تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813270185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار رشت: كمپينگ بوستان ملت در حال آماده‌سازي براي اسكان مسافران نوروزي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار رشت: كمپينگ بوستان ملت در حال آماده‌سازي براي اسكان مسافران نوروزي است
خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

شهردار رشت گفت: اجراي طرح استقبال از بهار به منظور رفاه حال شهروندان و مسافراني است كه براي گذراندن تعطيلات نوروزي به شهر رشت سفر مي‌كنند كه در اين راستا تلاش تمامي همكاران مجموعه شورا و شهرداري فراهم كردن بستري مناسب براي داشتن خاطره‌اي خوش است.

مهندس فريدوني در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خزر، شروع عمليات پاكسازي مبادي ورودي و خروجي شهر و جمع‌آوري نخاله‌هاي ساختماني و زباله توسط مناطق سه گانه شهرداري رشت را از اقدامات اساسي اجراي اين طرح عنوان كرد و در ادامه از مرمت نوارهاي حفاري سطح شهر سخن گفت و افزود: 22كيلومتر از نوارهاي حفاري در سطح شهر باقي مانده است كه بنا به تعهدات و جلسات منعقده با اداره آب و فاضلاب تا سال 88 كار اتمام اين حفاري‌ها به نقطه صفر خواهد رسيد.

وي افزود: رنگ آميزي و اصلاح سرعت‌گيرها، رسيدگي به سطح گلكاري شهر، آماده كردن سرويس‌هاي بهداشتي پارك‌ها، رنگ آميزي جداول، ترميم و آماده‌سازي مبلمان شهري، فعال كردن فواره بلوارهاي سطح شهر عرضه گل و گياه به نرخ دولتي، توزيع رايگان نهال در هفته درختكاري و بسياري از اقدامات ديگر از برنامه‌هاي سازمان‌هاي تابع شهرداري رشت است.

وي تصريح كرد: به منظور رفاه حال شهروندان، ده نقطه و مكان در سطح شهر توسط شهرداري براي ارائه ميوه به نرخ دولتي نيز مشخص شده و مقدمات اجراي آن توسط سازمان بازرگاني در حال انجام است.

مهندس فريدوني توزيع 15 هزار بروشور دو زبانه جاذبه‌هاي ديدني شهر رشت را از ديگر برنامه‌ها عنوان كرد و افزود: كمپينگ بوستان ملت نيز در حال آماده‌سازي براي اسكان مسافران است، همچنين در خصوص باز بودن تعدادي از مساجد شهر رشت در طول ايام نوروز نيز تمهيداتي انديشيده شده تا مسافران لحظاتي به ياد مادني را در اين شهر سپري كنند.

مهندس فريدوني در پايان با اشاره به رسوم قديمي ايرانيان در آستانه نوروز مبني بر خانه تكاني پايان سال تصريح كرد: مكان‌هايي جهت ريختن زباله و وسايل زائد به اطلاع عموم رسانده مي‌شود تا پس از تخليه ضايعات در اين مكان‌ها توسط شهروندان، جمع‌آوري آن سريع‌تر انجام پذيرد.

وي در پايان ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو به همشهريان و ميهمانان نوروزي و آرزوي داشتن سالي خوش براي آنها خواستار همكاري و مشاركت آنان در راستاي حفظ منظر شهري گرديد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن