضو هيئت رئيسه شوراي شهر تهران درجلسه صبح روز سه شنبه شوراي شهر با اشاره به آغاز به كار پروژه بزرگراه آزادگان گفت: اتوبان آزادگان يكي از پرترددترين بزرگراههاي كشور است كه به طور 24 ساعته وسايل نقليه سنگين در آن تردد مي كنند و بيشترين خسارات جاني نيز در آن اتفاق مي افتد.

وي با اشاره به وعده شهردار تهران در خصوص بهره برداري از اين اتوبان تا سال 91 گفت: اتوبان آزادگان يكي از اصلي ترين اتوبانهاي كشور است كه مي توان گفت غرب و شرق كشور را به هم وصل مي كند و معاون عمراني شهردار بايد ساخت اين اتوبان را از لحاظ بودجه در اولويت قرار دهد.

در ادامه اين جلسه اعتراض فرمانداري به مصوبه استفاده از ظرفيت همكاري و مشاركت شهرداري تهران در پيشگيري و كاهش آسيبهاي اجتماعي شهر تهران مورد بررسي قرار گرفت كه پاسخ شورا به فرمانداري مورد تاييد ساير اعضاي شورا قرار گرفت و حضور نماينده فرمانداري در جلسات اين مصوبه به تاييد رسيد.

همچنين در جلسه امروز شورا لايحه ساماندهي صنايع، صنوف و مشاغل شهر تهران كه در جلسه گذشته شورا به تصويب رسيده بود براي آشنايي بيشتر شهروندان با اين لايحه تشريح شد.

مرتضي طلايي با بيان اينكه اين طرح مي تواند براي آينده تهران بسيار تعيين كننده باشد، گفت: با عملياتي شدن اين طرح شاهد رفع بسياري از مسائل حاشيه اي خواهيم بود. اين طرح با دو نگاه كالبدي و نرم افزاري مشاغل آلاينده شهر را ساماندهي مي كند.

وي با بيان اينكه براي صنايع سه سطح در اين لايحه پيش بيني شده است، افزود: صنايع سبز، صنايعي هستند كه امكان فعاليت در محدوده داخلي شهر را دارند و صنايع زرد مي توانند بر اساس نظرات كارشناسي در مجتمعهاي داخل شهر حضور داشته باشند و صنايع قرمز امكان حضور در داخل شهر و محدوده آن را ندارند و بايد در شهركهاي صنعتي مستقر شوند.

معصومه ابتكار دبير كميته محيط زيست شوراي شهر تهران نيز با بيان اينكه معضل صنايع و آلايندگي كارگاهها يكي از مشكلات قديمي پايتخت است، گفت: در سرشماري كه در سال 81 در حريم تهران انجام شد 450 هزار واحد صنفي تنها در محدوده حريم شناسايي شد اين نشان دهنده آن است كه 40 درصدي فعاليتهاي اقتصادي كشور در 1.2 محدوده استان تهران انجام مي شود.

وي ادامه داد: اين تمركز مشكلات بسياري از لحاظ محيط زيست و آلودگي هوا ايجاد كرده است كه اميدواريم با اجرايي شدن اين لايحه اين مشكلات به طور كامل رفع شود.

ابتكار خواستار استفاده از بخش خصوصي در اجرايي شدن اين لايحه شد.

همچنين طلايي تاكيد كرد: اين لايحه براي اجرايي شدن داراي برنامه، ريزبرنامه، شاخص و زمانبندي است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن