تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدايي در دانشگاه امام صادق(ع): اصلاح طلبان طراحان بحران و تنش در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: فدايي در دانشگاه امام صادق(ع): اصلاح طلبان طراحان بحران و تنش در جامعه هستند
دبيركل جمعيت ايثارگران گفت: دوم خرداد خط قرمز ماست؛ زيرا گفتمان اصلاحات غير از گفتمان اصيل انقلاب اسلامي است و بحران و تنش در جامعه توسط اعضاي اردوگاه اصلاح طلب به جامعه منتقل مي شود.


به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، حسين فدايي ديشب در نشستي با عنوان «راهبرد اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري دهم» كه در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: در تاريخ معاصر، گروه هاي بسياري، مبارزاتي عليه استبداد و استعمار طراحي كردند و بحث هاي ناسيوناليسم و نخبه پروري سياسي را مد نظر قرار دادند كه توفيقي بدست نياوردند، اما امام به عنوان نظريه پرداز اسلامي، قدرت سياستمداري و مردم را به هم گره زد و اين انديشه توانست پاسخگوي عصر جديد باشد و يك نظام برتر در جهان رقم زد.

اصولگرايي توسعه گفتمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است

وي در ادامه با اشاره به تعريف اصولگرايي گفت: اصولگرايي توسعه گفتمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامي، توسعه استكبار ستيزي و نه گفتن به تماميت خواهي استكبار جهانيان، توليد و كار و تلاش و استقلال طلبي، تقويت وحدت ملي و بالا بردن اقتدار ملي، پرهيز از ايجاد اختلافات قومي، نژادي، ملي و فرقه گرايي است.

نماينده مجلس هشتم در ادامه گفت: ما نبايد به مانند بعضي قدرت ها به وسيله اسم امام به قدرت برسيم و بعد در برابر كساني كه به امام هتاكي مي كنند سكوت كنيم.

اصولگرايي مبتني بر ولايت محوري و عدالت خواهي است

فدايي در ادامه با اشاره به جريان اصولگرايي گفت: اصولگرايي مبتني بر ولايت محوري، عدالت خواهي، شايسته سالاري، تبديل فضاي كشور به علم گرايي و نخبه گرايي، عقلانيت بر اصول و انديشه انقلاب اسلامي و ايراني و نه انديشه غربيان است.

اصولگرايي ايمان به اسلام ناب محمدي است نه اسلام آمريكايي

وي در ادامه خاطرنشان كرد: اصولگرايي تكيه بر نيروي الهي و حضور مردم و توسعه وحدت ملي و انسجام مردم و يكپارچگي نظام دارد نه استعفاهاي دسته جمعي و گسست و شكاف در نظام، ايمان به اسلام ناب محمدي است نه اسلام آمريكايي.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: ما نبايد به سرمايه هاي اين انقلاب بي اعتنا باشيم و بخواهيم مثل گذشته نظام لائيك يا سوسياليستي را بنا نهيم.

فدايي در ادامه خاطرنشان كرد: سه اصل مورد اشاره در قرآن كه باعث موفقيت مي شود اسلام، وحدت ملت، ولايت فقيه است كه ولايت فقيه حلقه جدايي ناپذير اين سه اصل است.

آنچه در دولت اصلاحات به عنوان تحول اقتصادي وارد مملكت شد مبتني بر ليبراليسم بود نه گفتمان انقلاب

وي با اشاره به اتفاقات بعد از رحلت امام (ره) گفت: عواملي باعث شد كه بعد از رحلت امام خط مشي جديدي در مقابل گفتمان اصلي انقلاب اسلامي ظهور كند كه كم كم شكل حزبي به خود گرفت، آنچه در دولت اصلاحات به عنوان تحول اقتصادي وارد مملكت شد مبتني بر ليبراليسم بود نه گفتمان انقلاب اسلامي و اين فرصت لازم را براي شكل گيري بستري براي تهاجم فرهنگي صورت داد.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در ادامه گفت: متوليان چپ در آن موقع اقتصاد دولتي و اقتصاد بسته را پرچم خود كرده بودند اما هم اكنون تغيير رويه داده اند و طرفدار اقتصاد سرمايه داري هستند و شعار توسعه اقتصادي را در سرلوحه كار خود قرار داده اند كه اين تغيير 180 درجه نگرش به اقتصاد جاي شگفتي دارد.

فدايي گفت: اين عده كه به تازگي طرفدار توسعه اقتصادي و تحول اقتصادي شده اند، اجزاي واحدي هستند كه به خاطر حفظ قدرت و جايگاه سياسي و جاه و مقام، شكل هاي مختلفي به خود گرفته اند و البته حادثه اين جريان فكري قدرت طلب نتوانست پاسخگوي نيازهاي جامعه باشد و جامعه با آنها مشكل پيدا كرد.

وي در ادامه گفت: اما آنها در دوم خرداد 76 با شعارهاي جديدي كه اصول اوليه انقلاب را سر مي دادند حادثه دوم خرداد را رقم زدند و علت آن اين است كه نيروهاي وفادار به انقلاب و نظام نتوانستند سازماني را تعريف كنند كه در حوزه سياسي براي مردم مقبوليت داشته باشد.

هدف اصلاح طلبان در خرداد 76 مصادره آراي مردم و انحراف انقلاب بود

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به گروه اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان يك جريان انحرافي و سازمان يافته بوده كه مي خواستند آراي مردم را مصادره و انقلاب را به سمتي كه خود مي پسندد رهسپار كنند.

فدايي گفت: اما در سال 84 عده از جوانان و نخبگان دانشگاهي آرايش جديدي را طراحي كردند كه برگرفته از 4 اصل ارائه شده از طرف مقام معظم رهبري در حوزه سياسي بود كه از مهمترين آن مي توانبه سيره و روش امام و رهبري اشاره كرد كه با همين روش به پيروزي رسيدند.

اهداف اصلاح طلبان در تير 84 به زباله دان تاريخ سپرده شد

وي در ادامه خاطرنشان كرد: جريان اصلاح طلبي در دهه 70 ريل گذاري هم عرض گفتمان انقلاب اسلامي قرار دادند كه جايگزين گفتمان اصيل انقلاب اسلامي شود اما بعد از حادثه تير ماه 84 اين هدف را هم به زباله دان تاريخ سپردند.

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در ادامه يادآور شد: عده اي مي خواستند با طرح «دولت وحدت ملي»، بگويند كه در كشور بحران عميق وجود دارد و كشور با سوء مديريت مواجه است اما ما در كشور اضطرار و بحران و سوءمديريت نمي بينيم و البته طراحان بحران و تنش در كشور جايگاهشان در اردوگاه اصلاح طلبان است كه البته خط قرمز ما هم دوم خرداد است./انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن