تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817923080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي كرمانشاه: توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در ارتقا اين صنعت بسيار مؤثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي كرمانشاه: توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در ارتقا اين صنعت بسيار مؤثر است
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: شهرستان‌ها

مدير شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان كرمانشاه با بيان اين كه مكان‌يابي مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي و بهداشتي، احداث هتل‌ها و كمپينگ‌هاي گردشگري عمده فعاليت شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان است، توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري را در ارتقاي اين صنعت در استان بسيار مؤثر دانست.

وحيد شامبياتي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه كرمانشاه، اظهار كرد: در همين راستا و با پيگيرها در كار گروه گردشگري استان با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان عمليات اجرايي و مكانيابي مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي بين راهي، هتل‌ها، كمپينگ‌هاي گردشگري و سرويس‌هاي خدماتي بهداشتي بين راهي در دست اقدام است.

وي احداث كمپينگ پارك جنگلي بيستون را يكي از پروژه‌هاي مهم در دست اقدام شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان ذكر كرد و افزود: در حال حاضر كل سايت پارك جنگلي بيستون را از اداره منابع طبيعي استان تحويل گرفته‌ايم.

شامبياتي ادامه داد: با حضور سرمايه‌گذار بخش خصوصي فاز اول اجرايي اين پروژه از هفته ديگر آغاز مي‌شود كه با توجه به وسعت كل فازها به مساحت هكتار، پيش بيني مي‌شود فاز اول آن طي دو سال به انجام برسد.

مديركل شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان كرمانشاه مكان اين پروژه را در مجاور سايت تاريخي بيستون اعلام كرد و گفت: قرار است در اين كمپ مجموعه‌هاي تفريحي، سالن‌هاي غذاخوري، ويلاهاي اقامتي، آلاچيق، سالن تيراندازي و ساير موارد مورد نياز با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان گنجانده شود.

شامبياتي كمپينگ‌هاي غار قوري قلعه، سراب كرند و سراب نيلوفر را از ديگر موارد در دست اقدام در توسعه گردشگري استان بيان كرد و افزود: كمپينگ گردشگري سراب كرند با مساحت دو هكتار با امكانات رستوران، سوئيت‌هاي اقامتي، آلاچيق، مجموعه‌هاي ورزشي تفريحي در استان كرمانشاه احداث مي‌شود.

وي اعتبار مورد نياز براي احداث اين كمپينگ را يك ميليارد و ‌٢٠٠ ميليون تومان ذكر كرد.

مديركل شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان كرمانشاه مساحت زمين كمپينگ سراب نيلوفر را حدود ‌٦/٦ هكتار اعلام و عنوان كرد: در مرحله تملك زمين اين كمپينگ و طراحي‌هاي اوليه آن قرار داريم.

وي افزود: براي انجام اين پروژه نيز هزينه سه ميليارد توماني را در نظر گرفته‌ايم.

مديركل شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان كرمانشاه احداث و بهره‌برداري مجموعه‌هاي تفريحي در مجاورت دو سد شيلان اسلام آباد غرب و سليمانشاه سنقر در استان را در جهت ارتقا بخشي به صنعت گردشگري در استان حائز اهميت خواند.

وي گفت: طرح جامع گردشگري در مجاورت اين دو سد توسط سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهيه شده و در اختيار شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي قرار گرفته تا ما نيز عمليات تملك زمين را شروع كنيم كه با توجه به اين اقدامات عمليات تملك ده هكتاري زمين مجموعه تفريحي سد شيلان به انجام رسيده و تا اوايل سال ‌٨٨ با دو مورد از سرمايهگذاران بخش خصوصي انعقاد قرارداد داريم.

وي با با بيان اين كه مراحل ابتدايي كار در مجموعه تفريحي سد سليمانشاه سنقر نيز در حال انجام است، پتانسيل آب سدها را علت احداث دو مجموعه تفريحي ورزشي در سد شيلان و سليمانشاه دانست.

شامبياتي با اشاره به نبود مجموعه‌هاي خدماتي و سرويس‌هاي بهداشتي بين راهي، اين امر را از معضلات بخش گردشگري استان عنوان و با بيان اين كه از مجموع ‌٢٢ مجموعه بهداشتي استانداري كه توسط شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان قرار است ساخته شود، پنج مجموعه مراحل نهايي كار را مي‌گذارند و ‌١٧ مجموعه ديگر نيز در مرحله سفت كاري است.

وي افزود: قرار است ‌٢٤ مجموعه خدماتي و بهداشتي ‌٥٠٠ متري با امكانات سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه، رستوران، كافي شاپ و ... نيز توسط بخش خصوصي احداث شود.

شامبياتي مكان اين مجموعه‌ها را در جاهاي استراتژيك و مهم راه‌هاي بين شهرستانها اعلام كرد.

مدير كل شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي استان كرمانشاه همچنين احداث سه هتل سه ستاره در شهرستان‌هاي كنگاور، دالاهو و سرپل ذهاب را از ديگر پروژه‌هاي در دست اقدام توسعه صنعت گردشگري در استان ذكر كرد و اعتبار مورد نياز براي احداث هر كدام از اين سه هتل را بيش از سه ميليارد تومان دانست و افزود: مساحدت احداث اين سه هتل به طور ميانگين هفت هزار متر مربع است.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن