تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814614362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدرضا باتواني: ملي‌پوشان را برحسب رابطه انتخاب نكنيد اميدوارم فدراسيون فعلي كاراته عادلانه‌تر عمل كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمدرضا باتواني: ملي‌پوشان را برحسب رابطه انتخاب نكنيد اميدوارم فدراسيون فعلي كاراته عادلانه‌تر عمل كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: قهرماني - همگاني

ملي‌پوش كاراته فولاد مباركه سپاهان گفت: اميدوارم از اين پس و با توجه به تغيير وتحولات به وجود آمده، فدراسيون فعلي عادلانه‌تر عمل كرده و بازيكنان را برحسب شايستگي نه رابطه انتخاب كند.

محمدرضا باتواني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - واحد اصفهان اظهار كرد: طي چهار دوره‌اي كه تيم كاراته فولاد مباركه سپاهان قهرمان ليگ شده است، تيم كاتاي اين باشگاه كه متشكل از من و دو برادر ديگرم است، تنها يك باخت داشته‌ايم و با 40 پيروزي ركورددار مسابقات ليگ هستيم اما، علي‌رغم تمامي اين پيروزي‌ها باز هم ممكن است همانند مسابقات جهاني ژاپن شايسته‌ها در تيم ملي جايي نداشته باشند.

وي ادامه داد: اكنون در كجاي دنيا مي‌توانيد تيم كاتايي را پيدا كنيد كه علاوه بر بالا بودن سطح كاري هم قد و يك شكل نيز باشند، اين امتياز بزرگي براي يك تيم كاتا در تمام دنيا محسوب مي‌شود و يكي از دلايل موفقيت ما سه برادر در مسابقات آسيايي و كاپ ايتاليا نيز همين بود.

ملي‌پوش تيم كاراته سپاهان از بي‌توجهي مسوولان نسبت به كاتا در كاراته سخن به ميان آورد و خاطرنشان ساخت: با وجود آن كه كاتا در كاراته جايگاه خاصي دارد و زيبايي فنون رزمي را مي‌توان در آن ديد اما، توجه آنچناني به كاتا نمي‌شود و خيلي ساده همانند بازي‌هاي آسيايي رزمي در تايلند كاتا را از دور مسابقات حذف كرده و تنها كوميته را برگزار مي‌كنند، اين در حالي است كه كشوري مثل ژاپن عمده عامل قهرماني كاراته‌اش در جهان توجه خاص به تيم كاتاي خود است.

باتواني درخصوص مسابقات ليگ افزود: امسال نخستين سالي بود كه تمامي تيم‌هاي زيرگروه نيز در سوپر ليگ حضور داشتند و اين موضوع نه تنها كمكي به آنها نكرد بلكه معتقدم اگر اين تيم‌ها در دسته يك مسابقه مي‌دادند انگيزه بيشتري براي كار داشتند.

وي ادامه داد: بازيكنان برخي تيم‌هاي سطح پايين زماني كه برابر حريفان نام دار ليگ قرار مي‌گرفتند آن قدر شگفت زده مي‌شدند كه به جاي فكر كردن به شكست حريفان خود از آنها مي‌خواستند تا در كنارشان عكس بگيرند!

باتواني ضمن خوب توصيف كردن گروه‌بندي تيم‌ها در مسابقات ليگ امسال عنوان كرد: گرچه امسال در مسابقات ليگ برخلاف سال‌هاي گذشته كه تمامي بازيكنان شركت كننده در آن مقام آسيايي داشتند، كاراته‌كاهاي سطح پايين نيز بودند اما گروه‌بندي تيم‌ها امكان هرگونه تباني را از تيم‌هاي شركت كننده گرفته و اين موضوع سطح كيفي مسابقات را افزايش داده بود.

وي با اعلام اين مطلب كه از ساير تيم‌هاي خارجي پيشنهاداتي نيز داشته، اضافه كرد: چند تيم اماراتي تاكنون خواهان حضور ما بوده و پيشنهاداتي نيز داده‌اند اما، به هيچ وجه تصميم به جدايي از سپاهان را نداريم چرا كه اين باشگاه ومديريت آن همواره از تيم كاراته خود نهايت حمايت را كرده است.

باتواني درمورد تيم كاراته سپاهان اصفهان صحبت كرد و اظهار داشت: خيلي خوشحال بوديم كه از استان اصفهان سه تيم در ليگ حضور داشتند اما، تنها حضور يك تيم در ليگ براي موفقيت كافي نيست و اگر اين باشگاه از چند بازيكن با تجربه در كنار سايرين استفاده مي‌كرد، نتايج به مراتب بهتري را نيز كسب مي‌كرد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن