تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بدون هماهنگي با استاندارقهرماني چابك: هيچ مسئولي حق ندارد به مرخصي نوروزي برود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بدون هماهنگي با استاندارقهرماني چابك: هيچ مسئولي حق ندارد به مرخصي نوروزي برود
خبرگزاري فارس: استاندار گيلان مرخصي تعطيلات نوروز را براي مديران استان ممنوع اعلام كرد و گفت:‌ هيچ مديري نبايد در اين ايام به مرخصي برود؛ مگر اينكه امري مهم و ضروري داشته باشد كه حتماً بايد با بنده هماهنگ كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، روح‌الله قهرماني چابك عصر امروز در جلسه شوراي ستاد تسهيلات نوروزي استان بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها در ايام باقي مانده از سال براي ورود ميهمانان نوروزي تاكيد كرد.
وي افزود: بايد شرايطي فراهم كنيم كه گردشگران مورد احترام واقع شوند و احساس كنند وارد منطقه‌اي خاص شده‌اند.
قهرماني چابك اظهار داشت: گيلان به داشتن مردماني بسيار صميمي مانند طبيعت سبزش در ايران شهرت دارد و مسافران بايد متوجه اين گرمي و صميميت در استان شوند و براي آنان احترام قايل شويم.
وي عرضه كالاهاي مختلف استان به مسافران را امري مهم خواند و تصريح كرد: بايد با عرضه كالاهاي فرهنگي، تاريخي، صنايع دستي و ... در كسب و كار رونق ايجاد كنيم.
قهرماني چابك بر ضرورت اهميت دادن به مسافر و ميهمانان نوروزي تاكيد كرد و بيان داشت: ما در ايام نوروز ميزبان مسافراني هستيم كه از جاهاي دور و نزديك به گيلان سفر مي‌كنند.
وي از مديران و فرمانداران خواست تا در بين مردم حضور داشته باشند و مشكلات را برطرف كنند.
استاندار گيلان اظهار داشت: ايجاد يك كيوسك در ورودي شهر براي اهداي بروشور راهنما به مسافران ضروري است.
قهرماني چابك تصريح كرد: بايد امكانات به گونه‌اي فراهم شود كه مسافران بدانند گيلان يك استان زنده و شاداب است و اين را در عمل بايد نشان دهيم.
وي كنترل سوخت، پيش‌بيني پاركينگ‌هاي مناسب، ايجاد امنيت عمومي، آماده‌سازي ناوگان‌هاي حمل و نقل، بهسازي خيابان‌ها، ساماندهي طرح‌هاي سالمسازي دريا، ساماندهي مراكز اقامتي و اسكان مسافران، ايجاد كمپينگ‌ها، نورپرودازي مناسب سطح شهر و ... را از اقدام‌هاي اساسي و قابل اجرا توسط شهرداران و مسئولان مربوطه عنوان كرد.
قهرماني چابك از اعزام نمايندگان ويژه استاندار به عنوان بازرسان نامحسوس در گلوگاه‌هاي استان خبر داد و افزود: اين بازرسان ايرادها و مشكلات را گزارش مي‌دهند ضمن اينكه فرمانداران نيز نمايندگان ويژه ما هستند.
انتهاي پيام/ش10

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن