تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815668480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر جاسبي در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني و آموزشي واحد پارسيان: حركت دانشگاه آزاد اسلامي در مسير توسعه متوازن و پايدار كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر جاسبي در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني و آموزشي واحد پارسيان: حركت دانشگاه آزاد اسلامي در مسير توسعه متوازن و پايدار كشور است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس دانشگاه آزاد اسلامي، توسعه نيروي انساني را محور و زمينه ساز توسعه اقتصادي، اجتماعي و آموزشي، دانست و حركت دانشگاه آزاد اسلامي را در مسير توسعه متوازن و پايدار كشور برشمرد.

جدي گرفتن پژوهش و جذب هيات علمي از مواردي است كه در ارتقاي كيفيت در دانشگاه آزاد اسلامي نقش اساسي دارد
به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در مراسم افتتاح پنج هزار متر مربع از پروژه هاي عمراني و آموزشي واحد پارسيان در استان هرمزگان كه با حضور مسوولان محلي و شهري برگزار شد به موقعيت ممتاز پارسيان در بين سه استان هرمزگان، بوشهر و فارس و همجواري آن با منطقه پارس جنوبي و عسلويه اشاره كرد و بر تربيت نيروهاي متخصص براي توسعه اقتصادي و صنعتي منطقه تاكيد كرد.
وي، توسعه نيروي انساني را محور و زمينه ساز توسعه اقتصادي، اجتماعي و آموزشي، دانست و حركت دانشگاه آزاد اسلامي را در مسير توسعه متوازن و پايدار كشور برشمرد.
رئيس شوراي اجرايي اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام، گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامي نبود و تنها 10 درصد از جوانان براي ادامه تحصيل به خارج از كشور مي رفتند بيش از 60 ميليارد دلار ارز از كشور خارج مي شد، صرفه نظر از مشكلات فرهنگي كه براي آنان در كشورهاي بيگانه پيش مي آمد و يا اينكه مي ماندند و در داخل كشور دچار سرخوردگي و مشكلات ناشي از آن مي شدند.
وي ادامه داد: امروز تعداد متقاضيان به تحصيلات تكميلي در كشور به يك ميليون نفر رسيده بنابراين دانشگاه آزاد اسلامي بايد درصدد افزايش ظرفيت مقاطع تحصيلات تكميلي خود باشد.
جاسبي با تاكيد بر اينكه مساله افزايش هيات علمي در دانشگاه آزاد اسلامي بسيار حائز اهميت است، گفت: واحدها و مراكز دانشگاهي بايد نسبت به جذب و اصلاح هرم هيات علمي اقدام كنند.
وي يادآور شد: جدي گرفتن پژوهش و جذب هيات علمي از مواردي است كه در ارتقاي كيفيت در دانشگاه آزاد اسلامي نقش اساسي دارد.
وي با اشاره به اينكه سالانه حدود چهار تا پنج هزار فارغ التحصيل دكترا و 40 تا 50 هزار فارغ التحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در كشور داريم، گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اعضاي هيات علمي دانشگاه تا چشم انداز 1404 به 100 هزار نفر افزايش مي يابد.
به گزارش ايسكانيوز، همچنين دكتر شهريار مشيري رئيس واحد بندرعباس و موسس دانشگاه آزاد اسلامي استان هرمزگان در اين مراسم با اشاره به اينكه كل فارغ التحصيلان بومي استان هرمزگان قبل از تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي در اين استان در سال 68، تنها 290 نفر بود، گفت: به بركت وجود دانشگاه آزاد اسلامي هم اكنون تعداد دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در استان هرمزگان به 26 هزار نفر رسيده است.
وي افزود: بار آموزش عالي در استان هرمزگان را دانشگاه آزاد اسلامي به دوش كشيده است و نقش آن در توسعه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي اين استان غيرقابل انكار است.
مشيري در ادامه به دستاوردها و عملكرد موفق دانشگاه آزاد اسلامي در منطقه نيز اشاره كرد.به گزارش ايسكانيوز،دكتر حسن احدي رئيس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين مراسم با اشاره به خدمات و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامي، به نقش آن در جلوگيري از خروج جوانان مشتاق تحصيلات عاليه از كشور اشاره كرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامي موجب افزايش ضريب اميد به زندگي و شور و نشاط اجتماعي در كشور شد.
وي به رشد چشمگير مقالات علمي ترويجي و علمي پژوهشي دانشجويان و استادان دانشگاه آزاد اسلامي در نشريات معتبر بين المللي و حضور آنان در مجامع علمي جهان اشاره كرد و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامي با داشتن يك ميليون و 400 هزار دانشجو، دو ميليون و 500 هزار فارغ التحصيل، 30 هزار پرسنل، 24 هزار عضو هيات علمي و 50 مركز پژوهش و تحقيقاتي در بيش از 350 واحد و مركز دانشگاهي به بزرگ ترين دانشگاه حضوري جهان تبديل شده است.
به گزارش ايسكانيوز در ابتداي اين مراسم دكتر محمد منصوري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پارسيان گزارشي از فعاليت هاي اين مركز و برنامه هاي آتي آن ارائه كرد.

اخبار مرتبط
• پروژه هاي عمراني و آموزشي واحد پارسيان افتتاح شد

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن