تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شهريار: مهندسي فرهنگي بايد در شهريار اعمال شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهريار: مهندسي فرهنگي بايد در شهريار اعمال شود
خبرگزاري فارس: فرماندار شهريار بر اعمال فعاليت‌هاي مهندسي فرهنگي در اين شهرستان تأكيد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهريار، محمدعلي عرفان‌منش ظهر امروز در جلسه كارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي اظهار داشت: در اين جلسه تمام مسئولان فرهنگي و امور اجتماعي پيرامون چهار موضوع عفاف و حجاب، تسهيل در ازدواج جوانان، بررسي مسائل اجتماعي و مسائل فرهنگي به بحث و تبادل نظر در زمينه چگونگي رفع مشكلات موجود در حوزه‌هاي مرتبط پرداختند.
وي افزود: يكي از مسائل مهمي كه در جلسه برنامه‌ريزي توسعه استان با مسئولان استانداري تهران مطرح شد، توجه ويژه به زيرساخت‌هاي فرهنگي موجود در شهرستان بود زيرا با وجود فرهنگ‌هاي متعدد در شهريار چگونگي ترويج فرهنگ صحيح نيازمند كارهاي كارشناسي است.
فرماندار شهريار خاطرنشان كرد: فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه فرهنگ نرم‌افزاري و آسيب‌شناسي‌هاي اجتماعي بايد مورد توجه بيشتري قرار گيرد تا به وسيله سنجش‌هاي انجام شده اقدامات صحيحي براي رفع چالش‌هاي موجود به انجام رسد.
عرفان‌منش با اشاره به اينكه با ابلاغيه استانداري همه فرمانداري‌ها موظف به تشكيل 10 كارگروه تخصصي در هر شهرستان هستند، تصريح كرد: كارگروه‌هاي امور زيربنايي، اقتصادي و توليدي، اجتماعي و فرهنگي، تحول اداري و فناوري اطلاعات، آمايش محيط زيست و توسعه پايدار، اشتغال و سرمايه‌گذاري، بانوان و خانواده، مسكن و شهرسازي، سلامت و امنيت غذايي و ميراث فرهنگ و گردشگري از جمله اين كارگروه‌ها است.
وي اضافه كرد: در حوزه ترويج فرهنگ و توجه به جوانان بايد به وضعيت كتابخانه‌هاي عمومي، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و تسهيل در ازدواج جوانان بيش از پيش توجه شود زيرا جوانان سرمايه‌هاي آينده كشور و شهرستان به شمار مي‌روند و عدم برنامه‌ريزي صحيح براي آينده آنها موجب بروز مشكلات و چالش‌هاي فراواني مي‌شود.
انتهاي پيام/ح20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن