تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816341717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي:كانون‌هاي فرهنگي مساجد خراسان جنوبي 100 هزار جلد كتاب دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي:كانون‌هاي فرهنگي مساجد خراسان جنوبي 100 هزار جلد كتاب دارند
خبرگزاري فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي گفت: در حال حاضر 100 هزار جلد كتاب آموزشي، فرهنگي و ديني در كانون‌هاي مساجد استان موجود است كه 70 درصد آن در دولت نهم تأمين شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، هاشم شيرازيان ظهر امروز در نشست مطبوعاتي به مناسبت سالروز تأسيس ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي – هنري مساجد اظهار داشت: 115 كانون مساجد در خراسان جنوبي فعال است كه اين ميزان تا پايان سال جاري به 138 كانون مي‌رسد.
وي با بيان اينكه از اين تعداد 64 كانون فرهنگي - هنري مساجد به روستاها اختصاص دارد، گفت: از سال 71 تا 84 تنها 18 كانون فرهنگي - هنري مساجد در سطح استان راه‌اندازي شده است كه تعداد كتب موجود در اين كانون‌هاي نيز تا اين زمان حدود 30 هزار جلد است.
مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي از فعاليت 139 كتابخانه در كانون‌هاي مساجد استان خبر داد و افزود: از اين تعداد 74 باب كتابخانه باز بوده و در داخل شبستان مساجد نيز كتاب‌هاي آموزشي، ديني، كمك آموزشي و فرهنگي مورد استفاده عموم قرار مي‌گيرد.
شيرازيان به راه‌اندازي مهدهاي قرآني در سطح استان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر حدود 14 مهد قرآني و خانه نور در سطح استان فعال است كه چهار مركز آن در شهرستان متمركز است.
وي تعداد مراكز مجري طرح تلاوت نور در استان را 360 مركز اعلام كرد و افزود: بالغ بر 40 پايگاه تفسير نيز در استان فعال هستند.
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي اجراي طرح تربيتي - آموزشي چهره به چهره در 16 استان مرزي كشور را يادآور شد و گفت: خراسان جنوبي يكي از استان‌هاي موفق در اين زمينه بوده و 64 مربي آموزش ديده در اين زمينه به صورت پاره وقت در مدارس و مساجد فعاليت مي‌كنند.
شيرازيان برگزاري جشنواره منطقه‌اي اقامه عشق، اردوهاي آموزشي براي اعضاي فعال، تعميق باورهاي ديني و مهارت زندگي را از فعاليت‌هاي شاخص دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد خراسان جنوبي در سال گذشته برشمرد.
وي خاطرنشان كرد: برگزاري گردهمايي و تجليل از 30 نفر از فعالان كانون‌هاي مساجد، تجليل از 500 مدير كانون، غبارروبي مزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران، شركت در نماز جمعه و افتتاح كانون‌هاي مساجد از جمله برنامه‌هاي گراميداشت هفته كانون‌هاي فرهنگي - هنري مساجد در خراسان جنوبي است.
انتهاي پيام/ل20

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن