تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816515299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مى خواهم درجشن صعود به جام جهانى شريك باشم كريمى: با كمال ميل به تيم ملى برمى گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مى خواهم درجشن صعود به جام جهانى شريك باشم كريمى: با كمال ميل به تيم ملى برمى گردم
209688.jpg

ايران ورزشى- سايت معتبر «گل» طى سه روز دو مطلب ويژه درباره بازگشت على كريمى به تيم ملى مى نويسد و سايت رسمى باشگاه پرسپوليس كه البته موقتا از سوى هواداران اين تيم اداره مى شود نيز طى مطلبى نسبتا تفصيلى ابراز اميدوارى مى كند كه اين بازگشت هيجان انگيز هر چه سريع تر اتفاق بيفتد. با كنار هم قرار دادن اين مطالب و اتفاقات هفته اخير مى توان انتظار اتفاقى ويژه را كشيد.

«گل» براى جادوگر كم نگذاشت
سايت گل در دومين مطلب پيرامون تحليل بازگشت كريمى به تيم ملى مى نويسد: «در تمام دنيا اسطوره ها و قهرمانانى هستند كه در لحظه نياز براى عمليات نجات برمى گردند و چه چيزى مى تواند بهتر از اين باشد كه «جادوگر تهران» چوب جادويى اش را تكان داده و روز ۲۸ مارس (۸ فروردين) هنگامى كه مدعيان هميشگى و رقباى كنونى در مسابقات مقدماتى جام جهانى در ورزشگاه آزادى تهران به مصاف هم مى روند.»
هر چند كه مطلب تحليلى «گل» از اينجا و داخل ايران در خروجى اين سايت انگليسى زبان قرار گرفت اما مى شد با توجه به شايعاتى كه پيرامون ملاقات دايى و كريمى طى هفته گذشته به گوش مى رسيد منتظر اتفاقات تازه اى بود.

اميدوارى پرسپوليس براى بازگشت
سايت پرسپوليس هم ديروز مطلبى جداگانه درباره بازگشت كريمى به تيم ملى نوشت تا زمينه براى بازگشت او مساعدتر شود. اين مطلب در عمده ترين قسمت خود آورده بود: «على كريمى جادوگر فوتبال ايران با ۱۰۹ بازى ملى و ۳۵ گل زده، تنها هافبك- مهاجم در فوتبال آسياست كه توانايى تغيير روند بازى و نتيجه را دارد.» نويسنده اين مطلب كه با تيتر «كريمى سرباز وطن و آماده خدمت به تيم ملى است» و در رأس اخبار سايت مشهود بود در ادامه افزود: «در روزهاى اخير صحبت هايى پيرامون بازگشت على كريمى به تيم ملى به ميان آمده است. على سرباز وطن است و مادامى كه پا به توپ باشد در خدمت فوتبال پرسپوليس و تيم ملى است ولى بايد على را درك كنيم. پيش از اين نامهربانى هايى با او شده بود. اين مساله از يك سو و از سوى ديگر به دليل ديد حرفه اى كريمى به ناگاه قصد خداحافظى با تيم ملى را در ذهن پروراند و راه را براى فوتباليست هاى جوان باز كرد.»
اما جالب ترين قسمت مطلب فوق ضمن ابراز اميدوارى به بازگشت كريمى براى افزودن به بازى ها و گل هاى ملى اش به سطور زير برمى گردد: «همچنين منتظر حضور بزرگانى چون مهدى مهدوى كيا، رحمان رضايى، آندرانيك تيموريان و لژيونرهاى حاضر در كشورهاى آسيايى هستيم.»

باشگاه حمايت كرد اما دخالت نه
اين مطلب، ذهنيت حمايت باشگاه پرسپوليس يا دخالت اين باشگاه در بازگشت كريمى به تيم ملى را به اذهان متبادر مى كرد اما ضرابى مدير روابط عمومى پرسپوليس گفت: «على كريمى افتخار ملى ماست و همه مى دانند بازيكن تاثيرگذارى براى تيم ملى خواهد بود. ما از بازگشت كريمى به تيم ملى حمايت مى كنيم اما باشگاه پرسپوليس دخالتى در اين مساله ندارد.» با اين وجود از يك هفته پيش اخبارى مبنى بر دخالت مستقيم حسين هدايتى رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به گوش مى رسيد اما يك منبع آگاه در اين باشگاه ديروز مى گفت: «حاج حسين فقط در حد نصيحت با على كريمى صحبت كرده و مساله اجبار به بازگشت در بين نبوده است.»

كريمى بعد از تمرين «بله» گفت
على كريمى ديروز پس از يك هفته غيبت در تمرينات پرسپوليس در ورزشگاه خيريه عمل حاضر شد تا پس از يك ساعت ماساژ تمرينات اختصاصى اش را از سر بگيرد. جادوگر با شروع تمرينات خود در حالى كه دو مسابقه پرسپوليس را از دست داده بود بازگشت خود را به نوعى اعلام كرد و شايعه سفر به آلمان براى عمل جراحى سياتيك خود را به دست فراموشى سپرد. هرچند كه كريمى در لحظه ورودش به زمين چمن خيريه با خنده گفت: «براى صحبت كردن در مورد تيم ملى هنوز زود است.» اما در پايان تمرين شماره ۸ قرمزها رودرروى خبرنگاران قرار گرفت و به شايعات پايان داد: «مشكل تيم ملى من نيستم اما اگر مرا بخواهند با كمال ميل در تيم ملى بازى خواهم كرد. فكر مى كنم تيم ملى نياز به يك برنامه ريزى درست دارد تا بتواند با آمادگى كامل مسابقاتش را پيش ببرد.»

209661.jpg

كريمى همچنين گفت: «در حال حاضر هم بازيكنان خوبى در تيم ملى بازى مى كنند كه تا حالا بسيار خوب كار كرده اند اما در هر حال پس از رفع مصدوميتم با توجه به شرايطى كه پيش آمده در صورت دعوت شدنم با تمام قدرت در تيم ملى بازى خواهم كرد.»

شماره ۸ از دعوتش مطمئن بود
على كريمى در حالى صحبت از احتمال دعوتش مى كند كه منابع غيررسمى خبر از مذاكره او و على دايى با حضور مهدى تاج نايب رييس فدراسيون و مدير كميته تيم هاى ملى داده اند. گفته مى شود على كريمى در جلسه فوق با على دايى به توافق لازم براى بازگشت خود به تيم ملى دست يافته و حالا كه از حضور مجدد در تيم ملى اطمينان يافته با سياست خاصى مى گويد: «اگر دايى دعوتم كند با كمال ميل قبول مى كنم.»

او هنوز جادوگر تيم ملى است

ايران ورزشى - سايت گل ديروز نوشت: تيم ملى فوتبال ايران در حساس ترين شرايط، فرصت استفاده از مارادوناى آسيا را از دست داده است: ايران ممكن است در تنگناى مهلكى قرار نداشته باشد اما در گروه دوم پس از ۴ بازى در رده سوم قرار دارد. يك پيروزى در خانه برابر عربستان گام بلندى به سوى آفريقاى جنوبى خواهد بود اما هر نتيجه اى كمتر از آن يك نگرانى بزرگ براى تيم ايران به شمار مى رود و براى سه بازى پيش رو، روى تيم فشار زيادى وارد مى كند، از جمله بازى هاى ايران در پيونگ يانگ و سئول شرايط را براى صعود اين تيم به جام جهانى ۲۰۱۰ دشوار خواهد كرد. به همين دليل بازگشت كريمى مى تواند براى تيم ايران يك ترقى محسوب شود و براى دو تيم ديگر نتيجه معكوس به دنبال داشته باشد. مى توان اطمينان داشت كه بازگشت كريمى براى طرفداران تيم ملى عربستان ناخوشايند است. عربستان نمى خواهد در تهران برابر تيم ملى ايران متحمل شكست شود و كره جنوبى از خاطره بازى على كريمى در يك چهارم نهايى جام ملت هاى آسيا در سال ۲۰۰۴ به خود مى لرزد. على كريمى هنوز جادوگر تيم ملى فوتبال ايران است اما اينكه آيا او هنوز انرژى ۹۰ دقيقه بازى در يك ديدار حياتى در مقدماتى جام جهانى را دارد يا خير، پرسشى است كه بايد منتظر پاسخ آن بمانيم. برخى متعجب اند از اينكه او چگونه خواهد توانست در ميانه ميدان شلوغ ايران به زمين برود. درحالى كه بيشتر هواداران از بازگشت وى خوشحال هستند، برخى ترديد دارند كه آيا مى شود به بازيكنى كه دعوت تيم ملى را رد كرده، اعتماد كرد؟

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن