تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برپايي نمايشگاه نفت گاز و پتروشيمي در عسلويه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برپايي نمايشگاه نفت گاز و پتروشيمي در عسلويه
بوشهر / واحد مركزي خبر / اقتصادي تصوير

نمايشگاه نفت گاز و پتروشيمي در عسلويه استان بوشهر گشايش يافت.
در اين نمايشگاه با عنوان تجلي دستاوردهاي سي ساله انقلاب اسلامي ، يكصد شركت خصوصي و دولتي آخرين دستاوردهاي بخش نفت گاز و پتروشيمي را در معرض ديد علاقه مندان قرار داده اند.
مقابله با تحريم هاي خارجي ، نمايش توانمنديهاي داخلي و فناوري هاي بومي و خودباوري در صدور دانش فني و خدمات مهندسي از اهداف مهم برپايي اين نمايشگاه عنوان شده است.
اين نمايشگاه تا 15 اسفند برپاست .
عسلويه يكي از بزرگترين مخزن هاي گازي جهان به ظرفيت 14 تريليون متر مكعب گاز در مرز ايران و قطر را در خود جاي داده است.
0002

اقتصادي : توليد 240 ميليارد متر مكعب گاز - بوشهر - ميدان گازي پارس جنوبي
14/12/.87
از زمان راه اندازي مراحل اول تا هشتم طرح توسعه ميدان گازي پارس جنوبي در عسلويه استان بوشهر تا كنون بيش از 240 ميليارد و 170 ميليون متر مكعب گاز توليد و به شبكه سراسري تزريق شده است.
مسوول روابط عمومي شركت نفت و گاز پارس با اشاره به راه اندازي اين مراحل از سال 81 گفت 370 ميليون بشكه ميعانات گازي توليد شده در اين مدت هم به كشورهاي اروپايي و جنوب شرق آسيا صادر شده است.
آقاي عبديايي اضافه كرد با راه اندازي مراحل نهم و دهم به منظور توليد روزانه 50 ميليون متر مكعب گاز 80 هزار بشكه ميعانات گازي و 400 تن گوگرد در آينده نزديك گاز توليد شده اين مراحل به شبكه سراسري تزريق مي شود.
مخزن گازي پارس جنوبي در مرز مشترك ايران و قطر 14 تريليون متر مكعب گاز را در خود ذخيره كرده است.
تصوير دارد

ورزشي: افزايش سالن هاي ورزشي- بوشهر- سه برابر
14/12/87
سالن هاي ورزشي بانوان استان بوشهر در دو سال گذشته سه برابر شده است.
مسوول ورزش بانوان استان گفت اكنون نه سالن ورزشي اختصاص در اختيار بانوان است و همه شهرستان ها به جزء دشتي سالن ورزشي مختص بانوان دارند.
خانم سيف زاده با اشاره به فعاليت 40 هزار بانوي ورزشكار در 34 هيئت افزود پنج بانوي ورزشكار استان بوشهر عضو تيم ملي هستند و 23 نفر نيز به اردوي تيم ملي در رشته هاي كاراته تكواندو بيسبال فوتبال و قايقراني دعوت شده اند.
وي كسب 40 نشان طلا 70 نقره و 143 برنز را از افتخارات امسال بانوان ورزشكار در رقابت هاي ملي و آسيايي دانست و گفت تيم هندبال در مسابقات باشگاه هاي برتر و تيم هاي بسكتبال و فوتسال در رقابت هاي باشگاههاي دسته اول كشور حضور دارند.
مسوول ورزش بانوان استان تبيين نشدن بودجه ورزشي بانوان را يكي از مشكلات اين حوزه عنوان كردو افزود در سالن هاي ورزشي مشترك ساعات مناسبي در اختيار بانوان قرار نمي گيرد و اين موضوع موجب گلايه ورزشكاران شده است./
تصوير دارد

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن