تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت ملي فولاد: ايران در رده هجدهم توليد فولاد در جهان قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير عامل شركت ملي فولاد: ايران در رده هجدهم توليد فولاد در جهان قرار دارد
اهواز- مدير عامل شركت ملي فولاد ايران گفت: سهم ايران در توليد جهاني فولاد 40درصد رشد داشته و اكنون در رده 18كشورهاي توليد كننده فولاد جهان قرار داريم.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "محمد رضا نجم السادات " سه شنبه در يازدهمين سمپوزيوم ملي فولاد در دانشگاه شهيد چمران اهواز با اشاره به بهره برداري از طرحهاي جديد فولاد در خوزستان افزود: با راه اندازي اين طرحها، هشت درصد توسعه ظرفيت فولاد كشور و33 درصد افزايش توليد شركت فولاد خوزستان محقق شد.
وي بهره برداري از اين طرحها را حاصل استفاده ازتوان تخصصي و ابتكار و نوآوري در داخل در بومي سازي صنعت فولاد عنوان كرد و اظهارداشت: اين پيشرفت نيازمند اتخاذ سياست هاي درست و تدوين استراتژي منطقي توسط دولت و حركت هدفمند علاقه مندان به توسعه در كشور در اين راستا است.
نجم السادات گفت: شكوفايي در عرصه اقتصاد بر پايه گسترش صنايع برنامه ريزي مي شود و دريك نگاه دقيق گسترش صنايع گوناگون بدون فولاد امكان پذير نخواهد بود بنابراين حاضران در اين سمپوزيوم بايد توجه خود را به اين مهم معطوف دارند.
مدير عامل شركت ملي فولاد ايران افزود: در مباحث علمي و تبادل آراي خود بايد با درك عميق تر از شرايط حال و آينده فولاد به چگونگي تحقق چشم اندازهاي صنعت فولاد كشور تا سال 1404اهتمام داشته باشيم.
وي تاكيد كرد: ضمن تاكيد برلزوم توجه به حفظ محيط زيست و الزامات جهاني شدن در راستاي تحقق منافع ملي درباره اهداف تعيين شده در سند توسعه چشم انداز 20ساله گفت: برابر اهداف اين چشم انداز سهم يك و هفت دهم درصدي كنوني صنعت فولاد كشور از كل توليد فولاد جهان بايد به سه و نيم درصد يعني توليد 6/54 ميليون تن برسد.
نجم السادات همچنين تامين حداكثر نياز داخلي به فولاد، ارتقاي بهره وري منابع (نيروي انساني ،مواد و...) تا سطح شاخصهاي جهاني و دستيابي به قيمتهاي رقابتي را از اهداف تعيين شده براي صنعت فولاد كشور برشمرد.
مدير عامل شركت ملي فولاد كشور اظهار داشت: ارتقاي فناوري ودستيابي به فناوريهاي جديد، استفاده حداكثري از منابع داخلي در مراحل مهندسي، احداث و بهره برداري، صدور فناوري ودانش فني به كشورهاي درحال توسعه ومنطقه، جذب و توسعه سرمايه گذاري خارجي و خصوصي در اين صنعت از ديگر اهداف مورد نظر است.
وي چالش عمده پيش روي اين صنعت را بخشي نگري در نهادهاي اجرايي عنوان كرد و گفت: تلاش شده در برنامه پنجم توسعه اين نگرش كمتر نمود يابد تا بتوانيم از موانع موجود گذر كنيم زيرا در اين برنامه با توجه به وجود گاز طبيعي، سنگ آهن و ديگر مواد اوليه توسعه اين بخش مورد تاكيد قرار گرفته است.
نجم السادات در ادامه تقاضاي كل فولاد در سال 86 را 20ميليون تن اعلام كرد و افزود: طبق پيش بيني سند چشم انداز در سال 1404 اين رقم 6/54 ميليون تن برآورد شده است و مصرف سرانه دو سالانه فولاد در كشور از 283كيلوگرم كنوني در سال 1404 به 630كيلو گرم افزايش خواهد يافت.
در اين نشست همچنين مدير عامل انجمن علمي آهن و فولاد ايران و عضو هيات علمي دانشگاه اصفهان ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي علمي، پژوهشي و انتشارات اين انجمن بر نقش فعاليت انجمنهاي علمي تخصصي در تحقق توسعه پايدار تاكيد كرد.
دكتر " عباس نجفي زاده " تداوم برگزاري سمپوزيوم ها و رويدادهاي علمي نظير آن را موجب توسعه دانش درسطح ملي در زمينه هاي تخصصي دانست.
همچنين دبير علمي اين سمپوزيوم ضمن ارائه گزارشي از روند كار گفت: با اعلام فراخوان در خرداد ماه امسال 359 چكيده مقاله دريافت و بررسي شد.
دكتر خليل رنجبر افزود: همچنين 255 مقاله كامل دريافت كرديم كه هرمقاله توسط 3 داور متخصص مورد بررسي قرار گرفت و از اين ميان تعداد 125 مقاله براي ارائه در همايش پذيرفته شد.
وي اضافه كرد: از 125 مقاله، 44 مقاله به صورت شفاهي و 81 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
يازدهمين سمپوزيوم فولاد كشور با حمايت گروه ملي صنعت فولاد كشور و انجمن آهن و فولاد كشور از امروز به مدت سه روز در دانشگاه شهيد چمران اهواز درحال برگزاري است.
درحاشيه اين رويداد علمي نمايشگاهي تخصصي با حضور 135شركت داخلي و خارجي فعال در عرصه فولاد و صنايع وابسته دراين دانشگاه برگزار شده است.
مجري نمايشگاه پايگاه داده هاي معدن و صنايع معدني است و شركت كنندگان در 140غرفه اقدام به معرفي خلاصه توانمنديهاِ، فعاليتها و زمينه هاي كاري خود كرده اند. ك/2
643 / 1760

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن