تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802250356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار سرنوشت ساز در ايستگاه سى امذوب آهن - استقلال تهران فينال ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ديدار سرنوشت ساز در ايستگاه سى امذوب آهن - استقلال تهران فينال ليگ برتر
هفته سي ام ليگ برتر امروز حساس ترين روز خود را پشت سر مي گذارد.

ديدارهاي سرنوشت ساز امروز مي تواند در تعيين قهرمان ليگ برتر تاثيرگذار باشد. امروز ضمن آن كه تيم هاي انتهاي جدول نيز آخرين تلاش هاي خود را براي بقا در ليگ برتر انجام مي دهند.

استقلال و ذوب آهن دو مدعي اصلي قهرماني در ليگ برتر امروز در شرايطي از ساعت 15و15 دقيقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم مي روند كه اهالي فوتبال و طرفداران اين دو تيم از اين ديدار به عنوان فينال ليگ برتر نام مي برند هرچند كه چهار هفته پس از اين بازي ليگ برتر ادامه دارد اما بسياري عقيده دارند تيم پيروز اين ديدار قهرمان ليگ برتر است. استقلال صدرنشين 57 امتيازي ليگ برتر در شرايطي به ميهماني ذوب آهن مي رود كه اين تيم با 56 امتياز در همسايگي اش قرار دارد. يك پيروزي مي تواند گام بلندي براي استقلال باشد و از سوي ديگر برتري ذوب آهن اين تيم را جايگزين استقلال در صدر جدول مي كند. بازيكنان دو تيم با انگيزه هاي مهارنشدني قدم در فينال ليگ برتر مي گذراند هر چند كه نتيجه تساوي در اين بازي جدول پيچيده ليگ برتر را پيچيده تر مي كند.

بدون شك در اين تقابل هر تيمي كه كوچكترين اشتباه را داشته باشد، محكوم به شكست است و تيم بازنده كمترين تاوانش جاماندن از كورس قهرماني پيش از تعطيلات 30 روزه ليگ است. در اين ميان مشاجره اين روزهاي مسئولان باشگاه استقلال با كميته داوران بر سر پنالتي سوخته شده بازي هفته گذشته اين تيم برابر پيكان قزوين بحث روز فوتبال كشور است. استقلالي كه خود را قرباني داوري جلوه مي دهد امروز نگران سوت هاي محسن تركي است. اين دلهره ذهن آبي پوشان را در ديدار امروز به مخاطره انداخته است.

ديدار مس كرمان با سپاهان اصفهان هم در حالي در كرمان برگزار مي شود كه انگيزه آسيايي شدن حرف اول را در اين ديدار مي زند، سپاهان با 48 امتياز چهارم و مس با 46 امتياز پنجم است. در نبرد همسايه ها مس كرمان قصد دارد تا با پيروزي در اين بازي جايگاه سپاهان را در رده چهارم جدول اشغال كند و سپاهاني ها قدم در ميدان مي گذارند تا با پيروزي هم سايه يك رقيب را از سر خود كم كنند و ركورد شكست ناپذيري مس در كرمان را پايان دهند. برنده اين ديدار مي تواند همچنان به آسيايي شدن اميدوار بماند. در شيراز تيم برق كه اكنون رسول كربكندي را بر روي نيمكت خود مي بيند،اميدوار است با اين مربي باتجربه از غيرممكن، ممكن سازد و از خطر سقوط به دسته اول نجات پيدا كند. اين تيم در حال حاضر با 23 امتياز هفدهم است و در شرايطي به مصاف پيكان 41 امتيازي و رده هشتمي مي رود كه اين بازي براي تيم پيكان نيز اهميت زيادي دارد. در هر صورت برق بايد هر سه امتياز اين ديدار خانگي را به دست آورد تا به ماندن در ليگ برتر اميدوار شود. هرچند كه حريف اين تيم چندان دست و دلباز نيست.

در هفته سي ام شاهد برگزاري يك دربي هم در شمال كشور بين دو تيم ملوان و داماش خواهيم بود. دو تيمي كه از يك خطه هستند اما هيچگاه در مقابل هم قدمي به عقب نمي گذارند. دربي گيلان امسال هيجان ويژه اي دارد.

ملوان انزلي در مسير پرفراز و نشيب خود و در حالي كه با 35 امتياز دوازدهم است سه امتياز اين بازي را مي خواهد اما داماش كه با 25 امتياز در جايگاه شانزدهم قرار دارد براي فرار از سقوط با هدف شكست دادن ملوان به انزلي مي آيد. بايد ديد دربي جانانه گيلان را كدام تيم به سود خود خاتمه مي دهد.

دو تيم پيام خراسان و استقلال اهواز هم كه مجددا با تغيير و تحولاتي در كادر فني خود مواجه شده اند امروز در خارج از خانه به ترتيب مي بايست رودرروي تيم هاي سايپا و پاس همدان قرار بگيرند كه طي هفته هاي اخير نتايج خوبي كسب نكرده اند. خدادادعزيزي سرمربي جديد تيم استقلال اهواز كه قرار است از روي سكو آبي هاي اهواز را هدايت كند، به همراه كاظم غياثيان سرمربي جديد پيام خراسان در اولين گام كار دشواري پيش رو خواهند داشت. در مشهد هم تيم ابومسلم كه به گفته علي حنطه سرمربي اين تيم، تنها سه امتياز ديگر براي بقا در ليگ برتر مي خواهد ميزبان تيم راه آهن است.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن