تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816387766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اگر «رونالدو» مقابل اينتر بازى نكند ، خوشحال مى شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: اگر «رونالدو» مقابل اينتر بازى نكند ، خوشحال مى شوم
لوئيز فيگو هافبك پرتغالى اينتر آخرين فصل حضور را در تيم نراتزورى تجربه خواهد كرد و بزرگترين آرزويش كسب يك قهرمانى مثل موفقيت در ليگ قهرمانان اروپاست. در بازى يكشنبه شب گذشته در ورزشگاه جوزپه مه آتزاى شهر ميلان در مقابل رم، فيگو از رائول گونزالس اسطوره بى مثال باشگاه رئال مادريد و فوتبال اسپانيا دعوت كرده بود تا اين ديدار بزرگ را از نزديك شاهد باشند و به همين خاطر خانواده فيگو و رائول بيش از سايرين در تيررس دوربين هاى خبرى قرار داشتند. هافبك پرتغالى از ابتداى نيمه دوم بازى با رم وارد زمين شد و نمايش خوبى هم نداشت با اين حال او آنقدر محبوب هست كه در روزهاى دور از آمادگى هم باز مورد توجه رسانه ها قرار داشته باشد. بازيكن پيشين تيم هاى اسپورتينگ ليسبون، بارسلونا و رئال مادريد براى انجان يك گفتگوى متفاوت ميهمان روزنامه كوريره دلو اسپورت بود.
• شما از نظر فيزيكى بهتر از گذشته خودتان را با مسابقه تطبيق مى دهيد.
چه چيزى در اين رابطه وجود داشته است؟
- من زحمات فوق العاده اى كشيده ام تا قويتر باشم. در باشگاه هاى قبلى ام با قدرت تمرين مى كردم و در اينتر نيز اين كار را ادامه دادم و اكنون از نظر فيزيكى به اين سطح رسيده ام. بعد از يك فصل طولانى با مسابقات متعدد من احساس خستگى نمى كنم اما ديگر به بازى در سطح اول اروپا فكر نمى كنم و احساسم اين است كه بايد بيشتر استراحت كنم.
• آيا رسيدن به فينال ليگ قهرمان اروپا مى تواند تحقق يك رؤياى بزرگ براى شما باشد؟
- بله. من دوست دارم فوتبالم را در اينتر با يك قهرمانى بزرگتر مثل جام باشگاه هاى اروپا به پايان ببرم. اين فرصت براى ما مهياست و فقط بايد در بازى برگشت در مقابل منچستريونايتد خيلى با دقت بازى كنيم چراكه ما مقابل بهترين تيم جهان بازى مى كنيم و يقين دارم كه برنده اين بازى يكى از فيناليست هاى ليگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
• اينتر در بازگشت از تعطيلات زمستانى، امتيازات خوبى را از دست داد، اين هم مى تواند به خاطر حجم زياد مسابقات باشد؟
- ارزيابى درستى است اما براى يك تيم بزرگ و حرفه ايى راه حلى براى فرار از انتقادات نيست. با اين وجود ما خوشحاليم كه اكنون در قدرتمندترين وضع موجود در جايى هستيم كه بايد در بزرگترين مسابقه رقابت هايمان شركت كنيم.
• شما عملكرد استثنايى اى به خصوص در ليگ قهرمانان داشته ايد؟
- من فكر مى كنم كه بيشتر به اين خاطر است كه تجربه خوبى از اين بازى ها دارم اما خودم احساس مى كنم كه بهتر از قبل بازى مى كنم. قصد دارم
نشان بدهم كه در بالاترين سطح آمادگى بدنى از فوتبال خداحافظى مى كنم.
• ديگر بازيكن اينتر كه در فرم استثنايى خود قرار دارد خاوير زانتى است...
- براى اينتر وقتى زانتى بازى مى كند ضرورى است و هنگامى كه او كار مى كند نمايشش را در بالاترين سطح اجرا مى كند. مقابل ميلان او يك بازى عالى را انجام داد و در مقابل منچستريونايتد نيز عالى بود. اگر شما چنين كارى را در اين سن سال انجام دهيد يك بازيكن بزرگ هستيد و او به راستى يك بازيكن بزرگ است.
• آيا شما به بازى چهارشنبه آينده مقابل منچستريونايتد به چشم يك فينال مى نگريد؟
- خير. منچستر در بازى رفت سزاوارانه به تساوى رسيد و آنها حق داشتند كه با دست پر به خانه بازگردند. اكنون ما بايد نشان دهيم كه حق داريم كه به فينال برسيم. من فقط بر روى پيروزى متمركز شده ام و اين بازى برايم به معناى فينال نيست. من مى خواهم تا هنگامى كه قهرمان ليگ قهرمانان ۲۰۰۹ـ ۲۰۰۸ به ياد آورده مى شود نام من و تيمم يعنى اينتر به همراهش باشد. ما مسابقات بزرگى را پشت سر گذاشته ايم و در فوتبال هر چيزى ممكن است. اكنون بيشتر تجربه كسب كرده ايم و بازى هاى زيادى را از آن زمان به بعد در سطح بالايى انجام داده ايم. اين چيزى است كه ما از آن سود برده ايم به خصوص در مورد بازيكنان مثل من.
• خوزه مورينيو مى گويد كه هر كارى را انجام خواهد داد تا در اولدترافورد به پيروزى برسد؟
- من اين را درك مى كنم... من نمى توانم باور كنم كه از حالا ما را تيم حذف شده از ليگ قهرمانان مى نامند چراكه هنوز شانس داريم حتى با يك تساوى به دور بعد صعود كنيم. مطمئنم كه همه مى خواهند كه ما با دست پر زمين را ترك كنيم. من در اين فصل بارها بازى منچستر را ديده ام و فكر مى كنم كه آنها يك تيم خيلى خوبى هستند. از نظر تاكتيكى آنها تقريبا كامل هستند و مربى شان نيز خيلى خوب است و در بالاترين سطح يك روحيه انگليسى را دارا هستند.
• كدام بازيكنان منچستريونايتد شما را تحت تأثير قرار داده اند؟
- بدون شك كريستيانو رونالدو بزرگترين روحيه دهنده و نظم دهنده تيم است. اگر او چهارشنبه آينده بازى نكند من خيلى خوشحال خواهم بود!
• به مسأله آينده خودتان برگرديم در پايان فصل فوتبال را رسماً كنار خواهيد گذاشت؟
- من اين سؤال را بارها پاسخ داده ام، در تابستان گذشته و با آمدن مورينيو تصميم گرفتم در اينتر بمانم و براى يك فصل ديگر فوتبالم را ادامه دهم و احساس مى كنم كه بيشتر از اين نمى توانم ادامه دهم با اين حال تا پايان فصل صبر خواهم كرد.
• ماسيمو موراتى بارها گفته است كه مى خواهد كريستيانو رونالدو را به اينتر بياورد. آيا دوست داريد كه او را در اينجا ببينيد؟
- خيلى خوشحال خواهم شد از اينكه او را در اينتر ببينم اما من چيزى در اين باره نمى گويم. فكر مى كنم او پيشنهاد خيلى خوبى از رئال دارد و برايش بهتر خواهد بود كه به مادريد برود.
• صحبت از آمدن دكو به اينتر نيز است. در اين باره چه مى گوييد؟
- اگر آنها بتوانند او را بياورند من خيلى خوشحال خواهم بود. دكو يكى از بهترين ها است و براى باشگاه داشتن چنين بازيكنى عالى خواهد بود. ما روابط خوبى داريم و اغلب با هم صحبت مى كنيم. او در انتخاب چلسى اشتباه كرد و حالا هم مى دانم كه از شرايط خود راضى نيست و اينتر مى تواند بهترين تيم براى درخشش دوباره دكو باشد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن