تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس:بيش‌ از 700 كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس:بيش‌ از 700 كيلوگرم مواد مخدر در فارس كشف شد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بيش از 700 كيلوگرم مواد مخدر طي 24 گذشته در فارس كشف شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي فارس، محمد‌اسماعيل مصري اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامي فارس در 24 ساعت گذشته، ضمن دستگيري شش نفر قاچاقچي بيش از 714 كيلوگرم ترياك كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: ماموران انتظامي داراب مطلع شدند فردي بنام م.ك به‌اتفاق چند نفر ديگر با يك دستگاه خودرو زانتيا قصد انتقال مقاديري مواد مخدر به يكي از روستاهاي اطراف آن شهرستان را دارند.
مصري ادامه داد: بلافاصله با اجراي طرح مهار، محورهاي ورودي و خروجي را كنترل و در بررسي مشخص شد محموله مذكور وارد منزل اين فرد شده است كه با هماهنگي مقام قضايي از منزل وي بازرسي و مقدار 530 كيلوگرم ترياك را كشف كردند.
وي افزود: متهم به‌همراه فردي ديگر به نام غ.د دستگير و خودرو زانتيا نيز توقيف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس در ادامه از كشف بيش از 180 كيلوگرم ترياك در فسا خبر داد و گفت: ماموران ما مطلع شدند باندي به سركردگي فردي به‌نام ع.ك و همكاري چهار نفر ديگر در تهيه و توزيع مواد مخذر در وزن‌هاي سنگين فعاليت داشته و با قاچاقچيان شرق كشور نيز در ارتباط هستند.
وي اظهار كرد: ماموران پس از چند ماه كار اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي پليسي متوجه شدند قرار است يك محموله مواد مخدر توسط قاچاقچيان شرق كشور به سركرده اين باند تحويل داده شود.
مصري افزود: پس از هماهنگي‏هاي قضايي ماموران به فسا عزيمت كردند و كاميوني كه قرار بوده مواد توسط آن حمل شود در يكي از روستاهاي اطراف آن شهرستان شناسايي و زير نظر قرار گرفت.
وي گفت: اين كاميون از روستا خارج و در باغي در اطراف شهرستان مستقر و مقاديري مواد مخدر در آن جاسازي و سپس به‌سمت جهرم حركت كرد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ادامه داد: پس از ساعتي تعقيب و مراقبت خودرو كه به‌سمت شيراز در حركت بود، توسط ماموران متوقف و راننده به‌نام ن.ي به‌همراه يك نفر سرنشين دستگير شد.
وي بيان كرد: در بازرسي از خودرو مقدار 183 كيلو و 500 گرم ترياك كه به‌طرز ماهرانه‏اي در خودرو جاسازي شده بود كشف شد.
مصري اضافه كرد: با توجه به اينكه برخي از اعضاي باند در شهرستان فسا مخفي شده بودند با هماهنگي مقام قضايي در يك علميات هماهنگ از محل اختفاي متهمان بازرسي و سركرده باند ع.ك، 34 ساله حين فرار و يكي ديگر از متهمان بنام ا.ز در منزلش در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان دستگير و در بازرسي از منزل وي نيز مقدار 670 گرم ترياك كشف شد.
وي گفت: در اين عمليات جمعاً مقدار 148 كيلو و 170 گرم ترياك كشف و چهار نفر دستگير و شش دستگاه تلفن همراه، يك‌ دستگاه خودرو زانتيا و يكدستگاه كاميون توقيف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس از شهروندان درخواست كرد هرگونه اخبار و اطلاعاتي در زمينه فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر دارند با شماره‏ تلفن‏هاي 110 و يا 128 به پليس اطلاع و از اين طريق خادمان خود را در مبارزه با سوداگران مرگ ياري كنند.
انتهاي پيام/ر20

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن