تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساختمانهاي غيرمجاز منطقه 10 كرج بايد تخريب شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ساختمانهاي غيرمجاز منطقه 10 كرج بايد تخريب شوند
كرج - خبرگزاري مهر: شهردار منطقه 10 كرج گفت: با توجه به اهميت پيشگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در كلانشهر دو ميليون نفري كرج تخريب ساختمان هاي غيرمجاز كه غيراصولي نيز ساخته شده اند در دستور كار شهرداري قرار گرفته است.

گزارش خبرنگار مهر در كرج، برزو سليماني امروز در مراسم تخريب ساختمان هاي غيرمجاز فرديس اظهار داشت: 20 بناي غيرمجاز در حوزه منطقه 10 شهرداري كرج تخريب شد.

وي افزود: اين بناها حد فاصل ميدان انبار نفت تا ابتداي جاده شهريار احداث شده بود و هريك از اين بناها بين 10 تا 15 مترمربع زيربنا داشت كه سبب مزاحمت در تردد خودروها و ايجاد ترافيك سنگين در منطقه كرده بود.

شهردار منطقه 10 كرج خاطرنشان كرد: همچنين 10 بناي غيرمجاز تجاري در اين مسير با حكم قضايي تعطيل شد و تخريب و تعطيلي اين واحدها با حضور نماينده دادستان كرج، نيروي انتظامي و معاون خدمات شهري شهرداري كرج انجام شد.

سليماني خاطرنشان كرد: به رغم صدور اخطاريه هاي مكرر براي مصالح فروشان حاشيه جاده كرج - شهريار، مالكان اين واحدها هيچ توجهي به اخطاريه ها نكردند و شهرداري با حكم قضايي تصميم به تخريب و تعطيلي اين واحدها گرفت.

منطقه 10 واقع در فرديس به علاوه منطقه 3 شهرداري كرج بيش از 600 هزار نفر جمعيت را تحت پوشش دارند.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1069]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن