تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرامور آبفار مريوان:پروژه آبرساني به روستاي جليله مريوان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرامور آبفار مريوان:پروژه آبرساني به روستاي جليله مريوان افتتاح شد
خبرگزاري فارس: مدير آبفار شهرستان مريوان گفت: پروژه آبرساني به روستاي جليله از توابع مريوان با نام شهيد بازدار افتتاح شده است.


جبار پيرخضري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در سال ‌جاري از سه پروژه آبرساني به روستاهاي شهرستان مريوان افتتاح شده كه با به بهره‌برداري از اين پروژه‌ها يك‌هزار و 542 نفر از جمعيت روستايي اين شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار شده‌اند.
وي افزود: اين پروژه‌هاي آبرساني در روستاهاي سوركه‌ول، جليله و دري با اعتباري بالغ بر 3 هزار و 620 ميليون ريال به بهره‌برداري رسيد كه پروژه آبرساني به روستاي جليله به نام شهيد شريف بازدار نامگذاري شده و اخيراً با حضور مقامات استاني و محلي افتتاح شده است.
مدير امور آبفار مريوان ادامه داد: با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها يك هزار و 542 نفر از اهالي اين روستاها از نعمت آب سالم برخوردار شدند و جمعيت بهره‌مند برخوردار از آب شرب در روستاهاي شهرستان مريوان به 82 درصد رسيده، در حال حاضر اين شهرستان رتبه نخست را از اين نظر در سطح استان دارد.
وي گفت: قبل از انقلاب اسلامي ايران 17 روستاي شهرستان داراي انشعاب آب به شكل عمومي در سطح روستا بوده كه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر 139 روستا داراي تأسيسات آبرساني است و از اين تعداد 93 روستا مستقيماً زير پوشش خدمات شركت قرار دارند.
مدير آبفار شهرستان مريوان تصريح كرد: قبل از انقلاب تنها 11 درصد از روستاهاي شهرستان مريوان داراي انشعاب آب به شكل عمومي بودند كه پس از پيروزي انقلاب اين ميزان به 92 درصد رسيد.
انتهاي پيام/ل30

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن