تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس صنعتكاران: همه مكاتبات بايد از طريق فدراسيون كشتي صورت بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس صنعتكاران: همه مكاتبات بايد از طريق فدراسيون كشتي صورت بگيرد
خبرگزاري فارس: نايب رئيس فدراسيون كشتي در خصوص مكاتبه مستقيم خالدي با فيلا گفت: همه نامه نگاري ها و ارتباط با فدراسيون بين المللي بايد از كانال فدراسيون كشتي صورت بگيرد.


محمدعلي صنعتكاران در گفت و گو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت: اطلاعي از نامه نگاري خالدي با فدراسيون جهاني نداشتيم. من متاسفم كه برخي به اين شكل رفتار مي كنند. خالدي بدون هماهنگي فدراسيون، با فيلا مكاتبه كرده و ما هم بايد مسئله را مورد بررسي قرار دهيم. شايد فدراسيون چند بار چنين مواردي را ناديده بگيرد؛ اما در آخر بايد با آن برخورد كرد. فكر نمي كنم فدراسيون قبول كند خالدي در جام جهاني عضو هيات ژوري باشد.
مدير تيم هاي ملي كشتي در مورد ميزان آمادگي ملي پوشان كشتي براي شركت در جام جهاني خاطرنشان كرد: كشتي گيران در شرايط بدي نيستند. قرار بود ليگ را از روز اول آبان آغاز كنيم كه به دليل آمادگي ديرهنگام تيم هاي شركت كننده، زمان ليگ به تعويق افتاد و فدراسيون مجبور شد ليگ را ديرتر آغاز كند. ما قبلا سه اردوي 21 روزه را براي آماده سازي تيم ملي در نظر گرفته بوديم كه به اين شكل، نتوانستيم برنامه مان را اجرا كنيم. با اين حال مربيان براي آماده كردن تيم برنامه جديدي در نظر گرفتند.
صنعتكاران ادامه داد: جام جهاني با اهميت است و تيم هاي خوبي در اين مسابقات شركت مي كنند. اميدوارم نتيجه تيم ايران در اين رقابت ها قابل قبول باشد.
انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن