تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814252817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محتشمي:ايروبيك ژيمناستيك زير مجموعه فدراسيون جهاني اين رشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محتشمي:ايروبيك ژيمناستيك زير مجموعه فدراسيون جهاني اين رشته است
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون ژيمناستيك گفت: تمام مدارك حاكي از اين است كه ايروبيك ژيمناستيك زير مجموعه فدراسيون جهاني اين رشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس، احمد محتشمي صبح امروز در نشست خبري با حضور رسانه‌ها، اظهار داشت: 30 آذر ماه سال آينده به عنوان روز ملي ژيمناستيك چشن گرفته خواهد شد. به اين مناسبت، جشنواره بزرگي برگزار و در آن همگان با عملكرد استان ها آشنا مي‌شوند.
وي با اشاره به راه اندازي 16 خانه ژيمناستيك در دو سال اخير، گفت: اين رشته رشد بسيار چشمگيري داشته است. اين نكته را مي‌توان در رنكينگ فدراسيون جهاني مشاهده كنيد.
محتشمي گفت: در بخش توسعه همگاني با توجه به مذاكرات خوبي كه با تربيت بدني سازمان بهزيستي صورت گرفته، براي سال تحصيلي آينده فعاليت‌هاي اين رشته در مهد كودك‌ها به شكل اجباري دنبال خواهد شد؛ به طور كلي حدود 500 هزار ژيمناست در سراسر ايران فعال هستند كه حدود 120 هزار نفر زير نظر مستقيم فدراسيون و هيات ها فعاليت مي‌كنند. ديگر ژيمناست ها در مهدها، آموزش و پرورش و باشگاه‌هاي خصوصي فعال هستند.
وي عنوان كرد: نخستين دوره مسابقات باشگاه‌هاي خصوصي در كرمان برگزار شد. در اين رقابت ها كه يك گام ارزشمند براي توسعه اين ورزش محسوب مي‌شود، 172 ژيمناست در قالب 42 باشگاه به مصاف هم رفتند. فدراسيون براي توسعه اين رشته در مهد كودك ها امسال 1400 مربي آموزش داد كه در اين ميان تنها در تهران 300 مربي مهد با فدراسيون در ارتباط هستند.
رئيس فدراسيون ژيمناستيك گفت: اكنون مهد كودك‌هاي خراسان جنوبي، شهركرد، اصفهان، يزد، اردبيل، مازندران و زنجان ارتباط خوبي با فدراسيون دارند. در مجموع، 20 استان در اين زمينه با فدراسيون هماهنگ هستند. بر اساس توافقاتي كه صورت گرفته، تا پايان سال 88 بايد همه مهدكودك‌ها سراسر ايران در اين زمينه فعاليت داشته باشند چرا كه از سال 89 ديگر به هيچ مهد كودكي بدون رعايت كردن اين مساله مجوز فعاليت داده نخواهد شد. هدف اين است كه در سال به طور متوسط 50 هزار كودك مستعد به جمعيت تحت پوشش فدراسيون اضافه شوند.
وي تصريح كرد: برگزاري چهار مرحله اردوي اميدهاي المپيك ويژه نوجوانان 12 تا 14 سال براي المپيك 2012 و 2016 و به كارگيري پنج مربي چيني تا شش ماه آينده خبر داد و افزود: برگزاري اردوهاي متمركز جوانان، برگزاري اردوهاي متمركز بزرگسالان، شركت در تورنمنت ارمنستان، شركت در جهاني چين و شركت در مسابقات آسيايي قطر از جمله برنامه هاي اين فدراسيون براي توسعه ورزش قهرماني در بخش ژيمناستيك هنري خواهد بود.
محتشمي گفت: برنامه ريزي فدراسيون امروز تا حدي به بار نشسته و در شرايطي كه روزي در رنكينگ فدراسيون جهاني در سال 2003 جايگاه هفتاد و دوم بوديم، در آسيا شانزدهم و در غرب آسيا پنجم هستيم و امروز در جهان بيست و پنجم، در آسيا پنجم و در غرب آسيا اول هستيم.
رئيس فدراسيون برگزاري اردوهاي متمركز و غير متمركز و استفاده از مربيان خاريجي براي رشته ايروبيك، برگزاري اردوهاي منطقه اي براي بخش ترامپولين، برگزاري نخستين دوره پيكارهاي آكروژيم در هفته آينده و همچنين فعال كردن بخش ريتميك را از جمله برنامه هاي فدراسيون در زمينه قهرماني برشمرد و گفت: اين در حالي است كه در گذشته اين بخش هاي فدراسيون هيچ گونه فعاليتي نداشتند.
محتشمي برگزاري 55 دوره آموزش مربيگري و داوري در هر دو بخش بانوان و آقايان، برگزاري كلاس هاي تربيت مدرس و انتشار شش كتاب را از جمله فعاليت هاي آموزشي اين فدراسيون اعلام كرد و افزود: سال آينده يك سمينار علمي نيز برگزار خواهيم كرد.
رئيس فدراسيون عنوان كرد: بر اساس اعلام ديويد پيتر باي مدرس ايروبيك فدراسيون جهاني كه در ايران به سر مي‌برد، ايروبيك ژيمناستيك در سال 2016 وارد المپيك خواهد شد. اين درحالي است كه در اين رشته فعاليت هاي خوبي را با حمايت فدراسيون جهاني دنبال مي‌كنيم.
وي برگزاري 18 دوره مسابقه را از اقدامات فدراسيون در سال 87 دانست و تصريح كرد: اين در شرايطي است كه برخي منتقدان انگشت شمار معتقدند كه فدراسيون در بخش مسابقات بسيار ضعيف عمل كرده است. توصيه ما به اين افراد اين است كه به جاي تخريب، راهكار ارائه كنند و همچون سال هاي اخير به رويه تخريب خود عليه رئيس فدراسيون ها ادامه ندهند.
رئيس فدراسيون در خصوص وجود اختلافاتي بين اين فدراسيون و فدراسيون آمادگي جسماني، تصريح كرد: تمام مدارك حاكي از اين است كه ايروبيك ژيمناستيك زير مجموعه فدراسيون جهاني اين رشته است. به هر صورت، قرار است سازمان تربيت بدني در اين زمينه تصميم نهايي را اتخاذ كند.
محتشمي با تاكيد بر لزوم واگذاري سالن ژيمناستيك مجموعه ورزشي انقلاب به اين فدراسيون تصريح كرد: چنانچه همه برنامه هاي ما عملياتي شده و امكانات مورد نظر ما فراهم شود، مي‌توانيم در آسيايي گوانگ جو يك مدال كسب كنيم.
انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 634]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن