تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرى A


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: سرى A
برونو كونتى:
فريب داور بخشى از تمرينات مورينيو است
Channel 4- برونو كونتى، مدير باشگاه رم ژوزه مورينيو، مربى اينتر را در حركت ماريو بالوتلى براى فريب داور در جريان بازى اين تيم كه منجر به اعطاى ضربه پنالتى به نراتزورى شد مقصر دانست. شيرجه بالوتلى ۱۸ ساله باعث شد داور در دقيقه ۶۳ ضربه پنالتى به سود اينتر اعلام كند كه خود او با ثمر نشاندن آن تيمش را به جريان بازى برگرداند و سبب شد نراتزورى از شكست در خانه خودى بگريزد.
كونتى در پاسخ به سؤالى در مورد صحيح بودن تصميم داور براى اعلام خطاى پنالتى گفت: «بياييد دست از شوخى برداريم. هر فردى كه اين صحنه را ديده مى داند كه تصميم داور اشتباه بوده است. البته بايد از مورينيو به خاطر آموزش دادن به بالوتلى براى انجام چنين حركاتى ايراد گرفت. كاملا واضح است بخشى از آموزش هاى او به بازيكنانش به شيرجه زدن و فريب داور اختصاص دارد.
كونتى در ادامه با اشاره به ضرر رم از تصميمات اشتباه تيم داورى در جريان ديدار اين تيم مقابل اينتر طى سال هاى گذشته نيز گفت: «اگر بازى هاى ما و اينتر طى ۴ سال اخير را دوباره مرور كنيد مى بينيد كه تصميمات داوران به ضرر ما بوده است. تصميم داور در بازى يكشنبه شب هم كاملا اشتباه بود زيرا كاملا واضح بود كه هيچ خطايى روى بالوتلى صورت نگرفته است.»

تولدو دو سال ديگر در اينتر مى ماند
فرانچسكوتولدو دروازه بان ۳۷ ساله اينتر با قراردادى ۲ ساله تا سال ۲۰۱۱ در تيم ماندنى شد. اين سنگربان كهنه كار كه معتقد است اين اقدام اينتر احساس جوانى را به او بازگردانده، گفت: «من نخستين دروازه بان تاريخ اينتر هستم كه در سن ۳۸ سالگى تا دو سال قراردادم تمديد شده است. واقعا از اين موضوع خوشحالم و از مقامات باشگاه تشكر مى كنم.
در اين مدت باتمام توان بازى خواهم كرد و وظيفه خود را به بهترين شكل به انجام خواهم رساند. از لحاظ فيزيكى و روانى كاملا آماده هستم و هر لحظه بيش از گذشته از بودن در باشگاه لذت مى برم. اينتر با اين قرارداد شادابى و جوانى را به من بازگرداند و روحيه و انگيزه يك قهرمان را در من زنده كرد.» تولدو در مدت ۸ فصل حضورش در باشگاه از سال ۲۰۰۵ يار جايگزين ژوليو سزار دروازه بان اول اينتر شد.
اين بازيكن باتجربه با حضور در ۲۸ بازى ملى، تاكنون ۳ اسكودتو، ۳ سوپر جام و دو جام حذفى را با نراتزورى فتح كرده است. دروازه بان سابق فيورنتينا در فصل جارى در دو ديدار جام و يك بازى ليگ قهرمانان فرصت بازى يافته است.

تلاش ميلان براى تمديد قرارداد قرضى بكام
نايب رييس باشگاه ميلان اعلام كرد اين باشگاه ايتاليايى سعى دارد مدت قرض گرفتن ديويد بكام كاپيتان سابق انگليس را از باشگاه لس آنجلس گالكسى تا پايان فصل تمديد كند.
بكام ۳۳ ساله بايد در تاريخ نهم مارس به باشگاه امريكايى خود بازگردد ولى ميلان به تلاش نوميدانه اى براى خريد يا تمديد مدت قرض گرفتن وى به دليل بازى هاى جالب توجه بكام از زمان ورود به ميلان دست زده است . لس آنجلس تايمز نيز در گزارشى اعلام كرد ۲ باشگاه براى افزايش مدت حضور قرضى بكام در ميلان به توافق رسيده اند. آدريانو گاليانى در اين باره گفت :« من اميدوارم كه بتوانم ماندن وى در باشگاه را تا تاريخ ۳۰ ژوئن تمديد كنم . پس از آن وى مى تواند به لس آنجلس بازگردد و ژانويه آينده دوباره به ما بپيوندد. اين كارى است كه ما سعى داريم انجام دهيم .
اين اقدام همانطور كه ما هميشه مى دانستيم يك اقدام پيچيده بوده ولى با اين حال ما سعى خود را خواهيم كرد. » بكام مايل است در ميلان بماند چرا كه معتقد است حضور در سطح بالاى رقابت هاى فوتبال باعث خواهد شد تا شانس وى براى قرار گرفتن منظم در طرح و برنامه هاى فابيو كاپلو مربى انگليس وصعود اين تيم در سال آينده به مسابقات مرحله نهايى جام جهانى براى چهارمين دوره پياپى افزايش يابد .

تصميم جدى كرسپو براى ترك اينتر
هرنان كرسپو مهاجم آرژانتينى اينترميلان با گل خود يك امتياز از ديدار با رم را نصيب اين تيم كرد اما به صورت جدى به جداشدن از اينتر در پايان فصل جارى فكر مى كند. كرسپو كه با آمدن ژوزه مورينيو كاملا به حاشيه رانده شده و حتى انتظار نداشت در ديدار با رم روى نيمكت هم بنشيند، بعد از به ثمررساندن اين گل سرنوشت ساز قصد ندارد تصميم خود را عوض كند. وى بعد از بازى در كنفرانس مطبوعاتى به خبرنگاران گفت: «به طور قطع در ماه ژوئن از اينتر مى روم. الان ديگر همه چيز روشن شده. اين تصميم قلبى من نيست اما واقعيت خود را تحميل مى كند. در اين تيم هميشه به تصميم مربى احترام گذاشته ام و بازيكن حاشيه سازى هم نيستم. برعكس، يك بازيكن حرفه اى هستم و تمام هفته تمرين مى كنم.» كرسپو در فصل جارى تنها يك بار در تركيب اصلى قرار گرفته و ۹ بار به عنوان بازيكن تعويضى وارد زمين شده است. به علاوه نام او از فهرست بازيكنان اينتر در رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا هم در مرحله گروهى و هم حذفى، كنار گذاشته شد.

برنامه

چهارشنبه ۱۴ اسفند
ليگ برتر
بلكبرن - اورتون ۲۳:30
فولام - هال سيتى ۲۳:30
منچسترسيتى - استون ويلا ۲۳:15
نيوكاسل - منچستريونايتد ۲۳:15
استوك سيتى - بولتون ۲۳:15
تاتنهام - ميدلزبورو ۲۳:30
ويگان - وستهام ۲۳:15
جام حذفى اسپانيا
مايوركا - بارسلونا ۲۲:30
اتلتيك بيلبائو - سويا ۲۲:30
جام حذفى ايتاليا
سمپدوريا - اينتر ۲۳:15
جام حذفى آلمان
ولفسبورگ - وردربرمن ۲۱:30
هامبورگ - ويسبادن ۲۱:30
باير لوركوزن - بايرن مونيخ ۲۳:00
جام حذفى فرانسه
رودز - پارى سن ژرمن ۲۰:30
سدان - ويتره ۲۲:30
ليل - ليون ۲۳:15

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن