تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816491343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي ميزباني مرحله نهايي آمادگي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي ميزباني مرحله نهايي آمادگي داريم
خبرگزاري فارس:‌ سرپرست تيم هندبال مهتاب قم گفت: مهتاب براي صعود به ليگ برتر آمادگي كامل دارد و ما نيز به دنبال ميزبان مرحله نهايي اين رقابت‌ها هستيم.


سيدعليرضا طباطبايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار كرد: دور مقدماتي مسابقات ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور را با هر كم و كيفي كه بود به پايان رسانديم و اكنون بايد از تجربياتي كه به دست آورده‌ايم، براي حضور موفق در دور نهايي بهره ببريم.
وي ادامه داد: كسب پنج پيروزي و يك باخت كه در بازي تشريفاتي براي ما رقم خورد، براي تيم هندبال مهتاب قم كه مي‌خواهد مدعي صعود به مسابقات ليگ برتر فصل آينده هندبال باشگاه‌هاي كشور باشد، عملكرد بسيار خوبي است و بايد در مرحله نهايي نيز آن را ثابت كنيم.
سرپرست تيم هندبال مهتاب قم افزود: خوشبختانه بازيكنان بسيار خوبي در تيم هندبال مهتاب قم حضور دارند و كاملا دست كادر فني براي انتخاب بهترين‌ها باز است، مهتاب بازيكنان خوبي دارد كه در بازي‌هاي مرحله گروهي بسيار خوب و قابل قبول بازي كردند.
وي تصريح كرد: تكليف شش تيم صعود‌كننده از مرحله گروهي مسابقات ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور مشخص شده است و تيم‌هايي كه به مرحله دوم راه يافته‌اند، در اين مرحله به شكل دوره‌اي و البته به صورت متمركز با يكديگر مسابقه خواهند داد.
طباطبايي عنوان كرد: بازي‌هاي مرحله گروهي به شكل رفت و برگشت برگزار شد و طي آن 12 تيم حاضر در مسابقات در سه گروه چهار تيمي با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان شش تيم به مرحله دوم راه يافتند تا براي قهرماني رقابت كنند كه با توجه به مهلت فدراسيون تا بيستم دي به دنبال ميزباني اين مرحله هستيم.
وي تصريح كرد: نگاهي به عملكرد تيم هندبال مهتاب تنها نماينده قم در ليگ دسته اول هندبال باشگاه‌هاي كشور نشان مي‌دهد كه اين تيم با كسب پنج پيروزي متوالي خود را به‌عنوان يكي از مدعيان اصلي صعود به ليگ برتر هندبال كشور معرفي كرده است.
سرپرست تيم هندبال مهتاب قم افزود: تيم هندبال مهتاب قم كه در گروه سوم مرحله مقدماتي اين دوره از مسابقات با تيم‌هاي هندبال مردان سايپا كاشان، شوراي شهر جهرم و دانشگاه آزاد يزد هم‌گروه بود و مقابل تيم‌هاي همگروه خود به پنج پيروزي متوالي دست يافت.
وي عنوان كرد: در حالي كه صعود تيم هندبال مهتاب قم به مرحله بعد رقابت‌ها قطعي شد، بعد از تيم هندبال مهتاب قم جدال براي كسب جواز صعود به عنوان تيم دوم بين تيم‌هاي سايپا كاشان و ب.آ جهرم بود كه در هفته پاياني مهتاب به همراه تيم هندبال مهتاب قم راهي مرحله بعد شد.
تيم هندبال مهتاب قم با كسب ۱۰ امتياز حاصل از پنج پيروزي متوالي در صدر جدول رده‌بندي گروه دوم مرحله مقدماتي مسابقات ليگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌هاي كشور ايستاد و در مرحله دوم منتظر حريفان خود است.
انتهاي پيام/ج20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن