تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815140671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژاك روگ در ديدار با علي آبادي:ايران نقطه عطفي در مجامع بين المللي ورزش و تاريخ المپيك است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ژاك روگ در ديدار با علي آبادي:ايران نقطه عطفي در مجامع بين المللي ورزش و تاريخ المپيك است
رئيس كميته بين المللي المپيك ضمن ديدار با مسئولان بلندپايه ورزش كشورمان از فعاليتهاي صورت گرفته طي ماههاي اخير و برنامه ريزي ايده آل ايران براي حضوري موفق در المپيك جوانان و 2012 لندن تقدير كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك و بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك، كيومرث هاشمي معاون سازمان و مهدي كرباسيان خزانه دار كميته ملي المپيك كشورمان روز گذشته با حضور در مقر كميته بين المللي المپيك در لوزان سوئيس با ژاك روگ رئيس اين كميته ديدار و گفتگو كردند.

در ابتداي اين نشست رئيس كميته بين المللي المپيك ضمن خوش آمد به مقامات بلند پايه ورزشي كشورمان به علي آبادي و افشارزاده بواسطه برپايي انتخاباتي دموكراتيك و كسب حداكثر آراء تبريك گفت و اظهار داشت: بسيار خرسندم از اينكه انتخابات كميته ملي المپيك ايران در فضايي كاملا دموكراتيك برگزار شده و مطمئنم كه كسب حداكثر آراء براي بدست گرفتن مسئوليت كميته نشان از اعتماد مجموعه ورزش ايران به شما بوده است. اميدوارم با برنامه ريزي ايده آل و مناسب بتوانيد ضمن كسب نتايجي درخشان در المپيك هاي پيش رو پاسخ اعتماد راي دهندگان را بدهيد.

وي در ادامه از حضور هيئت ورزشي كشورمان در مقر كميته بين المللي المپيك تقدير و تشكر كرد و گفت:ايران از جايگاهي ويژه در ورزش قهرماني و المپيك برخوردار بوده و هست. تاريخ و تمدن اين كشور همواره با صلح و دوستي همراه بوده كه با روح المپيزم هماهنگي خاصي دارد. ايران نقطه عطفي در مجامع و تاريخ المپيك است و مطمئنا IOC همانند گذشته از برنامه هاي اين كشور براي رشد و توسعه همبستگي المپيك حمايت خواهد كرد.

ژاك روگ درادامه كسب مدال طلاي هادي ساعي و برنز مراد محمدي را در المپيك 2008 پكن به مسئولان ورزش كشورمان تبريك گفت و تاكيد كرد: مطمئنم توان و پتانسيل ايران براي كسب نتيجه در المپيك بسيار بيش از اينهاست و يقين دارم در المپيك بعدي با فعاليتي دقيق تر به نتايجي به مراتب بهتر از پيش دست خواهيد يافت. ما براي برپايي كلاسهاي آموزشي در تمامي زمينه ها در ايران آمادگي كامل داريم و سعي خواهيم كرد تا توجه ويژه شما به ارتباط متقابل را ارج نهاده و ارتباط نزديكتري داشته باشيم.

وي در پايان از مطالعه برنامه ارسالي ايران براي دوره 2009 تا 2012 خبر داد و تصريح كرد: اين برنامه را بصورت كامل مطالعه كردم و بايد اعلام كنم كه برنامه ريزي خوبي براي حضوري موفق در بازيهاي آسيايي و المپيك انجام داده ايد كه يقينا با پيگيري دقيق آن نتيجه نيز خواهيد گرفت. همكاري نزديك شما با شوراي المپيك آسيا و كميته بين المللي المپيك نيز ستودني و زمينه ساز موفقيت است، اما خواسته من از شما و تمامي كميته هاي المپيك كشورهاي ديگر اين است كه سرمايه گذاري خود را روي جوانان معطوف كنيد چرا كه آينده متعلق به آنان است و ما نيز همين رويه را در پيش گرفته ايم تا المپيك را با حضور جوانان تعريف نماييم.

در ادامه نشست علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك از ژاك روگ بخاطر فراهم نمودن زمينه اين نشست تقدير كرد و به ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در زمينه توسعه اماكن ورزشي، ترويج ورزش همگاني، افزايش بودجه ورزش، حمايت از ورزش بانوان، توجه به بعد قهرماني ورزش و حضور مسئولان و متخصصين ورزشي كشورمان در مجامع بين المللي و كسب كرسي در كنفدراسيونها و مجامع بين المللي پرداخت و گفت: كميته ملي المپيك ايران آماده هر گونه همكاري نزديك با IOC است و سعي خواهد نمود تا برنامه ريزيهاي خود را با مشورت متخصصين امر در اين نهاد پياده سازد.

در پايان اين نشست نيز بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك كشورمان از فعاليت كميسيونهاي مختلف كميته ملي المپيك گزارش هايي را ارائه داد و گفت: خوشبختانه از سالها پيش تعامل بسيار خوبي بين كميته ملي المپيك ايران با شوراي المپيك و بالطبع با IOC وجود داشته و دارد كه سعي ما بر تقويت اين تعامل است. مجموعه ورزش ايران مدتهاست كه جوانگرايي را در دستور كار خود قرار داده و مطمئن باشيد كه در بازيهاي آسيايي نوجوانان و المپيك جوانان طبق خواسته شما قدرتمند حضور خواهيم يافت تا زمينه اي شود براي موفقيتمان در المپيك 2012 لندن.

در پايان اين نشست،ژاك روگ رئيس كميته بين المللي المپيك نشان و لوح يادبود IOC را به علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك كشورمان اعطا كرد.

مسئولين ورزشي كشورمان بعد از اين ديدار با مدير همبستگي المپيك، مدير بخش ارتباط با كميته هاي ملي المپيك ومديركل كميته بين المللي المپيك جلسلات جداگانه اي را برگزار كردند.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن