تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816442157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌ا...‌زاده: پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند ديگر با هيچ بازيكني مذاكره نكنيم؟! رويانيان بگويد كدام بازيكن را مي‌خواهد، من قول مي‌دهم با او مذاكره نكنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: فتح‌ا...‌زاده: پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند ديگر با هيچ بازيكني مذاكره نكنيم؟! رويانيان بگويد كدام بازيكن را مي‌خواهد، من قول مي‌دهم با او مذاكره نكنم
مديران باشگاه پرسپوليس اين روزها دل خوشي از علي فتح‌ا...‌زاده ندارند. آنها روي هر بازيكني كه دست مي‌گذارند، از آن طرف مديرعامل باشگاه استقلال با گزينه مورد نظر آنها وارد مذاكره مي‌شود و اگر نتواند با بازيكن به توافق برسد شرايطي را فراهم مي‌كند كه سر راه پرسپوليس هم مشكلات زيادي درست شود البته فتح‌ا...‌زاده كه خيلي‌ها مي‌گويند قاعده بازي را در اين فوتبال بلد است معتقد است چنين تفكراتي ندارد. مديرعامل استقلال درباره آخرين شرايط اين تيم و ماجراهاي فينال جام حذفي مصاحبه اي انجام داده كه در زير مي‌خوانيد. البته مديرعامل آبي‌ها باز هم به سوالات درباره حريف سنتي يعني پرسپوليس جواب‌هاي جالبي داده كه تازه‌ترين حرف‌هاي او را از نظر مي‌گذرانيد:

در جنگ با شاهيني‌ها درباره انتخاب زمان و شهر ميزبان فينال جام حذفي شكست خورديد؟!
اصلا بحث برد و باخت وسط نبود. من اگر مي‌خواستم از اهرم قانون و حق اعتراض باشگاه استقلال استفاده كنم با برگزاري بازي در شيراز مخالفت مي‌كردم. اما به احترام مردم بوشهر به ويژه استقلالي‌هاي اين شهر كوتاه آمديم! ما با مديران باشگاه شاهين جلسه‌اي برگزار كرديم و براي اينكه دوباره حرف و حديثي درست نشود اجازه داديم فينال در شيراز برگزار شود. هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و چيزي معلوم نبود كه دوستان لطف داشتند و ما را متهم به لابي بازي، پارتي‌بازي و رفيق بازي كردند ولي من به تيم خودمان ايمان دارم و مي‌دانم هر كجا كه بازي كنيم قهرمان مي‌شويم.
از جلسه سر و صداي زيادي به گوش مي‌رسيد و گويا درگيري‌هايي به وجود آمده بود.
در جلسات اينچنيني هميشه جر و بحث وجود دارد اما دوستان ما در باشگاه شاهين صحبت‌هايي را مطرح كردند كه براي عوامل باشگاه و استقلال زور داشت و به آنها برخورد، براي همين جوابشان را دادند. با اين حال ما دوستان خود را دوست داريم و برايشان احترام قايليم. الان در شهري كه آنها مي‌خواهند بازي برگزار مي‌شود. خدا را شكر وقتي ما قهرمان شديم ديگر نمي‌توانند بهانه‌اي بياورند! من نمي‌خواستم دوباره بيايند و بگويند اعمال زور يا فشار كرده‌ايد. ما از حق خودمان گذشتيم تا دوباره جار و جنجال درست نشود. جر و بحث‌هاي جلسه را هم دوستان آغاز كردند تا كار به دعوا كشيده شود البته دعواي فوتبالي و فني نه فيزيكي! اين را بايد مي‌گفتم كه حاشيه‌اي درست نشود.
آخرين اخبار از باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات را توضيح مي‌دهيد؟!
الونگ دوشنبه با استقلال ثبت مي‌كند. جي‌لويد ساموئل هم قبول كرده به استقلال بيايد. براي پولادي هم همچنان در حال مذكره هستيم و خلعتبري هم كه حضورش در تهران منتفي است. چند بازيكن داخلي و خارجي ديگر هم مد نظر داريم كه شرايط آنها فعلا بايد بررسي شود.
اتفاقات باشگاه پرسپوليس را دنبال مي‌كنيد؟! مهدي مهدوي‌كيا هم به اين تيم بازگشت.
بله، پرسپوليس رقيب بزرگ و دوست‌داشتني ما است. انصافا جاي آنها اينجاي جدول نيست. من مطمئن هستم آنها نتايج فوق‌العاده‌اي با مربي خود در نيم فصل دوم به جز بازي با استقلال خواهند گرفت.
باز هم كري مي‌خوانيد.
كري نيست. استقلال تيم بزرگي است كه امسال مي‌خواهد قهرمان جام حذفي و ليگ برتر شود. بازي‌هاي بزرگ را هم بايد ببريم. همان طور كه قبلا هم اين كار را كرده‌ايم اما درباره مهدوي‌كيا بايد بگويم شخصا به عنوان يك استقلالي آقامهدي را دوست دارم و خوشحالم كه به تيم خودش برگشت. اميدوارم در اين روزهاي پاياني فوتبالش، مهدوي‌كيا بهترين روزها را با پرسپوليس پشت‌سر بگذارد و موفق شود.
روزنامه‌ ارگان رسمي باشگاه هم تيتر زده بود پرسپوليس كهكشاني شد.
واقعا؟! پس حالا خدا را شكر پرسپوليس هم كهكشاني‌ شد؟! حالا كه كهكشاني شده‌اند ديگر وقتي باختند و نتيجه نگرفتند نمي‌توانند بهانه بياورند و باخت را توجيه كنند! تيم ما با مهره‌هاي خوبي كه دارد مدعي اصلي دو جام است و قهرماني را بايد به‌دست بياورد. اين مهم‌تر از بحث‌هاي ديگر است.
مثل اينكه مديران باشگاه پرسپوليس از شما ناراحت هستند.
اين طوري نگوييد. من رويانيان را خيلي دوست دارم!
گويا پرسپوليسي‌ها از اينكه روي هر بازيكني دست مي‌گذارند شما هم با گزينه آنها وارد مذاكره مي‌شويد و كار آنها را خراب مي‌كنيد ناراحتند.
‌ پرسپوليسي‌ها مي‌خواهند ما ديگر با هيچ بازيكني مذاكره نكنيم؟! ما هر كاري را كه انجام مي‌دهيم فقط به استقلال فكر مي‌كنيم. ضمن اينكه خدمت دوستان بايد بگوييم اتفاقا برعكس است. ما با هر بازيكني مذاكره مي‌كنيم، پرسپوليس هم او را مي‌خواهد. نمونه‌اش پولادي و خلعتبري هستند كه ابتدا باشگاه استقلال با آنها وارد مذاكره شد. البته فوتبال جاي اين بحث‌ها نيست و بايد با قدرت در همه زمينه‌ها رقابت كرد اما ...
اما چه؟!
من اطلاعي ندارم اما اگر آقاي رويانيان واقعا ناراحت است از اين به بعد هر بازيكني را كه مي‌خواهد به من خبر بدهد تا با گزينه مورد نظر آنها مذاكره نكنم. اگر خيالشان راحت مي‌شود اين كار را مي‌كنيم.
الان باشگاه استقلال پولدارتر است يا پرسپوليس.
هر دو باشگاه مشكلات مالي دارند و براي حل و فصل آن بايد بودجه كافي در اختيار دو تيم قرار بگيرد اما خوشبختانه رويانيان توانسته بحران را مديريت كند و با پاداش‌ها و خرج‌هايي كه مي‌كند شرايط خوبي براي پرسپوليس رقم بزند. ان‌شاءا... پولشان بيشتر از اين شود.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن