تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817054129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران:59 ميليارد تومان تسهيلات مسكن مهر به بانك‌ها تزريق شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران:59 ميليارد تومان تسهيلات مسكن مهر به بانك‌ها تزريق شد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران از پرداخت نقدي 59 ميليارد تومان تسهيلات اختصاصي براي تعاوني‌هاي مسكن مهراين استان خبرداد.


سيدرسول رسولي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: اين مبلغ غير از رقم اوليه 320 ميليارد توماني است كه براي تمام طرح‌هاي مسكن مهر در نظرگرفته شده است.
وي با اشاره به اينكه ايجاد تعاوني‌هاي مسكن مهر تحول بزرگي در ساخت مسكن بوده است، گفت: به‌دليل ركود اقتصادي در جهان و به تبع آن بخشي در ايران، موجب زير بار نرفتن بانك‌ها نسبت به پرداخت وام‌ از جمله تسهيلات 5 هزار و 200 ميلياردي مسكن مهر شد كه دولت 2 هزار ميليارد تومان را به صورت نقدي به بانك‌هاي عامل براي ارائه تسهيلات به تعاوني‌هاي مسكن مهر پرداخته است.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران سهم مازندران را از اين ميزان اعتبار 59 ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: بانك‌ها مكلف به پرداخت بيش از 4 هزار واحد تا پايان سال جاري هستند.
رسولي از توزيع اعتبارات به تفكيك بانك‌هاي عامل در بخش مسكن شهري، آماده سازي، ايثارگران و روستايي خبر داد و اظهار داشت: بر اساس ابلاغ بانك مركزي و وزارت مسكن و شهرسازي بانك‌هاي تجارت، ملت، ملي، مسكن، صادرات و رفاه كارگران مكلف به پرداخت 262 ميليارد و600 ميليون تومان به اين بخش‌ها شده‌اند.
وي با اشاره به اينكه سال 86 سال تداعي ساخت و ساز بود، خاطرنشان كرد: سال گذشته در مسكن شهري 22هزار پروانه ساخت و ساز به متقاضيان داده شد و در سال‌جاري اين رقم به 17 هزار واحد كاهش يافت.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران با اشاره به مشكلات پيش روي مسكن مهر از جمله تهيه زمين و محدوديت بانك‌ها گفت: با وجود تمام مشكلات، سازمان مسكن و شهرسازي مازندران يكي از استان‌هاي برتر در زمينه ساخت و سازمسكن به‌ويژه مسكن مهر بوده است كه اين يكي از افتخارات اين مجموعه است.
رسولي درباره زمين دولتي شهرستان بهشهر كه حرف و حديث‌هايي مبني بر نامساعد بودن آن به ميان آمده است، تصريح كرد: در قانون ساخت مسكن كه واحدها در داخل يا خارج از شهر به صورت شهرك و يا در حريم شهر ساخته مي‌شوند، هر كدام شرايط و قوانين مجزايي دارد و زمين بهشهر يكي از مواردي است كه هرچند به نظر دور از امكانات شهري مي‌رسد، اما در حريم شهر قرار دارد و در آنجا ساخت تصفيه‌خانه پيش‌بيني شده است كه با ساخت اين واحدها، زمينه براي ساخت مدرسه، مسجد، مركز بهداشتي و درماني ايجاد مي‌شود.
وي با اعلام اينكه در سال‌هاي آينده و با گسترش ساخت و سازها، محدوده مذكور به‌ عنوان مركز شهر تلقي مي‌شود، تصريح كرد: ساخت و سازهاي چندين ساله اطراف اراضي ملي بهشهر نشان‌دهنده مغايرت اين صحبت‌ها است و اساسا ساخت و ساز با معماري جديد و استفاده از آخرين فناوري به بهترين شيوه در مسكن مهر انجام مي‌شود، سازمان مسكن و شهرسازي با تمام توان از حقوق شهروندان در ساخت و ساز مسكن دفاع مي‌كند و اگر تشخيص دهد كه واقعا زميني مشكل دارد اجازه ساخت نمي‌دهد.
رسولي از ايجاد توافقنامه‌اي بين انبوه سازان و سازمان مسكن و شهرسازي خبر داد و گفت: براساس اين توافقنامه، انبوه‌سازان مسكن به شرط استفاده از فناوري نوين در ساخت مي‌توانند در پروسه‌اي جديد با زميني كه مسكن و شهرسازي در اختيار آنان قرار مي‌دهد، اقدام به ساخت مسكن كند.
وي گفت: پس از رسيدن به مرحله فندانسيون همانند تعاوني‌هاي مهر از وام‌هاي 14 ميليون توماني استفاده كنند و در نتيجه واحدهاي ساخته شده بدون احتساب زمين در قالب تعاوني و يا شخصي به فروش مي‌رسد.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران درباره تعاوني‌هاي مهر خصوصي در قالب طرح‌هاي مشاركتي تصريح كرد: در حال حاضر960 واحد مسكن خصوصي در قالب تعاوني‌هاي مسكن مهر كار خود را در مازندران آغاز كرده‌اند كه از اين واحدها، تعاوني مهرسازان بهشهر با 56 واحد و تعاوني قائمشهر با 250 واحد مشغول به ساخت است.
رسولي افزود: در بابلسر نيز سه تعاوني تشكيل و اعضاي آن ساماندهي شدند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: ساخت مسكن مهر در دو بخش خصوصي و دولتي از آغاز تا پايان با نظارت كامل سازمان مسكن و شهرسازي انجام مي‌شود و تمام ضوابط و مقررات بايد رعايت شود و از لحاظ فرم و معماري با دقت بيشتري اجرا مي‌شود.
انتهاي پيام/م10

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن