تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802250198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدال سرنوشت در ايستگاه سي ام ؛ ذوب آهن - استقلال؛ فينال ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: جدال سرنوشت در ايستگاه سي ام ؛ ذوب آهن - استقلال؛ فينال ليگ برتر
هفته سي ام ليگ برتر امروز حساس ترين روز خود را پشت سر مي گذارد. ديدارهاي سرنوشت ساز امروز مي تواند در تعيين قهرمان

ليگ برتر تأثيرگذار باشد، ضمن آنكه تيمهاي انتهاي جدول نيز آخرين تلاشهاي خود را براي بقا در ليگ برتر انجام مي دهند.

ذوب آهن اصفهان - استقلال
اين ديدار فينال ليگ برتر نام گرفته است. درست است كه چهار هفته پس از اين بازي ليگ برتر ادامه دارد، اما بسياري عقيده دارند كه تيم پيروز امروز در فولادشهر قهرمان ليگ برتر است.
استقلال صدرنشين 57 امتيازي ليگ برتر در شرايطي به ميهماني ذوب آهن مي رود كه اين تيم با 56 امتياز در همسايگي اش قرار دارد. يك پيروزي مي تواند گام بلندي براي استقلال باشد و از سوي ديگر برتري ذوب آهن اين تيم را جايگزين استقلال در صدر جدول مي كند.بازيكنان دو تيم با انگيزه هاي مهارنشدني قدم در فينال ليگ برتر مي گذارند هر چند كه نتيجه تساوي در اين بازي جدول پيچيده ليگ برتر را پيچيده تر مي كند. اين ديدار از ساعت 15/15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مس - سپاهان
در اين ديدار انگيزه آسيايي شدن حرف اول را مي زند، سپاهان با 48 امتياز چهارم و مس با 46 امتياز پنجم است. در نبرد همسايه ها مس كرمان قصد دارد تا با پيروزي در اين بازي جايگاه سپاهان را در رده چهارم جدول اشغال كند و سپاهاني ها قدم در ميدان مي گذارند تا با پيروزي هم سايه يك رقيب را از سر خود كم كنند و هم ركورد شكست ناپذيري مس در كرمان را پايان دهند. برنده اين ديدار مي تواند همچنان به آسيايي شدن اميدوار بماند.

ابومسلم - راه آهن
اين بازي براي علي حنطه بسيار مهم است. تيم او چند هفته اي است كه موفق نشان نداده و با 31 امتياز چهاردهم است. اكنون ابومسلم براي بهبود شرايط خود به دنبال سه امتياز اين بازي خانگي است. هر چند كه راه آهن هم به مشهد آمده تا بتواند با يك نتيجه خوب جايگاهش در رده يازدهم جدول را كمي تغيير دهد. آنها به لطف پيروزي مقابل برق شيراز 37 امتيازي شدند و به كسب امتياز از ديدار دشوار در مشهد اميد دارند.

سايپاي كرج - پيام خراسان
سايپا با 40 امتياز نهم است و پيام با 23 امتياز در جايگاه هجدهم. روي كاغذ شانس برتري در اين بازي با سايپاي ميزبان است اكنون بايد ديد كه پيام با تغييراتي كه در كادر فني اش به وجود آمده با سيد كاظم غياثيان خواهد توانست روند ناكاميهايش را بهبود بخشد و يا اينكه به آساني امتياز را در اختيار تيم ميزبان قرار مي دهد.

برق - پيكان
برق اكنون رسول كربكندي را بر روي نيمكت خود مي بيند، كربكندي به شيراز آمده تا برق را از سقوط به دسته پايين تر نجات دهد. اين تيم در حال حاضر با 23 امتياز هفدهم است و در شرايطي به مصاف پيكان 41 امتيازي و رده هشتمي مي رود كه اين بازي براي تيم پيكان نيز اهميت زيادي دارد. در هر صورت برق بايد هر سه امتياز اين ديدار خانگي را به دست آورد تا به ماندن در ليگ برتر اميدوار شود، هر چند كه حريف اين تيم چندان دست و دلباز نيست.

ملوان - داماش
حتي فكر كردن به تباني در داربي گيلان هم غيرممكن است. دو تيمي كه از يك خطه هستند، اما هيچگاه در مقابل هم قدمي به عقب نمي گذارند. داربي گيلان امسال هيجان ويژه اي دارد. ملوان انزلي در مسير پرفراز و نشيب خود و در حالي كه با 35 امتياز دوازدهم است، سه امتياز اين بازي را مي خواهد، اما داماش كه با 25 امتياز در جايگاه شانزدهم قرار دارد، براي فرار از سقوط با هدف شكست دادن ملوان به انزلي مي آيد. بايد ديد داربي جانانه گيلان را كدام تيم به سود خود خاتمه مي دهد.
پاس - استقلال اهواز
قرار است استقلال اهواز در اين بازي خارج از خانه از سوي خداداد عزيزي هدايت شود، آن هم از روي سكوي تماشاگران! پاس كه خود با 32 امتياز در رده سيزدهم قرار دارد و نمي خواهد از حاشيه امنيت خارج شود، در مصاف با حريف 28 امتيازي كه پانزدهم است به دنبال پيروزي است. اما استقلال اهواز نيز مي خواهد از بحران خارج شود. آنها بسيار راحت در حال سقوط به دسته پايين تر هستند و اكنون براي ماندن در ليگ برتر چشم اميد به سه امتياز همدان دارند. البته بي ترديد پاس در خانه به آساني به آنها باج نمي دهد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن