تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802246235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي موج حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي موج حوادث
سودعتيقه‌هاي خيالي در جيب كلاهبردار حرفه‌اي
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي كه در پوشش فروش عتيقه از مردم كلاهبرداري كرده ‌بود، خبر داد.
سرهنگ سيد رسول صمدي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در پي اعلام شكايت دو نفر با هويت معلوم مبني بر اين كه توسط شخصي به هويت مشخص در پوشش فروشنده عتيقه مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند، كارآگاهان پليس آگاهي رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.صمدي افزود: كارآگاهان آگاهي با تحقيقات پليسي متوجه شدند كه متهم، پس از شناسايي افراد متمول با ترفندهايي خاص آنان را تشويق به خريد عتيقه‌جات كرده و در فرصتي مناسب با اخذ وجه متواري شده است.فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي پس از چند روز محل اختفاي متهم را شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند گفت: متهم پس از دستگيري در بازجويي‌ پليس به بزه انتسابي اعتراف كرد و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام‌قضايي معرفي و با قرار وثيقه يك ميليارد و 200 ميليون ريالي روانه زندان شد.وي با بيان اينكه در اكثر مواقع كلاهبرداران با سوء استفاده از سادگي مردم اقدام به اجرايي‌كردن نيات پليد خود مي‌كنند، از شهروندان خواست با هوشياري و دقت لازم از محقق شدن اهداف شوم بزهكاران پيشگيري كنند.

دستگيري يكي از عاملان حمله به دو دانشجوي دانشگاه رامين خوزستان
رييس دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان از دستگيري يكي از عاملان حمله به دو دانشجوي اين دانشگاه خبرداد.
دكتر عبدالعظيم آجيلي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: طبق آخرين اطلاعات اعلامي از سوي حراست دانشگاه، يكي از چهار ضاربي كه در مسير مزرعه تا دانشگاه به دو دانشجو حمله كرده بودند، شناسايي و دستگير شد.وي ادامه‌داد: حراست دانشگاه اعلام كرد كه اين فرد دستگيرشده، سه ضارب متواري ديگر را معرفي كرده است.رييس دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان با بيان اينكه دانشجويان آسيب‌ديده اكنون در وضعيت خوبي به‌سر مي‌برند، گفت: اين حادثه تلفات جاني به همراه نداشت.آجيلي افزود: براي برقراري امنيت بيشتر در منطقه با حضور تعدادي از مسئولان شهرستان تمهيداتي انديشيده شد تا ديگر اين اتفاقات تكرار نشود و در چيدمان حراست دانشگاه تغييراتي اعمال كرديم و در حال افزايش نيروهاي حفاظتي خود در منطقه هستيم.وي اظهارداشت: تا آنجاي كه امكان داشته باشد در انديشه جا به جايي مزارع دانشگاه به محل امني هستيم تا در كنترل بهتر و بيشتر دانشگاه باشند.رييس دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان گفت:‌ در حال حاضر دانشگاه با افزايش تعداد نيروهاي نگهبان خود قصد دارد در مسير مزارع تا دانشگاه گشت راه‌اندازي كند تا تسلط كافي به منطقه داشته باشند.آجيلي اظهارداشت: دانشگاه با انجام اين اقدامات تصميم دارد؛ امنيت نسبي براي دانشجويان خود ايجاد كند اما براي جلوگيري از تكرار اين اتفاقات از نيروي انتظامي درخواست مي‌كنيم تمهيدات لازم را انجام دهد.

پلمپ شش كافي‌نتي كه از فيلترشكن استفاده مي‌كردند
رييس پليس فتاي استان خراسان جنوبي از پلمپ شش كافي‌نت كه از نرم‌افزارهاي فيلترشكن استفاده مي‌كردند، خبرداد.
سرهنگ حسيني در اين باره گفت: در راستاي طرح ساماندهي كافي‌نت‌ها و نيز افزايش امنيت كاربران، ماموران پليس فتاي شهرستان بيرجند در طرحي 20 روزه از تعداد 43 كافي‌نت سطح شهر بازديد و شش كافي‌نت را به دليل رعايت نكردن نكات امنيتي و استفاده از فيلترشكن پلمپ كردند.به گزارش ايسنا، وي گفت: در اين راستا شش متصدي خاطي كافي‌نت دستگير و به مراجع‌قضايي اعزام شدند. به گفته رييس پليس فتاي استان خراسان جنوبي، مديران كافي‌نت‌ها براي حفظ امنيت كاربران ملزم به رعايت نكات امنيتي از قبيل استفاده از افراد متعهد براي تصدي مسئوليت اجرايي كافي‌نت، ثبت مشخصات كاربران با رويت كارت شناسايي، نصب نكردن نرم‌افزارهاي فيلترشكن، ذخيره نكردن اطلاعات مربوط به اسناد و مدارك مراجعه‌كنندگان كه براي امورات بانكي يا ثبت‌نام‌ها در اختيار دارند، هستند. حسيني در ادامه افزود: رعايت نكردن اين نكات توسط مديران كافي‌نت‌ها عواقبي قانوني توسط پليس را براي آنان به دنبال دارد.

دستگيري كلاهبردار فراري هنگام شكار آخرين طعمه اش
مرد تبهكار كه با اجاره خانه اي به هفت نفر بيش از 60 ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود هنگام شكار طعمه جديدش دستگير شد.
هفته گذشته مردي با مراجعه به اداره آگاهي رشت راز كلاهبرداري هاي مرد شياد را فاش كرد.به گزارش مهر، او به ماموران گفت: سه روز قبل براي اجاره خانه اي به يك بنگاه معاملات ملكي رفتم. در آنجا خانه اي را پسنديدم كه مطابق با شرايط من بود. پس از صحبت با صاحبخانه قولنامه اي نوشته و 10 ميليون تومان بابت رهن خانه به او دادم. ديروز وقتي اثاثيه خود را به خانه جديد بردم متوجه شدم مرد صاحبخانه يك كلاهبردار است و آنجا را همزمان به دو نفر اجاره داده است.پس از اين شكايت ماموران تحقيقات خود را آغاز كرده و با كمك شاكي به چهره نگاري از متهم پرداختند. همزمان با آغاز تحقيقات شش نفر ديگر با مراجعه به اداره آگاهي شكايت هاي مشابه اي را مطرح كردند.بررسي پرونده ها نشان داد مرد تبهكار با فريب طعمه هاي خود خانه را همزمان به چند نفر اجاره داده و با گرفتن پول رهن متواري شده است.سرهنگ عباداله كريمي –رييس پليس آگاهي استان گيلان- با اشاره به اين خبر گفت: تحقيقات ماموران نشان داد متهم به نام سعيد تا چند سال قبل در يك بنگاه معاملات ملكي كار مي‌كرده است كه كليد خانه مورد نظر را يكي از دوستانش براي فروش نزد او امانت گذاشته بود. مرد كلاهبردار هم با سواستفاده از اعتماد دوستش آن را همزمان به 10 نفر اجاره داده بود. سه نفر از مستاجران به موضوع مشكوك شده بودند كه سعيد براي افشا نشدن راز كلاهبرداري هايش به بهانه اي قرارداد را فسخ كرده بود.وي افزود: كارآگاهان پس از تعقيب و مراقبت متهم را هنگام شكار طعمه جديدش شناسايي و دستگير كردند. او نيز در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كرد.رييس پليس آگاهي استان گيلان در پايان هشدار داد: هموطنان براي خريد و يا اجاره خانه به بنگاه هايي كه داراي كد رهگيري هستند مراجعه كنند و تا زمان تحويل خانه تمام پول را پرداخت نكنند.

كشف 1.5 تن مواد مخدر در گيلان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان از كشف يك تن و 714 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌هاي فرهنگي در پيشگيري از اين بلاي خانمانسوز نقش مهم و تاثيرگذاري دارند.
محمدحسين كارگرنيا با اشاره به وضعيت كشفيات مواد مخدر در گيلان اظهار داشت: در 9 ماهه گذشته امسال مقدار يك تن و 714 كيلو انواع مواد مخدر در گيلان كشف و ضبط شد كه اين مقدار نسبت به سال گذشته 10 درصد كاهش داشته است.به گزارش فارس،وي افزود: در اين راستا و با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان 10هزار و 873 نفر زن و مرد در بخش‌هاي تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند كه اين تعداد نسبت به سال گذشته سه درصد افزايش داشته است.اين مسئول درباره رده‌هاي سني افراد دستگير شده افزود: در بين دستگيرشدگان در بخش مردان افراد 17 تا 35 سال و در بين زنان از 18تا بالاي 35 سال بودند و حضور جوانان با اين شرايط سني در امر تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر گرايش پيدا مي‌كنند.كارگرنيا درباره كشف مقادير زيادي ماده مخدر از نوع شيشه در استان، متذكر شد: مدتي است كه ذائقه مصرف كنندگان مواد مخدر از سنتي به صنعتي تغيير يافته و در اين بين شيشه در رده نخست تمايل مصرف كنندگان قرار دارد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان، بيشترين كشفيات در اين مدت را با 905 كيلو انواع مخدر مربوط به شهر رشت و كمترين كشفيات در آستارا با بيش از 3 كيلو مواد عنوان كرد.كارگرنيا با بيان اينكه ماده مخدر شيشه بيشترين آثار تخريبي را نسبت به ديگر مخدر روي انسان باقي مي‌گذارد، خاطرنشان كرد: خطرناك‌ترين نوع مخدر كه تاثير تخريبي بالايي دارد و تنها با يك بار مصرف آن، فرد معتاد مي‌شود شيشه است.

واژگوني پژو و مرگ دو شهروند
واژگوني يك دستگاه خودروي پژو در كيلومتر 44 محور دامغان – سمنان دو نفر را به كام مرگ كشاند و دو نفر را نيز راهي بيمارستان كرد.
سرهنگ عليرضا رضوي‌خبير رييس پليس‌راه استان سمنان گفت: در اين سانحه مرگبار كه رخ داد متاسفانه دو نفر كه يكي از آنان پسر بچه‌اي 5 ساله بود، در دم فوت كردند.به گزارش ايسنا، وي گفت: واژگوني اين وسيله نقليه به علت توجه‌نكردن به جلوي راننده ناشي از خستگي و خواب‌آلودگي به وقوع پيوست و دو سرنشين خودرو نيز به علت شدت جراحات وارده براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند. رييس پليس‌راه استان سمنان به عموم رانندگان هشدار جدي داد: براي پيشگيري از وقوع اين گونه حوادث ناگوار، از رانندگي در حالت خستگي پرهيز كنيد.

كشف محموله قرص نيروزاي غيرمجاز در لرستان
فرمانده انتظامي لرستان از افزايش 81 درصدي كشف انواع مواد نيروزا در سطح استان خبرداد.
سردار كاظم عليزاده در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: درپي اجراي طرح برخورد با دارندگان داروهاي غيرمجاز، ماموران پليس اطلاعات و امنيت استان، از ابتداي سال تاكنون 81 هزار و 807 حب قرص نيروزا غيرمجاز را كشف و ضبط كرده‌اند.به گفته وي اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 81 درصد افزايش داشته است.عليزاده با بيان اينكه در اين مدت بيش از 204 كيلو و 900 گرم انواع پودر نيروزا نيز كشف و ضبط شده است، گفت: اين مقدار در مقايسه با مدت مشابه رشد 74 درصدي داشته است. وي با اعلام خبر پلمپ 34 واحد صنفي متخلف افزود: در بحث پلمپ واحدهاي صنفي متخلف نيز 45 درصد رشد صورت گرفته است.

ارسال نظر

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن